konto usunięte
Adam
Hanczyn
Właściciel AHA
Szkolenia Coaching
Temat: SZKOLENIA - oferty na wrzesień 2013
ZAPROSZENIE NA SZKOLENIE - Warsztat Coacha - Lublin, 2-5 wrześniaWitam,
Trwają zapisy na pierwszą, wrześniową edycję szkolenia "Warsztat Coacha". Zapraszam serdecznie
Adam
Hanczyn
Właściciel AHA
Szkolenia Coaching
Temat: SZKOLENIA - oferty na wrzesień 2013
Szanowni Państwo,zapraszam na szkolenie dotyczące marketingu Social Media.
Więcej informacji:
adamhanczyn@gmail.com
tel.663-289-200
http://aha-cs.pl
AHA Szkolenia Coaching
Agata
Samsel
Ludzie wierzą, że
aby zdobyć sukces
trzeba wcześniej
wsta...
Temat: SZKOLENIA - oferty na wrzesień 2013
Coaching Clinic® Licensing Program: akredytowane przez ICF szkolenie dla trenerów biznesu>Uzupełnij swój warsztat o know-how i licencję do prowadzenia dwudniowego programu z coachingu biznesowego dla menedżerów: Coaching Clinic® !
>Dołącz do elitarnej grupy trenerów szkolenia, które zyskało reputację jako najbardziej wszechstronne szkolenie dla menedżerów przekazujące istotę umiejętności coachingowych stosowanych w biznesie!
Na czterodniowy program CCLP składają się ćwiczenia z prowadzenia szkolenia, sesje coachingowe, projekty grupowe i dyskusje.
Program omawia również strategię wdrożenia Coaching Clinic® w organizacji.
Uczestnicy szkolenia CCLP poznają unikalne narzędzie do badania stylów coachingowych, kwestionariusz PCSI®.
Absolwent Coaching Clinic® Licensing Program otrzymuje w cenie szkolenia dożywotnią, międzynarodową licencję do prowadzenia i sprzedawania programu Coaching Clinic® oraz nabywania materiałów szkoleniowych.
Terminy: Warszawa
23-26.09.2013
21-24.10.2013
Więcej informacji:
http://coachu.pl/669-4bc4bda0088a6-19552-p_1.htm Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 26.08.2013 o godzinie 11:24 z tematu "Szkolenie dla trenerów biznesu"
Agata
Samsel
Ludzie wierzą, że
aby zdobyć sukces
trzeba wcześniej
wsta...
Temat: SZKOLENIA - oferty na wrzesień 2013
Czym jest kultura coachingowa?Każdy pracownik posiada w sobie jakiś poziom potencjału energii, będącej paliwem do tego żeby podjął jakieś działanie: opuścił swoją strefę komfortu, spróbował czegoś nowego, zrobił coś inaczej, innymi słowy:
SIĘ ZAANGAŻOWAŁ!
Przyjmijmy założenie, że na dzień 30 sierpnia 2013 potencjał tegoż pracownika wynosi „X” i tenże pracownik odbywa rozmowę ze swoim szefem……
Po rozmowie ze swoim szefem tenże pracownik będzie miał więcej, mniej lub tyle samo tej energii.
Kultura coachingowa charakteryzuje się tym, że w efekcie tejże rozmowy, tenże pracownik będzie miał dużo więcej tej energii......
A jak zainstalować takie podejście w szefie jeśli go nie ma?
Najprościej - wysłać go na nasze szkolenie z Coachingowego Przywództwa: Coaching Clinic®
Zmiana postawy gwarantowana!
Coaching Clinic® - szkolenie dla dyrektorów, menedżerów, oraz innych osób zarządzających zespołami, którzy chcą wykorzystywać techniki i umiejętności coachingowe jako dodatkowe kompetencje w zarządzaniu lub przywództwie:
>Wzbogać swój warsztat lidera o umiejętności coachingowe!
>Wybierz najbardziej renomowane szkolenie w zakresie umiejętności coachingowych stosowanych w biznesie Coaching Clinic®!
>Przygotuj się do wdrożenia w organizacji coachingu jako skutecznego sposobu zarządzania pracownikami.
