Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: III edycja cyklu warsztatów CERTYFIKOWANY PRAKTYK TPM -...

Certyfikowany Praktyk TPM Learning by Doing

III Cykl Szkoleniowo - Warsztatowy TPM organizowany będzie w
fabryce dzięki uprzejmości Klienta - firmie PPG DECO POLSKA SP.
z o. o.
z siedzibą we Wrocławiu.

Obrazek

Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem
teoretycznym w 20%.


Uczestnictwo w programie oraz zdanie praktycznego egzaminu
końcowego jest potwierdzone jedynym w Polsce Certyfikatem
Praktyka TPM


Czego w dzisiejszych czasach firma oczekuje od Służb UR?

Efektywności, Skuteczności, Elastyczności oraz Redukcji Kosztów.
Technicy UR coraz częściej są angażowani w:

- opracowywanie strategii korporacyjnych,
- przeglądy wyników operacyjnych 
i ekonomicznych,
- współpracę z innymi wydziałami korporacji,
- zarządzanie kontraktami z zewnętrznymi usługodawcami.


Znaczenie Działów UR w każdej firmie ulega ciągłym zmianom, a
co za tym idzie, również wyzwaniom. Wyzwania te wymagają
zastosowania odpowiednich narzędzi pozwalających stawić czoła
stawianym celom. W praktyce wdrożenie systemu doskonalącego
działania obsługi technicznej stanowi strategiczne podejście
mające na celu:

- zmianę modelu „funkcyjnego” Służb UR w model procesowy
obsługi technicznej zintegrowany z procesami produkcyjnymi i
technologicznymi,
- połączenie aspektów jakościowych z systemami technicznymi,
które zarządzane są przez pracowników,
- wykorzystanie właściwych narzędzi w celu ciągłego
doskonalenia efektywności maszyn i urządzeń poprzez
niezawodność i obsługę techniczną,
- obniżenie kosztów obsługi technicznej jako składowej kosztów
operacyjnych.


Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę
szkoleń z zagadnień TPM.

Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być
wdrażane TPM; jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją
przed każdym pracownikiem UR:

CO wykonywać? JAK wykonywać? i KIEDY wykonywać?

Te odpowiedzi są udzielone przez poszczególne moduły, czyli:

Moduł 1: Fundamenty Maintenance Management (15 – 16 września
2011)
Moduł 2: Reliability Centered Maintenance (6 – 7 października
2011)
Moduł 3: Practical Maintenance Program (9 – 10 listopada 2011)
Moduł 4: Practical Maintenance Program (8 – 9 grudnia 2011)
Moduł 5: Maintenance Work Flow System (9 – 10 stycznia 2012)
Moduł 6: Zarządzanie Częściami Zamiennymi (9 – 10 lutego 20 12
Moduł 7: Zarządzanie Kompetencjami Pracowniczymi (8 – 9 marca
2012)


Uczestnicy będą mieli okazję poznać jak należy wdrażać
podstawowe narzędzia, poznają również techniki prowadzenia
projektów TPM. Szkolenie TPM pokaże, w jaki sposób należy
nimi zarządzać w przedsiębiorstwie. Cykl szkoleń Koordynator TPM
podejmuje tematykę, która ostatnimi czasy jest niezwykle ważna
nie tylko ze względu na aspekty techniczne, ale również aspekty
ekonomiczne. W obecnych czasach niezwykle ważnym aspektem jest
niezawodność posiadanych aktywów przedsiębiorstwa oraz efektywne
ich wykorzystywanie w codziennej pracy. Te aspekty mają wpływ na
wyniki przedsiębiorstwa obliczane nie tylko po stronie kosztów,
ale również po stronie zysków.

Zachęcamy do przejścia całego - siedmiomodułowego cyklu.
Udział we wszystkich szkoleniach nie jest jednak obligatoryjny -
można korzystać z poszczególnych modułów szkoleniowych.


Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644,
drogą elektroniczną:
radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://www.womasolution24.com/womasolution24/Aktualnos...

Obrazek
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: III edycja cyklu warsztatów CERTYFIKOWANY PRAKTYK TPM -...

Szkolenie: Maintenance Management System
Termin: 15-16 września 2011
Miejsce: PPG Deco Polska Sp. z o. o. we Wrocławiu


Warsztat obejmuje swym zakresem odpowiednie zaplanowanie całości procesu wdrożeniowego programu TPM. Podczas warsztatu przeprowadzana jest analiza poszczególnych obszarów przedsiębiorstwa pod względem zasobów technicznych i ludzkich wymaganych podczas implementacji. Zagadnienia omawiane podczas szkolenia pozwolą wybrać odpowiednie narzędzia, aby przejść z obsługi awaryjnej (Breakdown Maintenance), poprzez obsługę prewencyjną (Preventive Maintenace), do obsługi diagnostycznej (Predictive Maintenace).

Cele szkolenia:

• poznanie systemów zarządzania UR,
• modele zarządzania obsługą techniczną maszyn i urządzeń,
• poznanie technik zbierania danych,
• wybór gamy wskaźników,
• techniki wyboru odpowiedniego programu zarządzania niezawodnością maszyn i urządzeń.

Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/womasolution24/Wiadomosci.html


Obrazek
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: III edycja cyklu warsztatów CERTYFIKOWANY PRAKTYK TPM -...

OFERTA LAST MINUTE!
Szkolenie: Maintenance Management System (15-16 września 2011)
Ostatnie miejsca: 1200 PLN netto za osobę!


Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną: radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www: http://womasolution24.com/womasolution24/Wiadomosci.html



Wyślij zaproszenie do