konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: SZKOLENIA 2015

PROGRAM POMYSŁÓW PRACOWNICZYCH, CZYLI JAK ROZWIJAĆ POTENCJAŁ PRACOWNIKÓW W FIRMIE

Data rozpoczęcia: 27 października 2015
Data zakończenia: 27 października 2015
Miejsce: Gdańsk Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości
Godziny sesji:
wtorek: 8.30 - 16.00

Opis i cel szkolenia:
Firmy coraz częściej oczekują od pracowników nie tylko realizacji codziennych obowiązków, ale również zaangażowania w ciągłe doskonalenie. Skutecznym i często stosowanym rozwiązaniem jest wdrożenie Programu Pomysłów Pracowniczych (PPP), który definiuje zasady i cały proces od zgłoszenia pomysłu poprzez jego realizację. Celem szkolenia jest nie tylko przedstawienie zasad tworzenia programów sugestii pracowniczych, ale też wskazanie na bariery i błędy, które mogą sprawić, że firmowy program nie spełni oczekiwań jego twórców.

Korzyści ze szkolenia:
Pogłębienie wiedzy na temat różnych programów angażowania pracowników
Poznanie głównych składowych programów sugestii pracowniczych
Nabycie umiejętności skutecznego wdrażania PPP w firmie
Poznanie zasad doboru sposobów nagradzania za wdrożone pomysły
Opracowanie praktycznych narzędzi, dokumentów, kryteriów ocen dla PPP
Zapoznanie się z największymi ograniczeniami i barierami we wdrażaniu PPP
Rozwinięcie umiejętności kalkulacji kosztów PPP
Zrozumienie roli kadry managerskiej w programach angażowania pracowników

Grupa docelowa:
Szefowie Działów i Managerowie
Szefowie HR
Pracownicy Działu Zasobów Ludzkich
Managerowie i Liderzy Lean
Pełnomocnicy ds. Zarządzania Jakością
Koordynatorzy Ciągłego Doskonalenia
Członkowie zespołów Lean/Kaizen

Program szkolenia:
Cele, oczekiwania i korzyści wynikające z PPP
Główne składowe programów angażowania pracowników
Grupa docelowa dla PPP
Przygotowanie do wdrożenia programu sugestii pracowniczych
Rola kadry managerskiej w PPP
Przykłady różnych programów angażowania pracowników
Zasady wynagradzania za pomysły
Stosowane dokumenty i narzędzia (tablice wizualne, skrzynki, itd. ..)
Zespoły oceniające oraz kryteria oceny pomysłów
Powiązanie PPP z innymi narzędziami angażowania pracowników w ciągłe doskonalenie
Główne bariery wdrożeniowe Programu Pomysłów Pracowniczych

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, filmy, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Materiały przekazane/wypracowane podczas szkolenia
Draft przykładowego Regulaminu PPP
Przykładowy wniosek zgłaszania pomysłów
Kalkulacja budżetu dla PPP
Przykładowy system nagradzania za pomysły
Domek motywacji w PPP

Szczegóły na http://lean.info.pl/szkolenia_k/szkolenia-otwarte/
Agnieszka K.

Agnieszka K. Trener biznesu,
konsultant

Temat: SZKOLENIA 2015

Zapraszam na szkolenie

SAVOIR VIVRE W KONTAKTACH BIZNESOWYCH
które odbędzie się w dniach 26-27 listopada w Katowicach

Czy zastanawiali się Państwo jak prawidłowo przedstawić podczas spotkania: prezesa firmy, rektora uczelni wyższej i burmistrza?
A jak posadzić ich przy stole zachowując wszelkie wymogi etykiety?
Kto kogo i w jaki sposób powinien witać?
Czy wypada przedstawić się samemu?
Jak wybrać właściwy strój, gdy np. firma została uhonorowana w konkursie i będziemy w jej imieniu odbierać nagrodę podczas uroczystej gali?
Czy kobieta w relacjach biznesowych ma pierwszeństwo, a jeśli tak to kiedy?
Jak poradzić sobie z tymi wszystkimi dziwnymi potrawami serwowanymi podczas przyjęć?
Czym różni się coctail party od przyjęcia bufetowego?
Kiedy wręczyć wizytówkę?
Czy musimy odpowiadać na każdy mail?
O czym powinna pamiętać asystentka, gdy na zaproszeniu dla szefa zamieszczono dopisek „en m.p.”.
Czy wypada założyć krawat do smokingu?
Co to jest poszetka?
Gdzie usiąść w samochodzie gdy podróżujemy służbowo z kierowcą, a gdzie gdy jedziemy razem z gościem?
Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas szkolenia. Serdecznie zapraszamy.