Szkolenie Coaching Clinic® zyskało reputację jako najlepsze i najbardziej wszechstronne szkolenie dla menedżerów przekazujące istotę umiejętności coachingowych stosowanych w biznesie.
Terminy: Warszawa
16-17 września 2013
18-19 listopada 2013
Więcej informacji:
http://coachu.pl/669-4bc4bda0088a6-31470-p_1.htm Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 26.08.2013 o godzinie 11:24 z tematu "Coachingowy Styl Zarządzania"
Daniel
Kowalski
Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...
Temat: SZKOLENIA - oferty na wrzesień 2013
W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku ? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki ?Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.
To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
Zamiast 1449zł tylko 999zł brutto.
Oszczędzasz aż 450zł.
Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.
Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!
Korzyści dla uczestników:
• wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
• zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
• poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
• zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
• zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami
Co otrzymujesz:
• 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
• materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
• dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
• możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
• roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
• zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu
Program Warsztatu:
• Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
• Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
• Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
• Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
• Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
• Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
• Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.
Lokalizacja: Warszawa
Terminy: 16-17 października oraz 26-27 października 2013, 10:00 – 18:00
Kontakt:
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl
Trener prowadzący:
Doświadczony Trener i Konsultant biznesu specjalizujący się w treningach oraz budowaniu procesów doradczo-rozwojowych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert w obszarze rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz branży Call Center. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu SET oraz Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Doświadczenie menadżerskie oraz trenerskie zdobywał w firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowe nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ponad 1500 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie. Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Progress Partner.
Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o, Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o, Firma2000 sp. z o.o, Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o.
Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
http://www.progresspartner.pl/referencje.htm
Beata
D.
Dyrektor ds.
konferencji i
szkoleń, Dendros -
konferencje...
Temat: SZKOLENIA - oferty na wrzesień 2013
Zapraszamy na V konferencję Straty wody w systemach wodociągowych26-27.09.2013r., Hotel Belweder *****, Ustroń
Problematyka strat wody w systemie wodociągowym wpisana jest w działalność każdego przedsiębiorstwa wod-kan. Ich wielkość zależy m.in. od sprawności technicznej sieci, a także ciśnienia, czy opomiarowania i sposobu rozliczania.
Celem konferencji jest zaprezentowanie nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych oraz organizacyjnych służących ograniczeniu strat wody. W programie spotkania zaplanowano liczne wystąpienia, które wskażą aktualne tendencje rozwoju branży wodociągowej. Nie zabraknie także praktycznych przykładów funkcjonowania różnej wielkości przedsiębiorstw zaopatrujących mieszkańców miast i wsi w wodę.
Zapraszamy do uczestnictwa zakłady oraz przedsiębiorstwa wodociągowe, jednostki samorządu terytorialnego, instytucje naukowo-badawcze, firmy oferujące sprzęt pomiarowy i nowe technologie ograniczające straty wody.
Opiekun merytoryczny: dr inż Florian Piechurski (Politechnika Śląska)
Wiodące tematy konferencji:
- strategie ograniczania strat wody w przedsiębiorstwach wodociągowych
- wpływ modelowania na eksploatację sieci i straty wody
- wodomierz jako podstawa ograniczania wymiernych strat wody
- modernizacja sieci wodociągowej jako podstawa ograniczania strat wody
- regulacja ciśnienia w sieci wodociągowej jako podstawa ograniczania wymiernych strat wody
- doświadczenia praktyków i firm zajmujących się ograniczaniem strat wody
Więcej informacji pod linkiem:
http://dendros.pl/ogolne/v-konferencja-straty-wody-w-s...
Łukasz Wiaderny Cały czas do przodu!
Temat: SZKOLENIA - oferty na wrzesień 2013
referte - szkolenia i doradztwo zaprasza na szkolenie:
"Pozafinansowe formy współpracy organizacji pozarządowych z administracją publiczną"
Szkolenie służy zapoznaniu jego uczestników z formami współpracy 3 sektora z administracją publiczną, z naciskiem na aspekt pozafinansowej współpracy. Omówione zostaną kwestie związane z rolą zespołów doradczych oraz tworzeniem programów współpracy.
