konto usunięte

Temat: reklama klubu muzycznego

Witam
Mam pytanie odnosnie reklamy klubu muzycznego
Prosilbym o ocene/propozycje/krytyke ;)

Duze miasto (Warszawa), mlody klub(niecaly rok), mala konkurencja (pod katem muzycznym moze +/- 10 podobnych lokali)

+ lokalizacja (15 min od centrum na piechote, PKP , tramwaje, autobusy,nocne i dzienne )
+ przestrzen i rozplanowanie obiektu ( 340 m2, budynek wolnostojacy , 4 sale z rozna glosnoscia muzyki, niezaleznym zrodlem muzyki , sala koncertowa)
+ dobre zaopatrzony bat, ceny standardowe , porownywalne z konkurencja
+ profesjonalny sprzet naglosnieniowy+oswietleniowy +scena + obsluga (swietlik i akustyk )
+ repertuar muzyczny szeroko pojety underground (od dnb przez hihop po punk reggae metal jazz)
+ wspolpraca z (urzedem miasta,trzecim sektorem, innymi klubami w Polsce )

prowadzone dzialania :
- promocje alko (happy hours welcome drinki ect)
- znizki na alko/wejscia (studenci/posiadacze kart klubowych , kart grono ect )
- darmowe wejsciowki (komkursy radia/portale www na bilety )
- wspolpraca radia internetowe/lokalne/ogolnopolskie (Rewers.Kampus,Ulicznik,Polskie Radio 1 2 3 Bis , Antyradio)
- wspolpraca gazety (Hot,Aktivist,Wyborcza,Polska,Dziennik ect )
- portale/fora www : muzyczne,kulturowe,informacyjne,studenckie (korba,dlaStudenta,independent,wawcity ikolo 80 innych muzycznych )
- plakaty na miescie (kolo 1000 sztuk b2 kolor na kazda impreze)
- naklejki (vlepki) kolo 1000 kazda impreza

planowane :
- kontynuacja i rozszerzanie powyzszych
- gadzety reklamowe (koszulki, smycze,zapalniczki ,przypinki ect)
- wspolpraca TV (TVP Kultura, OTV, ForFun TV )
- wspolpraca radio (Eska Rock)
- portfolio reklamowe klubu (opis sprzetu,fotki klubu ect) do zassania z www
- nowa www
- marketing szeptany (zbior ocen wykonawcow/menago kapel , koncerty gwiazd Polskixh i zagranicznych)

Co mozna jeszcze , o czym zapomnialem albo jakiej oczywistosci nie widze ;) Bede wdzieczny za sugestie :)
Pozdrawiam
Błażej Cybowski

Błażej Cybowski colorland.pl i
kilkanaście innych
serwisów
internetowych

Temat: reklama klubu muzycznego

Nie zacząłeś od najważniejszego: dla kogo ma być klub, kto jest grupą docelową no i nastepnie kolejne wnioski i działania z takiego określenia płynące. Po działaniach można się domyśleć, ale warto sprofilować target dużo dokładniej, ewentualnie zastanowić się nad tym czy faktycznie tacy klienci do klubu trafiają i jaki jest faktyczny rachunek zysków i strat przy takim profilu klienta - czy nie warto poszerzyć o pewne inne grupy.. Ale to już dłuuuuższa rozmowa ;)

Temat: reklama klubu muzycznego

-Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.05.21 o godzinie 20:42

Następna dyskusja:

skuteczna reklama clubu muz...




Wyślij zaproszenie do