Więcej informacji:
https://www.facebook.com/events/936285546441508
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA 2015

Szanowni Państwo,

Przypominamy o naszych CERTYFIKOWANYCH KURSACH RACHUNKOWOŚCI oraz KADR I PŁAC, które organizujemy w Krakowie! Już niebawem rozpoczynają się kolejne edycje – 28 listopada Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów Płatnik, Symfonia oraz Optima (kod zawodu: 242310,242307), a dwa dni później – Rachunkowość od podstaw z obsługą programów Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu: 331301). Jak zawsze, zajęcia poprowadzą znakomici specjaliści-praktycy (główni księgowi i kadrowi), dzięki czemu szkolenia będą nastawione na ćwiczenia, rozwiązywanie zadań, czyli faktyczne przygotowanie do pracy w zawodzie. Po kursie otrzymają Państwo REALNE KORZYŚCI (umiejętności) potwierdzone prestiżowymi zaświadczeniami MEN i certyfikatami zawodu (wg klasyfikacji MPiPS).
Jeszcze przed upływem tego roku masz szansę na podniesienie kwalifikacji, zdobycie nowego zawodu i zmianę pracy (lub awans)!

​Wszystkie informacje o kursach można znaleźć na naszej stronie internetowej: http://www.taxconsilium.com. Chętnie odpowiemy także na Państwa pytania zdalnie i osobiście. Zapraszamy do kontaktu!


Obrazek
Patrycja Krawc

Patrycja Krawc Specjalista d/s
Promocji, SQAM

Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: SZKOLENIA 2015

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Opcje menadżerskie, systemy motywacyjne dla kadry zarządzającej – warsztaty z zakresu planowania korzyści finansowych, bilansowych i podatkowych
Warszawa, 21-22.12.2015r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Katowice, 12-13.01.2016r.

Najnowsze zmiany w prawie pracy w 2016 roku
Warszawa, 12.01.2016r.

Budżetowanie i kontrola kosztów
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji - warsztaty praktyczne - dlaczego warto wyznaczyć ABI?
Warszawa, 19.01.2016r.

Koszty uzyskania przychodów 2015 – na gruncie ustaw o podatku dochodowym, nowelizacja przepisów stosowanie przepisów obowiązujących w 2015 roku, przegląd orzecznictwa i interpretacji
Warszawa, 19.01.2016r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Warszawa, 19-20.01.2016r.

Podatek od nieruchomości 2016. Zmiana przepisów. Aktualne interpretacje i wyroki.
Warszawa, 19.01.2016r.

VAT w Niemczech – inwestycje w Niemczech, relacje z niemieckim kontrahentem, obsługa księgowa niemieckich firm, zmiany na 2015 r.
Warszawa, 22.01.2016r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam serdecznie do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Russell Bedford Poland

kom: + 48 533 339 801
e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: SZKOLENIA 2015

Serdecznie zapraszamy do udziału w Nowej Edycji Szkoły Coachów ROZVIYAK!

Start - już w Lutym 2016 roku!

Program Szkoły dedykowany jest zarówno osobom chcącym pracować w zawodzie coacha, jak i profesjonalistom - trenerom, menedżerom, specjalistom, którzy chcą poszerzyć wachlarz swoich zawodowych kompetencji.

W Szkole Coachów ROZVIYAK kompleksowo rozwijamy kompetencje istotne w pracy coachingowej - zgodnie z modelem kompetencyjnym rekomendowanym przez International Coach Federation. Przygotowujemy do akredytacji na poziomie ACC.
Kadra szkoły to wyłącznie coachowie z długim stażem pracy dla klientów biznesowych (poziom PCC, ICF) i jednocześnie doświadczeni trenerzy.

