Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Wrzesień- promocyjne szkolenia personalne- Ośrodek...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia personalne, które poparte są 40% rabatem, dodatkowo dla dwóch osób z tej samej firmy minus 200 zł od ceny promocyjnej, a dla trzech osób minus 300 zł!

Najbliższe szkolenia:

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników: 15-16.09.2011 r.

Efektywna sprzedaż (technika sprzedażowa): 22-23.09.2011 r.

Zarządzanie zmianą: 26.09.2011 r.

Kreatywność w biznesie: 29-30.09.2011 r.

Więcej na temat szkoleń na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne.html

Gwarantujemy:

-profesjonalizm poparty ponad 50 letnim doświadczeniem
-wysokokwalifikowaną kadrę
-wiedzę, która zaowocuje!
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Wrzesień- promocyjne szkolenia personalne- Ośrodek...

SKUTECZNA REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW: 15-16.09.2011 r.

Sukces firmy zależy między innymi od kompetencji i umiejętności pracowników. Dlatego tak ważne jest aby mieć w zespole odpowiednie osoby. Ale skąd mamy wiedzieć, który kandydat jest najlepszy? Odpowiedzi na to pytanie dostarczy proponowany warsztat.

Uczestnicy zapoznają się z etapami dobrze przeprowadzonej rozmowy rekrutacyjnej, nauczą się przygotowywać do takiej rozmowy i wyciągać wnioski z uzyskanych informacji.

Profil uczestnika:

Warsztat kierowany jest do pracowników działów HR, firm rekrutacyjnych oraz kadry kierowniczej

Cele szkolenia:

- zdobycie wiedzy na temat etapów przygotowywania rekrutacji

- zdobycie umiejętności określania potrzebnych kompetencji idealnego kandydata

- zdobycie umiejętności tworzenia wskaźników kompetencji i ich operacjonalizacji

- zdobycie wiedzy na temat przygotowania rozmowy rekrutacyjnej i jej przeprowadzania

- zdobycie umiejętności analizowania wypowiedzi kandydata

Korzyści dla uczestników:

Po ukończeniu warsztatu uczestnicy będą potrafili przygotować samodzielnie rekrutacje i przygotować się do przeprowadzenia rozmowy rekrutacyjnej oraz dokonać wyboru najlepszego kandydata na określone stanowisko.

Metody pracy:

- mini wykłady

- ćwiczenia indywidualne i zespołowe

- symulacje rozmowy rekrutacyjnej

Czas trwania: 16 godzin/2 dni

Program zajęć:

1. Etapy przygotowania rozmowy rekrutacyjnej

określenie zakresu obowiązków na danym stanowisku
określenie niezbędnych kompetencji na danym stanowisku – jak to zrobić?
zdefiniowanie kompetencji
określenie wskaźników teoretycznych i empirycznych poszczególnych kompetencji
operacjonalizacja każdego ze wskaźników

2. Ustalenie kompetencji na danym stanowisku

czym jest kompetencja?
jakie kompetencje na jakim stanowisku?
ustalenie hierarchii kompetencji

3. Opracowywanie wskaźników

czym jest wskaźnik? - różnica między wskaźnikiem teoretycznym i empirycznym
jak ustalać wskaźniki?
dobrze sformułowany wskaźnik empiryczny

4. Operacjonalizacja wskaźników

co to jest operacjonalizacja?
jak operacjonalizować wskaźniki?
pytania czy zadania?

5. Przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej

JA oceniam czy JA jestem oceniany? – rozmowa rekrutacyjna jako wzajemne prezentowanie się
w jakich warunkach przeprowadzać rozmowę?
lepiej być życzliwym czy szorstkim? – korzyści i zagrożenia
sposób zadawania pytań w czasie rozmowy
odbiór komunikatów niewerbalnych

6. Wnioskowanie na podstawie uzyskanych informacji w czasie rozmowy rekrutacyjnej

interpretacja niewerbalnych komunikatów i pierwsze wrażenie
interpretacja informacji merytorycznych uzyskanych w czasie rozmowy
kandydat „jest taki” czy „zachowuje się tak” ?
podejmowanie decyzji, którego wybrać?

