Piotr Organista

Piotr Organista Właściciel,
www.MalaReklama.pl

Temat: Media Markt i Saturn

Juliusz Bolek napisał:


rozszyfrowałem tylko slogany
zgodnie z zasadami NLP
jeżeli ktoś kogoś obraża to reklamy tych sklepów
traktujące swoich ewentualnych klientów jak mięso
nie ważne

Ciekawy jestem co w tych hasłach jest z NLP? Mozesz to trochę bardziej przybliżyć?
Monika Mikowska

Monika Mikowska CEO Mobee Dick

Temat: Media Markt i Saturn

Ciekawy jestem co w tych hasłach jest z NLP? Mozesz to trochę bardziej przybliżyć?

Zastosowanie słowa NIE. Według teorii NLP "Media Markt-nie dla idiotów" i "Media Markt-dla idiotów" to to samo.
Zatem gdyby ten slogan tłumaczyć tą zasadą, krystalizuje się nieciekawy wizerunek klienta MM... :/

Co do samych reklam - uważam, że kampania bardzo dobra i skuteczna. Dla "zwykłych klientów" komunikat marketingowy jet bardzo sugestywny i myślę, że spełnia swoją funkcję. Szkoda tylko że właściciel obu sieci robi z dziennikarzy i opinii publicznej idiotów, mówiąc, że to "prawdziwa walka". Dla "nas" jest oczywiste, że kasa i tak wpada do jednej kieszeni, więc to duży błąd strategiczny w informowaniu mediów.
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Media Markt i Saturn

Odwracam kota pyszczkiem - z siebie robi idiotę de facto i trzeba być ponadto ;)
Juliusz B.

Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU

Temat: Media Markt i Saturn

Monika M.:
Ciekawy jestem co w tych hasłach jest z NLP? Mozesz to trochę bardziej przybliżyć?

Zastosowanie słowa NIE. Według teorii NLP "Media Markt-nie dla idiotów" i "Media Markt-dla idiotów" to to samo.
Zatem gdyby ten slogan tłumaczyć tą zasadą, krystalizuje się nieciekawy wizerunek klienta MM... :/

Co do samych reklam - uważam, że kampania bardzo dobra i skuteczna. Dla "zwykłych klientów" komunikat marketingowy jet bardzo sugestywny i myślę, że spełnia swoją funkcję. Szkoda tylko że właściciel obu sieci robi z dziennikarzy i opinii publicznej idiotów, mówiąc, że to "prawdziwa walka". Dla "nas" jest oczywiste, że kasa i tak wpada do jednej kieszeni, więc to duży błąd strategiczny w informowaniu mediów.

co było do udowodnienia :-)
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: Media Markt i Saturn

A który market traktuje swoich klientów poważnie? W końcu promuje się kasami do X produktów tych, którzy mało kupują, zeby biedacy nie musieli stać, a ci którzy wydają DUŻE pieniądze czekają w 'longerach'.

Ktoś kto nie chce robić zakupów w którymś z tych sklepów MM czy S, to tam nie pójdzie. ;) proste

Juliusz B.:
Rafał H.:
Juliusz Bolek:
Sklepy dla idiotów i żer dla rozrzutnych


Sporo osób obrażasz... czym się rózni osoba kupująca w MM od osoby kupującej ten sam produkt w innym sklepie?
Wskaż proszę choć jedną róznicę.

nikogo nie miałem zamiaru nikogo obrażać
i co więcej nie oto mi chodziło
rozszyfrowałem tylko slogany
zgodnie z zasadami NLP
jeżeli ktoś kogoś obraża to reklamy tych sklepów
traktujące swoich ewentualnych klientów jak mięso
nie ważne
Rafał S.

Rafał S.
http://www.little.co
m.pl

Temat: Media Markt i Saturn

Czysta spekulacja:

A co, jesli u podstaw kampanii (bo traktuje jako jedna, a nie dwie osobne) tak naprawde lezy nie promocja ktoregos ze sklepow, ale tak naprawde pokazanie waskiej alternatywy i usuniecie w cien konkurencji?

Wbierasz albo, albo - tertium non datur.
W tym wypadku chodziloby o pokazanie jednej prostej alternatywy z wylaczeniem Euro AGDRTV, Avansow i innych.

Ktos to juz lekko zachaczyl, ale chyba nie w tym ujeciu.