W Szkole Coachów ROZVIYAK dbamy przede wszystkim o bardzo wysoki poziom merytoryczny zajęć oraz tworzymy warunki sprzyjające zdobywaniu i ćwiczeniu konkretnych umiejętności kluczowych w coachingu.
Bardzo istotną charakterystyką Szkoły jest także łatwość transferowania zdobytej wiedzy i umiejętności do kontekstu biznesowego.

Kolejna edycja Szkoły rozpoczyna się w Lutym (20-21.02) w Krakowie.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji i szczegółowego programu proszę o kontakt: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com lub tel.: 609 200 002.

Rozwijaj się z prorozvoyovo! :)
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: SZKOLENIA 2015

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE - RUSSELL BEDFORD
Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

SZKOLENIA WYJAZDOWE:

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Wisła, Hotel Vestina, 24-26.02.2016r.

Prawo pracy i wynagrodzenia z uwzględnieniem zmian w 2016 r.
Wisła, Hotel Vestina, 24-26.02.2016r.

Przegląd podatkowy 2016 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Zakopane. Hotel Czarny Potok, 24-26.02.2016r.

SZKOLENIA STACJONARNE:

Najnowsze zmiany w prawie pracy w 2016 roku
Warszawa, 12.01.2016r.

Faktura VAT 2016 - przepisy obowiązujące po nowelizacji ustawy VAT i implementacji Dyrektywy 2010/45/UE
Warszawa, 14.01.2016r.

Excel dla księgowych
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Przegląd podatkowy 2016 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Budżetowanie i kontrola kosztów
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji - warsztaty praktyczne - dlaczego warto wyznaczyć ABI?
Warszawa, 19.01.2016r.

Koszty uzyskania przychodów 2015 – na gruncie ustaw o podatku dochodowym, nowelizacja przepisów stosowanie przepisów obowiązujących w 2015 roku, przegląd orzecznictwa i interpretacji
Warszawa, 19.01.2016r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Warszawa, 19-20.01.2016r.

Podatek od nieruchomości 2016. Zmiana przepisów. Aktualne interpretacje i wyroki.
Warszawa, 19.01.2016r.

VAT w Niemczech – inwestycje w Niemczech, relacje z niemieckim kontrahentem, obsługa księgowa niemieckich firm, zmiany na 2015 r.
Warszawa, 22.01.2016r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam serdecznie do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Russell Bedford Poland

kom: + 48 533 339 801
e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: SZKOLENIA 2015

questus - jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing, CIM zaprasza na nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing:

• 11 marca – Warszawa
• 15 kwietnia – Kraków
• 7 października – Warszawa
• 14 października - Trójmiasto

Co to?
Program często nazywany "MBA w Marketingu". Diploma in Professional Marketing to przełożenie wiedzy na działanie według międzynarodowych standardów, grono charyzmatycznych ludzi z pasją do swoich obowiązków oraz kompleksowość narzędzi wspomagających – platforma społecznościowo-rozwojowa „Knowledge Garden”, program EPP, coaching, Indywidualny Plan Rozwoju, networking. Sprawdzona, rzetelna wiedza podana w praktycznym wydaniu.

Dlaczego warto?
Nie wystarczy zapłacić. Egzaminy sprawdzające to ogromne poświęcenie oraz zaangażowanie. Egzaminy weryfikuje niezależny od nas egzaminator CIM w Londynie. Zdobyty certyfikat jest niepodważalnym dowodem nabytej wiedzy.

Na co czekasz?

Dla naszych potencjalnych uczestników uruchomiliśmy zestaw pretestów:

https://questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/

*wypełnienie pretestów do niczego Cię nie zobowiązuje

Dowiedz się więcej: https://questus.pl/cim/rekrutacja/

Dołącz do społeczności wykwalifikowanych marketerów CIM, twórz biznes jutra.
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: SZKOLENIA 2015

Bardzo serdecznie zapraszamy do udziału w zbliżających się szkoleniach:

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania w laboratoriach pomiarowych wg ISO 17025
Termin: 06-07.02.2016r. Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności wg ISO 22000/HACCP
Termin: 13-14.02.2016r. Szczecin

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania w laboratoriach pomiarowych wg ISO 17025
Termin: 21-22.02.2016r. Bydgoszcz

Szkolenia objęte PROMOCJĄ 10% TANIEJ:

Nowa norma ISO 9001:2015 – warsztaty doskonalące dla auditorów
Termin: 12.02.2016r. Szczecin

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015
Termin: 13-14.02.2016r. Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015
Termin: 13-14.02.2016r. Szczecin
Specjalna cena dla STUDENTÓW 300,00 zł!

