Ewelina
Piekarska
Student, Uniwersytet
w Białymstoku
Temat: Szkolenia w ramach Konferencji Naukowej " Klient=nasz pan?"
Witajcie!W imieniu Studenckiego Koła Menedżerów oraz Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku zapraszamy na organizowaną po raz kolejny Ogólnopolską Konferencję Naukową!
Temat: „Klient = nasz pan?”
Termin: 9 – 11(pt.-ndz.) kwietnia 2010 roku
Miejsce: Hotel Zbyszko w Goniądzu
czyli ok. 48 km od B-stoku (bilet z B-stoku wliczony w cenę konferencji!!)
Materiały pokonferencyjne: w cenę konferencji wliczona jest publikacja naukowa
Adresaci: studenci zainteresowani tematyką marketingu relacyjnego, budowaniem relacji z klientami, lojalnością klientów oraz tematyką programów lojalnościowych, osoby aktywne, z zapałem i kreatywne!
Jeśli jesteś taką osobą czekamy właśnie na Ciebie!
Szczegóły na stronie: http://www.skm.org.pl/konferencja2010/ na której znajdziesz do pobrania broszurkę informacyjną, aplikację oraz szablon referatu.
Nie czekaj!
Wypełnij aplikację już dziś i wyślij na adres
konferencja@skm.org.pl do dnia 10 marca 2010.
Jeśli wyślesz do 3 marca 2010 r. na wskazany adres wypełnioną aplikację
obejmie Cię cenowa promocja - nie przegap takiej okazji! :)
(szczegóły w zaproszeniu)
Decyduje kolejność zgłoszeń!
Gwarantujemy 100% zadowolenia!:)
W razie pytań - pisz na adresy podane w zaproszeniu (broszurce).