A do tego dokladam jeszcze jedna cegielke. To, ze w calym poscie nie ma ani slowa (nie odnalazlem ale chyba nie przegapilem) o ktoryms z konkurencyjnych brandow swiadczy o tym, ze sie zwyczajnie udalo.

Trabimy (tak, tak - my rowniez) na lewo i prawo o MM i S a oni sie smieja w kulak i ciesza z tego, jak to im kampania dobrze wyszla.


Przeczytalem powyzsze i zastanawiam sie, czy nie za gleboko grzebie. Bo to juz by bylo trzeie, czy czwarte ukryte dno (nomen omen).

r.

konto usunięte

Temat: Media Markt i Saturn

Ciekaw jestem czy pracownik tam jest traktowany jak idiota i czy pracodawca okazuje się być sknerą?

Chcę aby reklama zawsze działała na 2 płaszczyznach:
JAK KTO KOGO TRAKTUJE..

konto usunięte

Temat: Media Markt i Saturn

Szanowni Państwo!
Każdego zainteresowanego proszę o kontakt, ponieważ w moim odczuciu firma SATURN PLANTE celowo wyzyskuje klientów i uchyla się od swoich zobowiązań ustawowych. Proszę wszystkich zainteresowanych o rozsyłanie tego maila (treści informacji) w celu uzyskania większej grupy oszukanych klientów firmy SATURN PLANET, bo tylko większa ilość rzeczywistych, oszukanych klientów jest w stanie takiemu dużemu podmiotowi wyrównać szanse (w przypadku indywidualnych oszukanych lub poszkodowanych klientów nawet wgrana sądowa daje im satysfakcję małej konsekwencji)w wyegzekwowania odpowiedniego odszkodowania u ukarania nielegalnych w polskim prawie praktyk (wydaje się firmą zagranicznym, że Polak jest nadal idiotą - jak oni z mediamark nas uważają - i nie jesteśmy w stanie wyegzekwować swoich praw).
Powtarzam apel do wprowadzonych w błąd przez podpisanie niekorzystnego dla siebie pisma reklamacyjnego lub w inny sposób wprowadzonych w błąd lub oszukanych przez firmę Media Mart lub siostrzaną firmę (moimi zdaniem) firmę Saturn Planet do kontaktu (z opisaniem swojego przypadku) na adres hurt_rtv@sisco.pl
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Media Markt i Saturn

Monika Mikowska:
Ciekawy jestem co w tych hasłach jest z NLP? Mozesz to trochę bardziej przybliżyć?

Zastosowanie słowa NIE. Według teorii NLP "Media Markt-nie dla idiotów" i "Media Markt-dla idiotów" to to samo.

Ojej, a co to za dziwna "teoria", według której formuła jest równoważna swojej negacji?????????
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Media Markt i Saturn

MM i saturn to marki skierowane do zupelnie różnych "grup docelowych". Podobnie robi Orlen ze swoimi stacjami: Lotos (low),Bliska (Medium) , Orlen (premium). Nie jest to żadna nowość. Tak samo media i saturn skierowane są do zupełnie innych segmentów. Przy czym saturn podbija "jakość" MM, gdyż w saturnie ten sam sprzęt sprawia wrażenie taniej podróbki.
Dokładnie, zarówno MM jak i saturn stworzone są po to aby "dobić" konkurencje oraz podnieść "jakość" MM, oraz trafić do różnych grup odbiorców.Joanna M. edytował(a) ten post dnia 20.12.08 o godzinie 01:30
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Media Markt i Saturn

Jarosław Koć:
Monika Mikowska:
Ciekawy jestem co w tych hasłach jest z NLP? Mozesz to trochę bardziej przybliżyć?

Zastosowanie słowa NIE. Według teorii NLP "Media Markt-nie dla idiotów" i "Media Markt-dla idiotów" to to samo.

Ojej, a co to za dziwna "teoria", według której formuła jest równoważna swojej negacji?????????