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015
Termin: 13-14.02.2016r. Katowice

Nowa norma ISO 9001:2015 – warsztaty doskonalące dla auditorów
Termin: 19.02.2016r. Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015
Termin: 27-28.02.2016r. Szczecin

Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015
Termin: 27-28.02.2016r. Warszawa

Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY


Obrazek
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: SZKOLENIA 2015

5S - EFEKTYWNE I BEZPIECZNE STANOWISKO PRACY

Data rozpoczęcia: 16 lutego 2016
Data zakończenia: 16 lutego 2016
Miejsce: Gdańsk Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER
Cena: 900 zł netto
Godziny sesji: od 8.30 do 16.00

Opis szkolenia:
Szkolenie pokaże Państwu w jaki sposób przygotować się do wdrażania metodologii 5S. Podczas szkolenia poznacie Państwo czym jest selekcja, systematyka, sprzątanie, standaryzacja, samodyscyplina oraz w jaki sposób i jak często je wykonywać
Szkolenie w całości oparte jest na grze symulacyjnej, która przeprowadzi Państwa przez kolejne kroki wdrażania 5S, ze wskazaniem na co należy zwrócić szczególną uwagę, a czego należy unikać. Obserwacja istniejących rozwiązań będzie dla Państwa inspiracją do tworzenia własnych unikatowych stanowisk dostosowanych do potrzeb firmy i pracowników.

Korzyści ze szkolenia:
Pogłębienie wiedzy z zakresu 5S
Praktyczne zastosowanie rozwiązań 5S na przykładzie różnych branż
Nabycie umiejętności samodzielnego przygotowania i realizacji warsztatów 5S we własnej firmie
Dowiedzenie się czego należy unikać podczas wdrażania 5S
Zdobycie wiedzy z zakresu opracowywania i prowadzenia audytów 5S według podejścia zgodnego z kamishibai
Zapoznanie się z całym procesem wdrażania 5S w ujęciu całej firmy
Wyznaczanie celów i miar w zakresie wdrażania 5S
Pogłębienie wiedzy na temat powiązania rozwiązań 5S z bezpieczeństwem i ergonomią pracy

Grupa docelowa:
Kierownicy produkcji
Kierownicy zmiany
Brygadziści, Mistrzowie i Liderzy
Trenerzy wewnętrzni odpowiedzialni za szkolenia
Wewnętrzni instruktorzy pracy
Pracownicy Działów HR
Liderzy i Koordynatorzy Lean

Program szkolenia:
Prezentacja modelowego Programu 5S na przykładzie gry symulacyjnej, w tym: struktury 5S , roli i odpowiedzialności pracowników oraz zespołu wdrożeniowego
Selekcja i postępowanie z czerwoną etykietą
Postępowanie z awarią i narzędziem do naprawy
Przygotowywanie szkoleń i warsztatów z zakresu 5S
Planowanie i realizacja audytów 5S (Kamishibai)
Prezentacja korzyści i efektów wynikających z wdrożenia 5S
Praktyczne wskazówki do tego, jak skutecznie przeprowadzić warsztaty 5S, w tym: wybór obszaru pilotażowego, przygotowanie materiałów do warsztatu, wykorzystanie PRP, wykaz materiałów na warsztaty 5S i PRP
Na jakie problemy przy pierwszym wdrożeniu powinniśmy się przygotować?
Jak należy utrzymać system?
Propagowanie 5S, audyty 5S

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

W przypadku zainteresowania zapraszam do kontaktu:
ahromiak@lean.info.pl

Więcej na: http://lean.info.pl/szkolenia/5s-efektywne-i-bezpieczn...
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: SZKOLENIA 2015

W życiu zawodowym każdego z nas przychodzi taki moment, w którym zaczyna nam doskwierać rutyna. Działania, które do tej pory sprawiały radość, przestają bawić, stając się jedynie utrapieniem.

Z pomocą przychodzi questus – Akredytowane Centrum Szkoleniowo – Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing. Oferujemy program, który pozwoli Ci nabrać nowych sił w dotychczasowej pracy. Albo zmienić pracę.

