Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Marcin K. ...
Temat: Śmiesznie czy kontrowersyjnie?
Piotr Wancerz:
Reklama wcale nie musi byc ani smieszna ani madra. Do niedawna wydawalo mi sie ze przede wszystkim powinna zostawac w pamięci. I wlasciwie to reklamy drazniace pamietamy dluzej i lepiej. I cos w tym jest: no wlasnie MediaMarkt. Co z tego ze ludzie sie oburzaja i drazni mnie ta reklama? Skoro w momencie, gdy pomysle o kupieniu odtwarzacza DVD czy nowego telewizora, to wlasnie MediaMarkt jest pierwsza firma jaka mi przychodzi na mysl.
Ale generalnie pozytywny PR jest chyba lezpszy, jesli planujemy dlugotrwala kampanie. Spokojnie, niezbyt krzykliwe reklamy sa chyba najskuteczniejsze.
racja,
słane słowa człowieka który wykreował markę coca cola ( zapomnialem jak sie nazywał, aż wstyd, jakies hiszpańskie nazwisko) to> klient nie może mieć możliwości uciec od coca coli. W sumie to też jakiś sposób kwestia budżetu. :)Marcin K. edytował(a) ten post dnia 19.06.08 o godzinie 21:46
Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Temat: Śmiesznie czy kontrowersyjnie?
Proszę, kolejny kwiatek...za mediarun.pl
Wytwórnia filmowa Paramount oraz serwis Facebook pomogą internautom pozbyć się wirtualnych przyjaciół.
Paramount Pictures International promuje swój najnowszy obraz "How to Lose Friends and Alienate People", oferując internautom pakiet aplikacji, dzięki którym niemal każdemu użytkownikowi Facebook uda się stracić lub przynajmniej solidnie zdenerwować nawet najbardziej oddanego wirtualnego przyjaciela.
Aplikacje, zaprojektowane jako alternatywa dla typowych reklam filmu w sieci, stworzyła agencja cyfrowa PPC Interactive. Program odzwierciedlać ma kiepskie maniery i niskie poczucie humoru głównego bohatera reklamowanej komedii, dziennikarza Sidneya Younga.
Aplikacja odsyła użytkowników Facebooka do alternatywnej wersji strony oferującej takie funkcje jak tworzenie zniewag w stosunku do znajomych, wysyłanie beznadziejnych prezentów, oszukiwanie podczas gry w Scrabble, czy zawiadamianie przyjaciół o zamiarze usunięcia ich z listy kontaktów. P
rogram zapewnia również najnowsze informacje dotyczące wchodzącego już wkrótce na ekrany filmu "How to Lose Friends and Alienate People".
Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Podobne tematy
-
Studio Skutecznej Reklamy » Smak czy brak smaku? -
-
Studio Skutecznej Reklamy » reklama- czy zabawna zawsze jest interesująca? -
-
Studio Skutecznej Reklamy » Mecenat czy reklama? -
-
Studio Skutecznej Reklamy » Szukam czy znajdę ? ;) Wrocław -
-
Studio Skutecznej Reklamy » Czy ktoś z Was ma materiały elektroniczne z PR? -
-
Studio Skutecznej Reklamy » Czy taka kreacja może być skuteczna? -
-
Studio Skutecznej Reklamy » Trudny temat (na reklamę) = skuteczna reklama - czy to... -
-
Studio Skutecznej Reklamy » Czy startujecie w przetargach? -
-
Studio Skutecznej Reklamy » Ogłoszenie o pracy czy reklama? -
-
Studio Skutecznej Reklamy » reklama na ekranach diodowych czy to jest szansa? -
Następna dyskusja: