konto usunięte
- 1
- 2
konto usunięte
Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad
Zapraszamy do udziału w bezpłatnym seminarium "Rozwój organizacji - nowa rola HR", które poświęcone jest nowej roli hr’owców w obszarze rozwoju organizacji i uczenia się organizacyjnego.Seminarium organizowane w następujących miastach i terminach:
Wrocław – 05.11.2012
Gdańsk – 07.11.2012
Toruń – 19.11.2012
Warszawa – 26.11.2012
Katowice – 03.12.2012
Więcej informacji wraz z formularzem rejestracyjnym znajdą Państwo na stronie: http://www.clsystems.eu/Seminaria_RO
Serdecznie zapraszamy! Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 16.10.2012 o godzinie 08:47 z tematu "Bezpłatne seminarium: Rozwój organizacji - nowa rola HR"
Agnieszka
Halbtuch
Specjalista ds.
ewaluacji i
promocji,
EuroSpektrum
Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad
Firma EuroSpektrum s.c serdecznie zaprasza do udziału w całkowicie BEZPŁATNYM projekcie szkoleniowym:„KOMPETENCJE W TURYSTYCE BIZNESOWEJ”
CEL SZKOLENIA
Projekt skierowany do branży turystycznej na Dolnym Śląsku mający na celu podniesienie umiejętności zawodowych kobiet pracujących w branży turystycznej. Szkolenie umożliwi także rozwój kompetencji interpersonalnych, informatycznych oraz językowych.
PROGRAM SZKOLENIA
Projekt obejmuje następujące moduły:
1. Turystyka biznesowa( 80h)
• Obsługa wyjazdów służbowych/szkoleniowych
• Negocjacje biznesowe
• Marketing w turystyce
• Prowadzenie kampanii produktu turystycznego
2. Język angielski(60h)- dostosowany do branży turystycznej z elementami business English
3. Umiejętności interpersonalne w branży turystycznej( 24h)
• Rozwiązywanie konfliktów i problemów.
• Trening asertywności
• Komunikacja werbalna i niewerbalna
• Warsztat rozwoju osobistego
• Obsługa klienta ze względu na płeć
4.Kompetencje informatyczne dla br. turystycznej (16h)
• Narzędzia informatyczne w turystyce
• Excel zaawansowany
• Narzędzia Google w biznesie
DODATOWO BEZPŁATNIE ZAPEWNIAMY:
• Catering (obiad i przerwa kawowa)
• Materiały szkoleniowe
• Podręczniki na zajęcia językowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Miłą atmosferę
REKRUTACJA I TERMIN SZKOLENIA
Rekrutacja: październik- listopad 2012
Szkolenia : grudzień 2012- czerwiec 2013
Zajęcia w weekendy lub w tygodniu popołudniami w zależności od potrzeb uczestniczek.
Wypełnione dokumenty rekrutacyjne( dostępne od 1 października na stronie http://kompetencjetb.pl) należy składać w Biurze Projektu.
Adres oraz godziny otwarcia Biura Projektu będą dostępne na podanej wyżej stronie internetowej.
ADRESACI SZKOLENIA
Projekt skierowany wyłącznie do kobiet zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie lub samozatrudnionych Z BRANŻY TURYSTYCZNEJ, mającym swoją siedzibę na terenie Dolnego Śląska.
Pierwszeństwo w rekrutacji mają kobiety niepełnosprawne
NIE PRZEGAP SZANSY!!! ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!!!!
Szczegółowe informacje dostępne na stronie http://kompetencjetb.pl
lub pod nr. tel. 71 733 69 95, 604 954 808, 668 890 201
kompetencjetb@eurospektrum.pl
Projekt realizowany przez Eurospektrum s.c.-firmę szkoleniowo-doradczą z Wrocławia.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 16.10.2012 o godzinie 08:47 z tematu "KOMPETENCJE W TURYSTYCE BIZNESOWEJ-bezpłatne szkolenia dla kobiet"
Agnieszka
Halbtuch
Specjalista ds.
ewaluacji i
promocji,
EuroSpektrum
Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad
Firma EuroSpektrum s.c serdecznie zaprasza do udziału w całkowicie BEZPŁATNYM projekcie szkoleniowym:„AKADEMIA MENEDŻEREK”
CEL SZKOLENIA
Projekt ma na celu podniesienie kompetencji menedżerskich, wykształcenie umiejętności kierowania zespołami i przedsięwzięciami biznesowymi, a także podniesienie umiejętności interpersonalnych i informatycznych.