Z certyfikatem CIM nie stanowi to problemu. Wiemy co mówimy, bo w ciągu 16 lat naszej działalności pomogliśmy go zdobyć ponad 1000 uczestnikom.

Aktualnie prowadzimy otwartą rekrutację do poziomu Diploma in Professional Marketing. Program złożony z czterech bloków tematycznych pozwala nie tylko zgłębić i zrozumieć współczesny świat biznesu, ale też rozwinąć profesjonalne kompetencje, i przygotować uczestników do oficjalnych egzaminów brytyjskiego Instytutu. Ten prestiżowy, uznawany na całym świecie certyfikat potwierdza profesjonalne kompetencje, otwierając drzwi do kariery również poza terenem Polski.

Najbliższe edycje programu:
Warszawa 11 marca
Kraków 6 maja
Warszawa 7 października
Trójmiasto 14 października

Studenci i absolwenci programów CIM to prestiżowa społeczność profesjonalistów związanych na co dzień z największymi organizacjami w Polsce i na świecie. Zgodnie twierdzą, że program realizowany z questus przyniósł im nie tylko wiedzę, kompetencje i unikalne umiejętności, ale również bezcenne kontakty biznesowe.

Dowiedz się więcej: http://questus.pl/CIM

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: SZKOLENIA 2015


Obrazek


Szkolenie trenerów - na których omawiamy oryginalne i nowatorskie metody prowadzenia warsztatów, prezentacji i szkoleń w oparciu o nowoczesne narzędzia pracy trenera biznesu np. w jaki sposób aktywizować uczestników do samodzielnej pracy, do pracy w grupach, jak radzić sobie z trudnym uczestnikiem i stresem.

http://deaszkolenia.pl/view,4,Szkolenia.htm

Wystąpienia publiczne - na to słowo często ludzi ogarnia paraliż, ale każdy z nas może dobrze występować. To nie zawsze talent lecz umiejętność, którą można nabyć. Każdy z nas codziennie występuje w gronie przyjaciół, rodziny, w pracy - róbmy to dobrze!

http://www.damianwilpert.pl/pl/page/wystapienia-publiczne

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA 2015

Serdecznie zapraszam na CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima.
Pokażemy Ci, jak wygląda księgowość w praktyce – nauczymy Cię tego, w czym jesteśmy najlepsi!


Obrazek
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: SZKOLENIA 2015

KAIZEN – SYSTEM CIĄGŁEGO DOSKONALENIA

Data rozpoczęcia: 21 marca 2016
Data zakończenia: 22 marca 2016
Godziny sesji:
poniedziałek: 10.00 - 17.30
wtorek: 8.00 - 15.30

Opis i cel szkolenia:
Sukcesem każdej firmy jest bycie organizacją samodoskonalącą się. Filozofia Kaizen (z jap. ”dobra zmiana”) oznacza nieustanne doskonalenie poprzez angażowanie pracowników każdego szczebla zarządzania. W myśl idei ciągłego doskonalenia podnoszona jest jakość i efektywność działania, co czyni każdą firmę bardziej konkurencyjną w swojej branży. Celem szkolenia jest więc udzielenie odpowiedzi na pytanie: „Jak wpasować w przedsiębiorstwo kulturę ciągłego doskonalenia na każdym szczeblu struktury organizacyjnej firmy?”

Korzyści ze szkolenia:
Zdobycie wiedzy na temat filozofii i podejścia Kaizen
Poznanie metod likwidowania marnotrawstw we wszystkich działach firmy
Nabycie umiejętności usprawniania i optymalizacji procesów produkcyjnych
Zapoznanie się z techniką pozyskiwania pomysłów z każdego szczebla organizacji
Rozwinięcie umiejętności definiowania kluczowych ról w systemie Kaizen
Określenie procesu postępowania w zakresie zgłoszonego pomysłu Kaizen
Dowiedzenie się, jak rozwijać i utrzymać system Kaizen w dłuższym czasie
Nabycie umiejętności zarządzania projektem Kaizen z wykorzystaniem raportu A3
Pogłębienie wiedzy z podstawowych narzędzi rozwiązywania problemów

