Marcin Kamiński

Marcin Kamiński E-commerce / Buzz
marketing

Temat: Spot TV do oceny

Chciałem zasięgnąć opinii fachowców odnośnie spotu:

http://www.youtube.com/watch?v=cC-D0xGMgqY

Jakie są Wasze opinie?

konto usunięte

Temat: Spot TV do oceny

ogólnie spoko ot fajna zajawka fajnej imprezy , ja bym może dał w tle bardziej dynamiczny pokaz zdjęć dostosowany do dynamiki muzy ale mi się podoba. Podkład lektorski - barwa głosu pasuje jak najbardziej.

konto usunięte

Temat: Spot TV do oceny

Oglądam i - pomimo, że produkt jest dość oczywisty - nie wiem, do kogo skierowany i mam poważne wątpliwości co do pozycjonowania.

To jest impreza taneczna z muzyką elektroniczną z pogranicza łupanki, tak? Zatem powinna być skierowana do osób młodych, w targecie wiekowym 18-25, tak? Tyle można powiedzieć na pierwszy rzut oka, szczegóły zapewni Ci skonsultowanie TGI.

Zatem, skoro tak jest, to przede wszystkim przekaz powinien być bardziej zdynamizowany (krótsze klatki) - za długie są stille ze zdjęciami wykonawców, brakuje przebitki na szalejący tłum. Podkład jest do bólu monotonny. Lektor - po głosie trudno poznać, kto to, ale równie dobrze mógłby czytać reklamę środków czyszczących lub oferty lokalnego supermarketu. Kojarzy mi się z popularną do niedawna w radio reklamą okresowych badań cytologicznych, gdzie lektor taką samą, wznoszącą (a więc radosno-zdziwioną) intonacją głosu oznajmiał, że "połowa kobiet umiera, bo o chorobie dowiedziała się za późno".

To nie rusza. Potrzebna jest większa moc przekazu. Podkład do zmiany. Lektor - niech nie ciągnie końcówek w górę (a może przydałby się ktoś młodszy do czytania tego). Klatki do przyspieszenia.
Daniel Kanka

Daniel Kanka Montażysta, operator
kamery, pan szef
85'sunrise

Temat: Spot TV do oceny

chyba dźwięk jest lekko przesterowany.

Tamara, jeżeli kiepski budżet to nie może się za dużo dziać, bo nie można mieć wszystkiego za nic:) aczkolwiek jak mówisz za mało dynamiczny.

konto usunięte

Temat: Spot TV do oceny

Oczywiście zgadzam się z Tobą, budżet jest dominującą kwestią i ograniczeniem. Niemniej jednak reklama ma spełniać określone funkcje i lepiej nieco doinwestować, niż tego nie dotrzeć z komunikatem do grupy docelowej, bo to dla organizatora czysta strata pieniędzy.

Poza tym przemontowanie tego spotu na bazie materiału, który już jest pokazany wniosłoby dużą zmianę in plus. Dodatkowo, zmiana podkładu lektorskiego to nieduży wydatek, a muzyczny - jedynie ewentualnia opłata za wykorzystanie utworu (a przecież taki beat na potrzeby spotu to można szybko i sprawnie stworzyć samemu). I lepiej, i tanio!

Następna dyskusja:

Fazer - spot reklamowy




Wyślij zaproszenie do