Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...
Wiadomość dla właścicieli i pracowników Szkół Językowych
Witam serdecznie.
Akurat kończę cykl szkoleń z cyklu: "Jak pozyskać w 2 miesiące 5-25 klientów
uczących się metodą konwersacyjną", a tu przychodzi zapytanie o współpracę
w zakresie pozyskiwania klientów dla jednej ze Szkół z Wrocławia,
a przecież nie wysłałem tam nawet oferty.
Pomyślałem że może to znak, że trzeba poinformować o tym osoby
z mojej listy kontaktów interesujące się telemarketingiem.
Jeśli pracujesz w Szkole Językowej lub znasz właściciela takiej szkoły,
to ta wiadomość jest pisana specjalnie dla Ciebie.
W lipcu 2012 r. przechodzę do kolejnego etapu projektu, który polega
na pozyskiwaniu klientów dla Szkół Językowych przez educo.
Po cyklu szkoleń w różnych miastach (Radom, Warszawa, Poznań,
Koszalin, Tomaszów Mazowiecki, Ruda Śląska, Jelenia Góra)
zaobserwowałem jedną rzecz.
Większość szkół nie ma możliwości organizacyjnej na aktywne pozyskiwanie klientów.
Brakuje często ludzi, czasu i możliwości koordynacji projektu.
Dlatego przychodzę z pomocą w tym zakresie.
Projekt pozyskiwania przez educo klientów prowadzą 3 osoby:
koordynator (ja), kurier i telemarketerka.
Nie damy rady obsługiwać kilku szkół w jednym czasie,
dlatego pierwsze Szkoły Językowe szybciej skorzystają z pomocy.
Ponadto pierwsze 3 szkoły mają możliwość negocjowania warunków współpracy.
Na chwilę obecną (jeszcze przed wysłaniem ofert) 1 szkoła zdecydowała się
na współpracę przy pozyskiwaniu klientów.
Jeśli chcesz otrzymać ofertę zawierającą szczegóły ewentualnej współpracy,
napisz proszę na adres
telemarketer@interia.pl
Dariusz Skraskowski
Specjalista ds. Innowacji i Reklamy
Szkoła Języków Obcych educo