Grupa docelowa:
Obecni i przyszli Liderzy Kaizen
Managerowie i Liderzy Lean
Pełnomocnicy ds. Zarządzania Jakością
Koordynatorzy Ciągłego Doskonalenia
Project Managerowie
Specjaliści ds. Zarządzania Procesem
Członkowie zespołów Lean/Kaizen
Pracownicy firm produkcyjnych

Program szkolenia:
Zarządzanie Systemem Ciągłego Doskonalenia w firmie
Filary i fundamenty funkcjonowania w organizacji Systemu Ciągłego Doskonalenia
Piramida projektów Kaizen (zgodnie ze standardem World Class Manufacturing: Standard Kaizen, Major Kaizen i Advanced Kaizen)
Miejsce i rola Systemu Ciągłego Doskonalenia Kaizen w strukturze organizacyjnej
Kluczowe role w Systemie Ciągłego Doskonalenia (rola kadry managerskiej, koordynatora i lidera Lean)
Definiowanie celów dla projektów Kaizen
Dobór składów do zespołów Kaizen
Techniczna organizacja i zarządzanie projektem Kaizen
Monitorowanie efektów funkcjonowania Systemu Ciągłego Doskonalenia
Utrzymanie Systemu Ciągłego Doskonalenia w dłuższym czasie
Główne narzędzia rozwiązywania problemów
Raport A3 – podejście PDCA w zakresie rozwiązywania problemów
Omówienie składowych Raportu A3
Wybrane narzędzia najczęściej stosowane do rozwiązywania problemów: (5W+1H, 5Why, Drzewo przyczyn, Ishikawa, Pareto, Matryca 9)

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Zapraszam do kontaktu: ahromiak@lean.info.pl
+ 48 508 714 377
Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata MBA | Trener biznesu
| Wykladowca
|Prelegent| Autor
publ...

Temat: SZKOLENIA 2015

KADRY I PŁACE W PRAKTYCE
o Rozliczanie płac (programy: Varico, Płatnik, SAP)
o Rozliczenie deklaracji ZUS,
o Rozliczenia roczne PIT

DORADZTWO ORGANIZACYJNE
o Badanie satysfakcji pracowniczej
o Audyt personalny,
o Modelowanie organizacji - opisy stanowisk pracy, opisy funkcji procesów, zachodzących w
organizacji,
o Projektowanie wewnętrznych aktów prawnych, tj. Regulamin pracy, Regulamin
wynagradzania, Regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, Procedury etc.
o Tworzenie strategii i polityki personalnej

DORADZTWO Z ZAKRESU PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
o Konsultacje indywidualne
o Konsultacje telefoniczne
o Konsultacje pakietowe w formie elektronicznej
o Audyt procesów
o Opracowanie i wdrożenie narzędzi

CONTROLING PERSONALNY
o Definiowanie wskaźników
o Wdrażanie w organizacji
o Monitoring i analiza wskaźników

ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI
o Budowanie modeli kompetencyjnych
o Kompetencyjne systemy ocen
o Audyt kompetencji
o Definiowanie luk i nadwyżek kompetencyjnych
o Analiza potrzeb szkoleniowych
o Plany rozwoju i szkoleń

Doświadczona kadra praktyków HR. Zapraszamy do współpracy!

Firma ATENA Fabryka Rozwoju Biznesu w Poznaniu
Kom. 601 739 627
E-mail: zygmunt.dolata1@neostrada.pl

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA 2015

Zapraszam na CERTYFIKOWANY Kurs Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 242310,242307). Kadr i Płac nauczymy KAŻDEGO!


Obrazek
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: SZKOLENIA 2015

5S – EFEKTYWNE I BEZPIECZNE STANOWISKO PRACY

Data rozpoczęcia: 05 kwietnia 2016
Data zakończenia: 05 kwietnia 2016
Miejsce: Gdańsk Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER
Godziny sesji: od 8.30 do 16.00

Szkolenie pokaże Państwu w jaki sposób przygotować się do wdrażania metodologii 5S. Podczas szkolenia poznacie Państwo czym jest selekcja, systematyka, sprzątanie, standaryzacja, samodyscyplina oraz w jaki sposób i jak często je wykonywać

Szkolenie w całości oparte jest na grze symulacyjnej, która przeprowadzi Państwa przez kolejne kroki wdrażania 5S, ze wskazaniem na co należy zwrócić szczególną uwagę, a czego należy unikać. Obserwacja istniejących rozwiązań będzie dla Państwa inspiracją do tworzenia własnych unikatowych stanowisk dostosowanych do potrzeb firmy i pracowników.