Projekt obejmuje następujące moduły:
1.Menedżerski (80h)
• Negocjacje menadżerskie,
• Przywództwo i budowanie zespołów(delegowanie zadań, zarządzanie czasem)
• Planowanie rozwoju pracowników(ocena, motywowanie)
• Rekrutacja pracowników
• Aspekty prawne w pracy menedżera
2.Interpersonalny(32h)
• Wystąpienia publiczna
• Twórcze myślenie
• Trening asertywności
3.Nowoczesne narzędzia informatyczne w pracy menedżera(16h)
• Narzędzia Google w biznesie
• Arkusz kalkulacyjny Excel
• Nowoczesne narzędzia informatyczne w zarządzaniu
4.Coaching menedżera(16h zajęć grupowych i 3h zajęć indywidualnych)
DODATOWO BEZPŁATNIE ZAPEWNIAMY:
• Catering (obiad i przerwa kawowa)
• Materiały szkoleniowe
• Podręczniki na zajęcia językowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Miłą atmosferę
REKRUTACJA I TERMIN SZKOLENIA
Rekrutacja: październik- listopad 2012
Szkolenia : grudzień 2012- kwiecień 2013
Zajęcia w weekendy lub w tygodniu popołudniami w zależności od potrzeb uczestniczek.
Wypełnione dokumenty rekrutacyjne( dostępne od 1 października na stronie http://menedzerki.pl) należy składać w Biurze Projektu.
Adres oraz godziny otwarcia Biura Projektu będą dostępne na podanej wyżej stronie internetowej.
ADRESACI SZKOLENIA
Projekt skierowany wyłącznie do kobiet zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie lub samozatrudnionych, mających swoją siedzibę na terenie Dolnego Śląska.
Pierwszeństwo w rekrutacji mają kobiety niepełnosprawne
NIE PRZEGAP SZANSY!!! ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!!!
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE
dostępne na stronie http://menedzerki.pl
lub pod nr. tel. 71 733 69 95, 604 954 808, 668 890 201
menedzerki@eurospektrum.pl
Projekt organizowany przez Eurospektrum s.c.- firmę szkoleniowo-doradczą z Wrocławia
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu SpołecznegoAgnieszka Halbtuch edytował(a) ten post dnia 19.09.12 o godzinie 15:38 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 16.10.2012 o godzinie 08:47 z tematu "Bezpłatne szkolenia AKADEMIA MENEDŻEREK"
konto usunięte
Dorota W. adiunkt, AGH, IOD
Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad
Rozpoczęliśmy rekrutację na szóstą edycję studiów podyplomowych E-marketing i piątą edycję z Controlling/BI. Czas na składanie dokumentów do 30 październikahttp://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...
Karolina M. Owner, saleMordor.pl
Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad
ZAPRASZAMY do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową:
Szkolenia otwarte (Warszawa):
- Komunikacja IT-Biznes - 7-8 listopada
- Analiza statystyczna w biznesie. Excel 2007/2010 - 14-15 listopada
- Umowy na usługi i systemy IT - warsztaty - 23 listopada
- IT - Business Alignment - 27-28 listopada
- Modelowanie Procesów Biznesowych (BPMN) - 29-30 listopada
Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
Dorota
Pietrzyk
specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr
Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad
Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o. zaprasza wszystkich na weekendowe kursy językowe:Miejsce zajęć - WARSZAWA
Wszystkie kursy w cenie 999,00 zł!
Język angielski dla finansistów i księgowych
Termin kursu: 17 listopada – 2 grudnia 2012 r.
Język angielski dla HR
Termin kursu: 24 listopada – 9 grudnia 2012 r.
Język angielski w biznesie
Termin kursu: 1-16 grudnia 2012 r.
Język angielski w marketingu
Termin kursu: 1-16 grudnia 2012 r.