Nie znam zasad NLP. ale ogólnie słowo "Nie" NIE jest czytane w komunikacji w reklamach do nas skierowanych. Dlatego trzeba z nim uważać;-) wg.tej zasady komunikacja MM wygląda tak:
DLA IDIOTÓW.
Co to niesie za sobą? Pytanie pozostawiam Wam ;-)Joanna M. edytował(a) ten post dnia 20.12.08 o godzinie 01:39
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Media Markt i Saturn

Joanna M.:
Jarosław Koć:
Monika Mikowska:
Ciekawy jestem co w tych hasłach jest z NLP? Mozesz to trochę bardziej przybliżyć?

Zastosowanie słowa NIE. Według teorii NLP "Media Markt-nie dla idiotów" i "Media Markt-dla idiotów" to to samo.

Ojej, a co to za dziwna "teoria", według której formuła jest równoważna swojej negacji?????????

Nie znam zasad NLP. ale ogólnie słowo "Nie" NIE jest czytane w komunikacji w reklamach do nas skierowanych. Dlatego trzeba z nim uważać;-) wg.tej zasady komunikacja MM wygląda tak:
DLA IDIOTÓW.
Co to niesie za sobą? Pytanie pozostawiam Wam ;-)Joanna M. edytował(a) ten post dnia 20.12.08 o godzinie 01:39

Sorry, ale to jakaś bzdura. To jak na drzwiach jest napis "nie wchodzić", ludzie czytaja to jako zaproszenie????????
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Media Markt i Saturn

Jarosław Koć:
Sorry, ale to jakaś bzdura. To jak na drzwiach jest napis "nie
wchodzić", ludzie czytaja to jako zaproszenie????????


Chyba zbyt dosłownie odebrałeś mojego posta. Chodziło mi o to, że z "nie" lepiej uważać przy tworzeniu haseł bo tworząc jakieś ZAPRZECZENIA, może sie okazać, że "nie" nie będzie tak do końca "czytane" i osiągniemy coś zupełnie przeciwnego. A szczególnie tyczy się to używania "nie" w połączeniu z jakimiś cytatami czy powszechnie uzywanymi sformuowaniami, powiedzeniami itd. Pisze "czytane" w cudzysłowie gdyż mam na myśli to, że w takim przypadku możemy nawet to "nie" widzieć świadomie, lecz jakby emocje, których doznamy po przeczytaniu owego hasła mogą być takie jakby go nie było....Joanna M. edytował(a) ten post dnia 20.12.08 o godzinie 08:47
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Media Markt i Saturn

Ok, zawsze trzeba uważać przy wymyslaniu haseł, nie tylko z zaprzeczeniem :-))))

Ale dorabianie do tego teorii... Z tym też lepiej uważać.

Pozdrawiam gorąco
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Media Markt i Saturn

Jarosław Koć:
Ok, zawsze trzeba uważać przy wymyslaniu haseł, nie tylko z zaprzeczeniem :-))))

Ale dorabianie do tego teorii... Z tym też lepiej uważać.

Pozdrawiam gorąco

aczkowliek techniki NLP to ciekawy temat chociaż dopiero mam zamiar go zagłębić. Co do teorii, jakakolwiek by nie była, jeśli sprawdza się i przynosi efekty skłonna jestem uznać ją za słuszną;-))

pozdrawiam ciepło
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Media Markt i Saturn

Ja bym wolał raczej zainwestować w kurs szydełkowania. Bo to całe NLP nie jest nawet uważane za teorię naukową, czyli wiarygodność ma na pograniczu astrologii i lewitacji. Ale oczywiście mamy wolny wybór, co zrobić z własnymi pieniędzmi...
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Media Markt i Saturn

Tym bardziej ciekawe skąd ten cały szum i rzesze zwolenników.
Ale to już chyba temat na inny wątek ;-)
pozdrawiam
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Media Markt i Saturn

A skąd rzesze ludzi, którzy zostali porwani przez kosmitów? Albo miliony obstawiające co tydzień totolotka?

Ludzie nie są racjonalni, po prostu...
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Media Markt i Saturn

W momentach wojen i innych zagrożen egzystencjalnych wzrasta częstotliwość widzenia ufo. Od taka projekcja lęku...

W mometach kryzysów gospodarczych wzrasta ilość grających w totolotka? być może;)

A kto mówi, że racjonlaność jest dobra?
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Media Markt i Saturn

Nikt na razie tego nie powiedział. Tak samo, jak nie mówimy, że dobra jest fizyka czy ekonomia.

Następna dyskusja:

Social Media - skuteczna ko...




Wyślij zaproszenie do