Adresatami szkolenia są przede wszystkim pracownicy organizacji pozarządowych, takich jak: fundacje czy stowarzyszenia. Szkolenie jest otwarte również dla pracowników administracji publicznej, którzy odpowiadają za kontakty z 3 sektorem.
Celem szkolenia jest analiza współdziałania organizacji pozarządowych z organami administracji publicznej różnych szczebli. Uczestnicy posiądą umiejętność tworzenia programów współpracy
z organami administracji publicznej. Nakreślona zostanie relacja programów współpracy z aktami prawa miejscowego. Poruszone zostaną kwestie związane z zespołami doradczymi i inicjatywnymi. Szkolenie ma na celu przybliżenie problematyki współdziałania organizacji pozarządowych
z administracją publiczną w oparciu o najnowszą praktykę w powyższym zakresie.
Szkolenie odbędzie się 26 października 2013 r. przy ul. Matejki 34a w Łodzi.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
1. Zasady i rodzaje współpracy organizacji pozarządowych z administracją publiczną
1.1. Definicja legalna a definicja funkcjonalna organizacji pozarządowych
1.2. Konstytucyjna zasada subsydiarności a ustawowe zasady współpracy
1.3. Rodzaje współpracy
2. Przerwa kawowa
3. Wzajemne informowanie i konsultowanie
3.1. Wzajemne informowanie o planowanych kierunkach działań
3.2. Konsultowanie projektów aktów normatywnych i aktów prawa miejscowego
3.3. Konsultowanie programów współpracy
4. Lunch
5. Programy współpracy
5.1. Tworzenie programu współpracy
5.2. Uchwalanie programu
5.3. Elementy składowe programu współpracy
5.4. Program współpracy a akt prawa miejscowego
6. Przerwa kawowa
7. Zespoły doradcze i inicjatywne
7.1. Rada Działalności Pożytku Publicznego przy ministrze właściwym do spraw zabezpieczenia społecznego
7.2. Wojewódzkie Rady Działalności Pożytku Publicznego
7.3. Powiatowe i Gminne Rady Działalności Pożytku Publicznego
7.4. Rada sportu
8. Podsumowanie – dyskusja, pytania
Szkolenie prowadzone jest w oparciu o multimedialną prezentację, warsztat oraz materiały szkoleniowe, które przekażemy Państwu przed rozpoczęciem szkolenia.
TRENER
mgr Ewa Kapusta - absolwentka prawa Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Trzykrotnie uczestniczyła w międzynarodowej konferencji na Wołyńskim Uniwersytecie Narodowym im. Lesi Ukrainki w Łucku (Ukraina). Autorka publikacji z zakresu prawa organizacji pozarządowych. Wieloletni współpracownik Fundacji Instytut na Rzecz Państwa Prawa
w Lublinie. W marcu 2010 r. uzyskała potwierdzenie kwalifikacji Coacha Biznesu. W okresie od sierpnia 2010 r. do czerwca 2013 r. pełniła funkcję ambasadora marki Wolters Kluwer Polska. Obecnie redaktor prowadząca portalu http://www.student.lex.pl
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Zajęcia rozpoczynają się od godziny 10:00 i trwają do godziny 16:00. Szkolenie jest jednodniowe. W cenie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch.
INWESTYCJA
492 PLN/osoba – w tym 23% VAT (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt dwa złote) –
w przypadku zgłoszenia jednej osoby z instytucji
442 PLN/osoba – w tym 23% VAT (słownie: czterysta czterdzieści dwa złote) –
w przypadku zgłoszenia dwóch lub więcej osób z instytucji
Osoby zainteresowane udziałem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z koordynatorem szkolenia:
Łukasz Wiaderny @: lukasz.wiaderny@referte.pl mobile: 605 936 602
Podobne tematy
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - Oferty na luty 2013 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - oferty na grudzień 2013 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - oferty na sierpień 2013 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA -oferty na lipiec 2013 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - oferty na czerwciec 2013 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - oferty na maj 2013 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - oferty na styczeń 2013 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA.COM - oferty na czerwiec 2014 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - oferty na styczeń 2014 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA.COM - oferty na maj 2014 -
Następna dyskusja: