Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: [b] KOMPENDIUM WIEDZY DLA MARKETINGOWCA [/b]

SKONDENSOWANA WIEDZA DLA MARKETERA

SzkoleniaPraktyczne.pl
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. COPYWRITING DAY

Dowiedz się (i przećwicz), jak: zwiększyć siłę słów bez zmieniania faktów, jak skonstruować skuteczny przekaz reklamowy, jak stworzyć skuteczny nagłówek, jak napisać list biznesowy, tekst ulotki...

Cały dzień warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z pisania komunikatów marketingowych.

Podczas szkolenia poznasz wiele przykładów, sprawdzonych rozwiązań oraz sytuacji, w których warto poszukać innej - niż ogólnie zalecana - drogi.

23.03 (wt) Warszawa
16.04 (pt) Warszawa

Sprawdź:
http://www.szkoleniapraktyczne.pl/copywriting_day.html
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. MARKETING BEZPOŚREDNI – CZYLI JAK ZARABIAĆ PIENIĄDZE

2-óch prowadzących - praktyków i właścicieli firm!

Marketing bezpośredni służy zarabianiu pieniędzy, a nie wygrywaniu festiwali reklamowych!
Unikatowe szkolenie z marketingu bezpośredniego prowadzone jednocześnie przez dwóch praktyków, doskonale znających realia obu "stron" - sprzedażowej i agencyjnej. Łączy ich jedno: nastawienie na efektywną sprzedaż.

Łatwo wdrożysz poznane rozwiązania bez potrzeby angażowania wielkich budżetów. Poznasz rozwiązania krok po kroku. Zobaczysz ciekawe przykłady i przyswoisz praktyczne, sprawdzone w boju informacje .
25-26.03, Warszawa.
22-23.04, Warszawa.

Sprawdź:
http://www.szkoleniapraktyczne.pl/marketing_bezposredn...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. NIEZALEŻNY DZIAŁ MARKETINGU – GRAFIKA I DTP

Koniec z czarną magią! Zamiana na "krzywe", proof, cromalin, wektor, szparowanie - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!

24.03 (śr), Warszawa,
8.04 (cz), Katowice

Sprawdź:
http://www.szkoleniapraktyczne.pl/niezalezny_dzial_mar...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. REKLAMA OD KULIS DO EFEKTÓW – PLANOWANIE I KREACJA

Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ efektywność Twoich reklam. Poznaj specyfikę pracy agencji reklamowej. Efektywniej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz... Weź udział w TYM szkoleniu!

26-27.04 (pn-wt), Warszawa

Sprawdź:
http://www.szkoleniapraktyczne.pl/reklama_od_kulis_do_...Adrian T. edytował(a) ten post dnia 03.03.10 o godzinie 15:55