Korzyści ze szkolenia:
Pogłębienie wiedzy z zakresu 5S
Praktyczne zastosowanie rozwiązań 5S na przykładzie różnych branż
Nabycie umiejętności samodzielnego przygotowania i realizacji warsztatów 5S we własnej firmie
Dowiedzenie się czego należy unikać podczas wdrażania 5S
Zdobycie wiedzy z zakresu opracowywania i prowadzenia audytów 5S według podejścia zgodnego z kamishibai
Zapoznanie się z całym procesem wdrażania 5S w ujęciu całej firmy
Wyznaczanie celów i miar w zakresie wdrażania 5S
Pogłębienie wiedzy na temat powiązania rozwiązań 5S z bezpieczeństwem i ergonomią pracy

Grupa docelowa:
Kierownicy produkcji
Kierownicy zmiany
Brygadziści, Mistrzowie i Liderzy
Trenerzy wewnętrzni odpowiedzialni za szkolenia
Wewnętrzni instruktorzy pracy
Pracownicy Działów HR
Liderzy i Koordynatorzy Lean

Program szkolenia:
Prezentacja modelowego Programu 5S na przykładzie gry symulacyjnej, w tym: struktury 5S , roli i odpowiedzialności pracowników oraz zespołu wdrożeniowego
Selekcja i postępowanie z czerwoną etykietą
Postępowanie z awarią i narzędziem do naprawy
Przygotowywanie szkoleń i warsztatów z zakresu 5S
Planowanie i realizacja audytów 5S (Kamishibai)
Prezentacja korzyści i efektów wynikających z wdrożenia 5S
Praktyczne wskazówki do tego, jak skutecznie przeprowadzić warsztaty 5S, w tym: wybór obszaru pilotażowego, przygotowanie materiałów do warsztatu, wykorzystanie PRP, wykaz materiałów na warsztaty 5S i PRP
Na jakie problemy przy pierwszym wdrożeniu powinniśmy się przygotować?
Jak należy utrzymać system?
Propagowanie 5S, audyty 5S


Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Kontakt:
ahromiak@lean.info.pl

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA 2015

Zapraszam na CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów:
Płatnik, Symfonia, Optima
(kod zawodu 331301), który odbędzie się w dniach
25.06.2016 - 24.07.2016.

TEN KURS JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE
- jeśli nie posiadasz wiedzy z zakresu księgowości (KURS PROWADZONY JEST OD PODSTAW) posiadasz niewielkie doświadczenie w tej dziedzinie i chcesz pogłębić lub uaktualnić swoją wiedzę
- chcesz rozpocząć pracę w działach finansowo-księgowych, biurach rachunkowych, instytucjach
- prowadzisz swoją firmę i chciałbyś efektywniej zarządzać jej finansami lub samodzielnie ją rozliczać
- chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
- chcesz nabyć faktyczną umiejętność prowadzenia pełnej księgowości
- posiadasz co najmniej średnie wykształcenie
- czujesz potrzebę ciągłego rozwoju, podnoszenia zawodowych kwalifikacji
- oraz rozumiesz istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej
(w zawodzie księgowego to niezwykle istotne)

ZYSKAJ
- PRAKTYCZNĄ UMIEJĘTNOŚĆ prowadzenia księgowości spółek prawa handlowego (będziesz prowadził księgi rachunkowe, sporządzał sprawozdania
- finansowe, listy płac i optymalizował podatki)
- Umiejętność ZARZĄDZANIA FINANSAMI (przejdziesz całą drogę księgową firmę – od dokumentu źródłowego, jakim jest faktura, po przygotowanie rocznego
sprawozdania)
- MERYTORYCZNĄ wiedzę cenioną na rynku pracy
- Umiejętności OBSŁUGI NAJPOPULARNIEJSZYCH PROGRAMÓW finansowo-księgowych (OPTIMY, SYMFONII,) oraz PŁATNIKA (zajęcia komputerowe zajmują 24 h kursu)
- Przynależność do biznesowej społeczności Tax Consilium


Obrazek

Następna dyskusja:

SZKOLENIA - oferta na lipiec




Wyślij zaproszenie do