Język niemiecki w biznesie z elementami finansów i księgowości
Termin kursu: 1-16 grudnia 2012 r.
Wszystkie zajęcia odbywają się w weekendy w godzinach 9.00-16.00
Wymagana jest średnia znajomość języka angielskiego/niemieckiego.
!!! Zniżkowe wejściówki dla Studentów !!!
Za okazaniem ważnej legitymacji studenckiej oferujemy udział w dowolnie wybranym warsztacie za 50 % ceny.
(Organizator zastrzega, iż wykorzystanie wejściówki możliwe jest jedynie w przypadku wolnych miejsc w grupach).
UWAGA! Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.
Więcej informacji: http://www.frr.pl/
emilia.michalak@frr.pl
22 583 10 04
Łukasz Wittenberg
konto usunięte
Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad
Witam,Zapraszam Państwa do uczestnictwa w bezpłatnych szkoleniach realizowanych w ramach projektu "Zachodniopomorska Szkoła Programistyczna" współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W ramach projektu realizowane będą następujące szkolenia:
1. Certyfikowany PROFESJONALISTA UML w tym:
- Analiza i modelowanie systemów IT z wykorzystaniem UML2 (5 dni)
- Warsztat przygotowania do egzaminu OMG UML (3 dni)
2. Certyfikowany ANALITYK WYMAGAŃ w tym:
- Zarządzanie wymaganiami (5 dni)
- Przypadki użycia (3 dni)
- Przygotowanie do certyfikacji REQB (2 dni)
3. Certyfikowany PROFESJONALISTA MODELOWANIA PROCESÓW w tym:
- Modelowanie procesów w notacji BPMN (2 dni)
- Warsztat przygotowania do egzaminu OMG BPMN (2 dni)
4. Certyfikowany PROGRAMISTA-SPECJALISTA TECHNOLOGII MICROSOFT w tym:
- Programowanie w C# (5 dni)
- Visual Studio 2010:programowanie aplikacji (5 dni)
- Warsztat przygotowania do egzaminu (5 dni)
5. Certyfikowany PROFESJONALISTA TESTER w tym:
- Wstęp do testowania (2 dni)
- Przygotowanie do certyfikacji ISTQ-B
Terminy: od listopada 2012 do końca przyszłego roku.
Zgłoszenia i szczegółowe informacje: Bożena Szewczak, tel. 22 417 0195 lub Bozena.Szewczak@altkom.pl
oraz
Zapraszam Państwa do uczestnictwa w bezpłatnych szkoleniach realizowanych w ramach projektu "Szansa dla ICT" współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W ramach projektu oferujemy następujące szkolenia:
1.Dla kadry kierowniczej
- ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
Organizacja pracy zespołu (3 dni), Zarządzanie pracą zespołu (3 dni), Motywowanie pracowników (3 dni), Jak wdrożyć coaching (3 dni), Coaching jako metoda doskonalenia pracowników (3 dni)
- ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM I ANTYDYSKRIMINACJA PŁCI
Zmniejszanie obszarów dyskryminacji pracowników ze względu na wiek i płeć (1 dzień)
- OSOBISTE KOMPETENCJE MANAGERA
Komunikacja w pracy managera (2 dni), Wywieranie wpływu (2 dni), Asertywność w pracy managera (2 dni), Zarządzanie czasem (2 dni)
- ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI B+R
Szkolenia: Zarządzanie proj. B+R wg metodyki PMI (4 dni), Zarządzanie projektami B+R dla zaawansowanych (4 dni)
2. Dla specjalistów ds. sprzedaży i pracowników obsługi klienta
- SPRZEDAŻ
Proces sprzedaży dla doświadczonych handlowców (3 dni), Praca z trudnym klientem (3 dni), Radzenie sobie ze stresem w pracy sprzedawcy (3 dni), Budowanie długotrwałych relacji z klientem (3 dni), Negocjacje i obrona marży (3 dni)
Terminy szkoleń - w zależności od utworzenia się grupy, od listopada 2012 do końca roku 2013.
Zgłoszenia i szczegółowe informacje: Bożena Szewczak , tel. 22 417 0195 lub Bozena.Szewczak@altkom.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 09.11.2012 o godzinie 15:00 z tematu "Bezpłatne szkolenie w woj. zachodniopomorskim na koniec roku 2012 i cały 2013"
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad
PRAWNIK W BIZNESIE - szkoleniaFundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych zaprasza na szkolenia biznesowe z zakresu zakładania i prowadzenia kancelarii prawnej, technik negocjacji oraz marketingu prawniczego.
Nie czekaj, aż ktoś zajmie Twoje miejsce w biznesie.
Już dzisiaj dowiedz się, jak zyskać prestiż, pewność siebie i zdobyć niezależność!
TERMIN: pierwsze spotkanie - listopad/grudzień
MIEJSCE: Poznań, Wrocław, Gdańsk, Białystok, Kraków, Warszawa
ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl
Liczba miejsce ograniczona!
SZKOLENIE "PRAWNIK W BIZNESIE" POMOŻE CI:
1. pogłębić i zastosować praktycznie wiedzę wyniesioną ze studiów
2. zwiększyć Twoje kompetencje w zakresie budowania biznesowych relacji z klientem
3. przyswoić umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i marketingowe dzięki ćwiczeniom z praktykami oraz doświadczonymi coachami
ZOBACZ, CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS SZKOLEŃ! Oto przykładowe zagadnienia:
1. Negocjacje dla prawników (cele, BATNA, fazy negocjacji, negocjowanie zagadnień szczegółowych, profesjonalne techniki negocjacyjne)
2. Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem (podstawowe zasady komunikacji, rozmowa z trudnym klientem, wyznaczanie potrzeb klienta)
3. Komunikacja wewnętrzna (kreatywne rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie konfliktów w zespole, idea Work-Life Balance)
4. Biznesowy savoir-vivre(przygotowywanie spotkań biznesowych, profesjonalne kontakty telefoniczne i mailowe)
5. Marketing usług profesjonalnych (różnice pomiędzy marketingiem zwykłym, a usługami profesjonalnymi, marketing a sprzedaż, specyfika marketingu prawniczego)
6. PR kancelarii prawnej (budowanie marki, tworzenie wizerunku kancelarii w Internecie, CSR)
7. Zatrudnianie pracowników (rekrutacja, informacje zwrotne, procedura zwalniania pracowników)
8. Rozwiązywanie problemów w biznesie, czyli co zrobić, gdy klient zalega z zapłatą, zrywa umowę lub tworzy negatywne opinie o kancelarii
9. Planowanie rozwoju kancelarii (formułowanie strategii rozwoju, kształtowanie polityki cenowej, pozycjonowanie na rynku)
10. Turniej negocjacyjny oraz podsumowanie szkolenia
Co gwarantujemy?
1. Doświadczoną i kompetentną kadrę
2. Dobrze przygotowane pod kątem merytorycznym materiały szkoleniowe
3. Możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce
4. Pięć spotkań szkoleniowych
5. Catering podczas szkoleń
6. Zaświadczenia/certyfikaty po ukończeniu szkoleń
Prowadzenie kancelarii jest prostsze, niż myślisz!
Zapisz się na szkolenie i zdobądź praktyczne umiejętności, dzięki którym osiągniesz swój cel!
ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl
TERMINY: pierwsze spotkanie w grudniu (kolejne – średnio raz na 3-4 tygodnie, w sumie 5 spotkań szkoleniowych)
CZAS TRWANIA: 4-5 godzin (jedno spotkanie)
Udział w szkoleniu jest odpłatny.
Organizator:
Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych
ul. J. Słowackiego 17/10, 60-822 Poznań
e-mail: biuro@fips.org.pl
http://fips.org.pl
Więcej informacji na temat szkolenia:
Magdalena Bujak
magdalena.bujak@fips.org.plMagdalena B. edytował(a) ten post dnia 12.11.12 o godzinie 13:32
konto usunięte
Adam
Grzesik
Pomagam Budować
Zyskowne Firmy
Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad
Za FREE!! Kolejna 3-a część eBooka "bo fajnie się czuć". Skrypt ze szkolenia "hipnotyczne CV i list motywacyjny" - wystarczy dołączyć do newslettera lub wysłać mi swój adres mailowy:-) http://IQBIZNES.PL
Małgorzata
S.
