Temat: Spot TV do oceny
Oglądam i - pomimo, że produkt jest dość oczywisty - nie wiem, do kogo skierowany i mam poważne wątpliwości co do pozycjonowania.
To jest impreza taneczna z muzyką elektroniczną z pogranicza łupanki, tak? Zatem powinna być skierowana do osób młodych, w targecie wiekowym 18-25, tak? Tyle można powiedzieć na pierwszy rzut oka, szczegóły zapewni Ci skonsultowanie TGI.
Zatem, skoro tak jest, to przede wszystkim przekaz powinien być bardziej zdynamizowany (krótsze klatki) - za długie są stille ze zdjęciami wykonawców, brakuje przebitki na szalejący tłum. Podkład jest do bólu monotonny. Lektor - po głosie trudno poznać, kto to, ale równie dobrze mógłby czytać reklamę środków czyszczących lub oferty lokalnego supermarketu. Kojarzy mi się z popularną do niedawna w radio reklamą okresowych badań cytologicznych, gdzie lektor taką samą, wznoszącą (a więc radosno-zdziwioną) intonacją głosu oznajmiał, że "połowa kobiet umiera, bo o chorobie dowiedziała się za późno".
To nie rusza. Potrzebna jest większa moc przekazu. Podkład do zmiany. Lektor - niech nie ciągnie końcówek w górę (a może przydałby się ktoś młodszy do czytania tego). Klatki do przyspieszenia.