Ewelina Andreasik

Ewelina Andreasik Student, Wyższa
Szkoła Informatyki i
Zarządzania w
Rzeszowie

Temat: reklama regionalna

Witam, takie pytanie mam ;)

mianowicie: Czy opłaca się dużej firmie, która od dłuższego czasu istnieje na ogólnokrajowym rynku, inwestować w reklamę w TV regionalnej?
Jak to widzicie?

konto usunięte

Temat: reklama regionalna

żeby wyciąć regionalną konkurencję zapewne tak.
ale do analizy poza postawionym pytaniem potrzebne są twarde dane...
Ewelina Andreasik

Ewelina Andreasik Student, Wyższa
Szkoła Informatyki i
Zarządzania w
Rzeszowie

Temat: reklama regionalna

Cóż, zadałam pytanie czysto teoretycznie, ot z ciekawości.

ok. więc przykładowo

Dynamicznie rozwijająca się firma farmaceutyczna. Otrzymująca różnego rodzaju nagrody i wyróżnienia. Firma prowadzi już ogólnopolską kampanie reklamową

konto usunięte

Temat: reklama regionalna

Wydaje mi się, że w przypadku firmy farmaceutycznej o ugruntowanej pozycji (nie każdego stać na kampanię reklamową na szeroką skalę - ogólnokrajową) reklama w mediach regionalnych TV nie ma większego sensu. Chyba, że celem takowej kampanii byłoby powiadomienie potencjalnych klientów o otwarciu nowej placówki w danym regionie to wtedy jak najbardziej. Jej skuteczność mogła by się okazać większa niż w przypadku ogólnokrajowej. Ale wszystko zależy od celu kampanii. W przeciwnym wypadku koszty reklamy w mediach regionalnych mogą się nie zwrócić.
Tomasz Dąbek

Tomasz Dąbek Nowe otwarcie - Nowe
wyzwanie - Nowe
doświadczenia :-)

Temat: reklama regionalna


Obrazek


Dzień Dobry,

Szanowni Państwo, jesteśmy wydawcą miejskiego informatora, z którym od 6 lat docieramy do wszystkich dzielnic Katowic. Od tego roku będziemy się także pojawiać na dzielnicach Chorzowa.
Natomiast w najbliższej przyszłości planujemy pokazywać się w innych miastach Śląska. Przewodnik jest bardzo dobrze odbierany przez mieszkańców. Ponieważ wspieramy firmy z naszego regionu, chcielibyśmy Państwu pomóc w dotarciu do większej rzeszy klientów. Ale zapraszamy również przedsiębiorców spoza Śląska, którzy chcieliby zaprezentować się na naszym rynku. Dlatego proponujemy w ramach przewodnika kilkanaście opcji współpracy reklamowej. Ponadto mocno wspieramy przewodnik poprzez nasz portal miejski, gdzie informatory są dostępne w wersji elektronicznej.

Zapraszamy do współpracy reklamowej w naszym regionie.

Oto wytyczne.

W ramach publikacji - informator miejski "Przewodnik dla Mieszkańców" oferujemy :

- nadkład roczny 400 000 egzemplarzy
- zasięg : Katowice (22 dzielnice) + Chorzów (5 dzielnic)
- format zeszytowy A5
- wysoką skuteczność dotarcia do klientów - 75%
- bezpłatne wpisy dla firm działających w danej dzielnicy
- promocję Państwa firmy w miastach Katowice i Chorzów
- reklamę graficzną (pomoc w stworzeniu projektu)
- artykuł sponsorowany (pomoc w zredagowaniu materiału)
- kupony rabatowe
- akcje ulotkowe
- wizualizację marki i logo firmy
- patronat medialny
- reklamę, banery, artykuły, konkursy, newsy na portalu internetowym
- umieszczenie Państwa firmy w Bazie Firm
- prezentację w ramach targów, konferencji, szkoleń, eventów lokalnych
- własną dystrybucja bezpośrednio do mieszkańców miast
- dostępność wersji elektronicznej

Przykład dwóch z ostatnich wydań w wersji elektronicznej do wglądu :

http://www.dzielnica24.pl/(ebook)/osiedle-tysiaclecia-...
http://przewodnik.slask.pl/(ebook)/chorzow-01/chorzow-...

Zapraszamy także na nasz portal internetowy :

http://www.Dzielnica24.pl - miesięczna ilość odsłon przekracza już 60 tysięcy


Obrazek


Ponadto od ubiegłego roku wydajemy bardziej prestiżowy magazyn kwartalny o zasięgu regionalnym - "Biznesowa Turystyka". I tutaj równie mocno wspieramy naszą publikację, własnym portalem internetowym http://BiznesowaTurystyka.pl .

Oto wytyczne.

W ramach publikacji - magazyn kwartalny "Biznesowa Turystyka" proponujemy :

- nadkład roczny 10 000 egzemplarzy
- zasięg : cała aglomeracja śląska
- wersja językowa polsko-angielska
- format 21x210 mm
- szata graficzna Full Color
- promocję firmy w regionie śląska i zagłębia
- reklamę graficzną w wersji drukowanej
- artykuł sponsorowany wersji drukowanej
- reklamę, baner, artykuł, news na portalu internetowym
- patronat medialny
- wizualizację marki i logo firmy
- prezentację w ramach targów, konferencji, szkoleń, eventów regionalnych
- prezentację w ponad 120 punktach dystrybucyjnych ( m.in. Port Lotniczy Pyrzowice )
- dostępność wersji elektronicznej ( portal biznesowy http://BiznesowaTurystyka.pl )


Obrazek


Przykład ostatniego wydania z roku 2012 w wersji elektronicznej do wglądu :

http://www.biznesowaturystyka.pl/fileadmin/media/pdf/B...

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, pozostajemy do pełnej dyspozycji.

>>> Z A P R A S Z A M Y <<<

Tomasz Dąbek
Agencja Miastostrada
Katowice
tel. 505 404 206
email : t.dabek@miastostrada.pl


Obrazek

Następna dyskusja:

Reklama a branża




Wyślij zaproszenie do