TERMIN SZKOLENIA: 15-16.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO 40%RABACIE: 870 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/umiejetnosci-me...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Wrzesień- promocyjne szkolenia personalne- Ośrodek...

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ (TECHNIKI SPRZEDAŻOWE)

Firmy funkcjonują na rynku dzięki sprzedaży produktów i usług. Dlatego klient jest bardzo ważnym, niezbędnym ogniwem dla ich rozwoju. Klient niezadowolony, źle obsłużony może przynieść firmie bardzo duże straty. Dlatego ważne jest, aby pracownicy mający kontakt z klientem obsługiwali go dobrze i byli świadomi na czym tak naprawdę polega gra pt. „handlowanie”.



Cele szkolenia:


- zdobycie wiedzy o efektywnej komunikacji i budowaniu dobrych relacji z klientem

- zdobycie wiedzy o sposobach radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta i rozpoznawaniu jego gotowości do zakupu


- rozwój umiejętności niezbędnych do efektywnej obsługi klienta (komunikacja, prowadzenie rozmowy, radzenie sobie z zastrzeżeniami)


- rozwój umiejętności radzenia sobie z własnymi negatywnymi emocjami w czasie rozmowy z klientem

Profil uczestnika:


- pracownicy działu sprzedaży


- pracownicy obsługi klienta


- przedstawiciele handlowi


Metody pracy:


- ćwiczenia indywidualne i grupowe


- symulacje sytuacji z klientem


- mini wykłady

- dyskusje

Czas trwania: 16 godzin/2 dni

Program zajęć:


1. Zapał do pracy - pobudzanie


co wyzwala mój zapał do pracy?
co mnie demotywuje?
techniki ,,pobudzania’’

2. Ja mówię, ty mówisz, on mówi


pierwsze wrażenie a jakość relacji z klientem
rola komunikacji w kontakcie z klientem czyli jak wpływa na klienta to co mówię i jak mówię
jak pytać i jak słuchać żeby klienci mówili
kanały komunikacji czy każdy słyszy to samo czyli typy klientów jak mówić do różnych klientów żeby nas słuchali określenie własnego potencjału w kontaktach z klientami


3. Produkt, relacje czy… czyli co kupują klienci


rzeczywiste potrzeby a wyobrażenie o potrzebach klienta
analiza jawnych potrzeb klienta
analiza ukrytych potrzeb klienta prezentacja produktu/usługi czyli jak mówić żeby klient nas słuchał dzięki temu czyli język korzyści

4. „to jest za drogie” czyli zastrzeżenia klienta


mity i fakty o zastrzeżeniach
zastrzeżenie czy powód
jak reagować na zastrzeżenie

5. Emocje w kontakcie z klientem jako czynnik obniżający motywacje


emocje utrudniające kontakty z klientem /moje i klienta/emocje ułatwiające kontakty z klientem /moje i klienta/trudne emocje a trudny klient – jak sobie z nim radzić wybrane techniki radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach

TERMIN SZKOLENIA: 15-16.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Wrzesień- promocyjne szkolenia personalne- Ośrodek...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia (wrzesień/październik 2011):

Excel 2010 - nowe funkcje
TERMIN SZKOLENIA: 27.09.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
27.09.2011 r.
18.10.2011 r.
29.10.2011 r. (sobota)
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel w biznesie
TERMIN SZKOLENIA: 18.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 300 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Wrzesień- promocyjne szkolenia personalne- Ośrodek...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"

Sukces jest dla kobiet!

Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00![b] W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznej kawiarni przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, który poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.
Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.

Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.

Cena za szkolenie to jedyne 100 zł. To inwestycja, która przyniesie korzyści, to motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!

Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html

Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl
tel. 728 339 309

Na pewno będzie inspirująco!



Wyślij zaproszenie do