instruktor rzemiosła
artystycznego,
trener
Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad
Zapraszamy na unikatowe warsztaty projektowania i konstruowania mebli z tektury.Ten prosty materiał może być dla uczestników wielkim odkryciem a tworzenie unikalnego mebla bardzo satysfakcjonującą pracą. Na warsztatach wykonuje się swój mebel o wielkości ok. 40/50 cm, który wyposażony może być we wszystkie techniczne ciekawostki: szuflady, nóżki, zaokrąglenia, skosy itd.
Można wykonać: szafkę na klucze, toaletkę, szafkę na płyty CD, pojemnik na akcesoria biurowe, mebelek do dziecięcych zabaw i wiele innych wykreowanych własnoręcznie form. Nie trzeba być architektem, konstruktorem, projektantem, stolarzem, ani posiadać szczególnych zdolności, aby stworzyć swój własny mebel: wytrzymały, lekki, ekologiczny, oryginalny, modny i tani.
Wszystkich, którzy nie wierzą, w wielką wartość mebli z tektury zapraszamy do Pracowni SztukaPuka, do obejrzenia naszych regałów, biurka, komody, puf.
http://sztukapuka.pl/warsztaty-mistrzowskie/program#me...
Maksymalna liczba uczestników: 6 osób
Prowadzenie: Joanna Lorenz
Termin: 10 listopada, godz. 11.00 - 15.00, 11 listopada, godz. 10.00 - 16.00
Czas trwania: 10 h
Koszt: 380 zł (w tym wszystkie materiały).
Pracownia SztukaPuka, ul. Matejki 44/2, Poznań
tel. 660 457 110
więcej informacji na http://sztukapuka.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 20.11.2012 o godzinie 09:52 z tematu "Warsztaty tworzenia mebli z tektury 10-11 listopada br Poznań"
Karolina M. Owner, saleMordor.pl
Łukasz Wiaderny Cały czas do przodu!
Joanna G.
Lucyna
B.
Koordynator
Projektów
Szkoleniowych
Temat: SZKOLENIA - oferty na listopad
Centrum szkoleniowe FRR działające przy grupie firm Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza na szkolenie:
INSTRUMENTY FINANSOWE A USTAWA O RACHUNKOWOŚCI
WARSZAWA, 14.11.2013 | Czas trwania: 6 godzin ZOBACZ WIĘCEJ >>>
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na szkolenie INSTRUMENTY FINANSOWE A USTAWA O RACHUNKOWOŚCI , którego celem jest omówienie i wyjaśnienie aktualnych regulacji prawnych dotyczących instrumentów finansowych. Przedstawienie najnowszych zagadnień w tematyce instrumentów finansowych, w zakresie ich ewidencji, wyceny i skutków wyceny. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaprezentować instrumenty finansowe w sprawozdaniu finansowym, dodatkowo zdobędą praktyczne wskazówki na temat wyceny instrumentów finansowych w księgach firm.
Polecamy także
RÓŻNICE KURSOWE W RACHUNKOWOŚCI I PODATKACH
WARSZAWA, 15.11.2013 | Czas trwania: 6 godzin ZOBACZ WIĘCEJ >>>
Kontakt:
Biuro w Warszawie: Lucyna Rosińska– Menedżer Szkoleń
Kom. 513 072 949 | Tel. 22 583 10 06 | Fax. 22 583 10 09 | E-mail: lucyna.rosinska@frr.pl
Więcej informacji na temat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce, znajdziecie Państwo na stronie http://www.frr.pl.
Odwiedź naszą stronę na Facebooku
- 1
- 2
Podobne tematy
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - oferty na styczeń 2014 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - oferty na lipiec 2014 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - oferty na grudzień 2013 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - oferty na wrzesień 2013 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - oferty na sierpień 2013 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - oferty na marzec 2014 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA -oferty na lipiec 2013 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - oferty na czerwciec 2013 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - oferty na maj 2013 -
-
SZKOLENIA.COM » SZKOLENIA - oferty szkoleń On-line -
Następna dyskusja: