Arkadiusz Łatko

Arkadiusz Łatko e-Commerce /
e-Marketing Manager
- Credit Agricole
Bank P...

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

Jak dla mnie wykorzystywanie motywów seksualnych zawsze trąci pójściem na łatwiznę. Spot był dobrze zrobiony i rzeczywiście przykuwał uwagę, ale czy trzeba było sięgać po rozpinanie bluzki by kamapnia odniosła sukces ?
A pro po tej branży i sexu to jeszcze PKO SA zrobił spot w stulu "Nagiego instynktu" i powiem szczerze, że sam musiałem się mocno skupiać by zapmiętac coś więcje niż tylko nogi modelki ; ).
Grzegorz Zbiński

Grzegorz Zbiński Agencja SEDNO sp. z
o.o.

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

A może jakiś plus dla Plusa za słowotwórcze wynurzenia? No nie mówcie Państwo, że "czasowstrzymywacz", "czasopodwajacz", czy znakomite parodie szkoleń nie rozśmieszają (abstrahuję tutaj od surrealizmu Mumio)
Arkadiusz Łatko

Arkadiusz Łatko e-Commerce /
e-Marketing Manager
- Credit Agricole
Bank P...

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

Grzegorzu było w innej grupie, marketingowej o hasłach reklamowych ; ) Zgadzma się z Tobą w zupełności a video-kameralna czy plasko-cieńka albo wszystkomająca jest dla mnie mistrzostwem ; ).
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

Żubr! :-)
Wojciech M.

Wojciech M. Prezes Towarzystwa
Obrony Zwierzat w
Rzeczypospolitej
Pol...

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

Plus super, choc ostatnia Zubra z zajaczkiem - piekna :-)

konto usunięte

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...


Zelmer | copy: "Dobrze wiemy, co robicie z naszymi urządzeniami", Expander | copy: "Nie martw się, wróci. Zawsze wracają!"?

Osobiście, pierwszą z nich uważam za objawienie tego sezonu - oryginalna, bez naciąganego i sztucznego humoru,.

Zakup odkurzacza nie wiąże się ani z ogromnym ryzykiem finansowym, ani z ryzykiem fizycznym czy też psychospołecznym (wystawienie się na pośmiewisko). Dlatego reklamując takie produkty ciężko jest odnieść się do skutecznej argumentacji.
Z tego powodu często reklama wspierana jest humorem, w tym przypadku jak najbardziej skutecznie.
Reklama bardzo dobra, niestety nie widziałem poza telewizją tej reklamy w innych mediach.

konto usunięte

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

Z jesiennych spotów TV utkwiło mi wyjątkowo Dębowe Mocne z za niskim podestem wieży oblężniczej i tekstem Frombork / Malbork :)

Tu można obejrzeć: http://www.youtube.com/watch?v=7D4oRThmvyU&eurl=

Uśmiałem się jak norka :) I fajne jest to, że zachowali styl i klimat poprzednich spotów - które na marginesie były bardziej poważne. Do tej pory targetowanie wydawało mi się jasne, a tu tym ostatnim spotem poszli tak luźniej.

A z internetowych rzeczy bardzo przypadła mi do gustu serwis i kampania P4 - nowego operatora (http://www.nadchodzi4.com). O ile się nie mylę to FF Creation za to odpowiada. Serwis i reklama fajnista, a dziś już dostałem od znajomych linki do dwóch viralowych filmików tej kampanii (linka nie pomnę niestety) - bardzo zacne :)






Krzysztof Jagliński edytował(a) ten post dnia 19.12.06 o godzinie 20:51

konto usunięte

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

Krzysztof J.:
A z internetowych rzeczy bardzo przypadła mi do gustu serwis i kampania P4 - nowego operatora (http://www.nadchodzi4.com). O ile się nie mylę to FF Creation za to odpowiada. Serwis i reklama fajnista, a dziś już dostałem od znajomych linki do dwóch viralowych filmików tej kampanii (linka nie pomnę niestety) - bardzo zacne :)


ależ proszę ;)
http://www.youtube.com/results?search_query=nadchodzi4...

konto usunięte

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

Marcin B.:
Krzysztof J.:
A z internetowych rzeczy bardzo przypadła mi do gustu serwis i kampania P4 - nowego operatora (http://www.nadchodzi4.com). O ile się nie mylę to FF Creation za to odpowiada. Serwis i reklama fajnista, a dziś już dostałem od znajomych linki do dwóch viralowych filmików tej kampanii (linka nie pomnę niestety) - bardzo zacne :)


ależ proszę ;)
http://www.youtube.com/results?search_query=nadchodzi4...


Haha, otóż to właśnie :) Właśnie doczytałem firmę założyciela grupy :D

Generalnie - jak już mówiłem - kampania zacna :D
Irena M.

Irena M. senior copywriter
@VML Poland

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

Czwórka nie wchodzi, niech jeden wraca :)
Bardzo mi się podobały reklamy allegro, gospel, a teraz flaczejący mikołaj trafiają w moje gusta :)
Podobała mi się też bardzo kampania centru wolontariatu, z Pudzianem w roli głównej (o czym pozwoliłam sobie kilka słów naskrobać): http://zjadamyreklamy.blox.pl/2006/12/Pudzian-a-propos...

Z "niepolskich" - Sony z wybuchającymi kolorami - boskie, no i seria hp "Ręce".

Natomiast ostatnio wychodzące virale są tragiczne - stop pedałowaniu i 2 wersje UPC są koszmarne...
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

Reklamowe lwy :)

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,69806,4247735...
Wojciech M.

Wojciech M. Prezes Towarzystwa
Obrony Zwierzat w
Rzeczypospolitej
Pol...

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

Zelmer to tegoroczny laureat Grand Prix EFFIE 2007 !!!!
no nie powiem, że Samobójcy Grey Worldwide dla mojej organizacji w kategorii Non-profit - srebrne EFFIE 2007 !!! :)
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

To jest bardzo ciekawe! :)

wybuchowy billboardKarolina Dulnik edytował(a) ten post dnia 08.09.08 o godzinie 16:24
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

Na jednym z budynków przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie stanął najmniejszy billboard w Polsce. Mieszkańcy stolicy mogą zobaczyć to małe i tajemnicze dzieło przez lunetę znajdującą się w pobliżu Cepelii, przy rondzie im. Romana Dmowskiego.

Najmniejszy billboard w Polsce

świetne! :)
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

jeszcze reklama czy już film (porno)?
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

Reklamy ze zmyłką
Bartłomiej Piwnicki

Bartłomiej Piwnicki Skuteczne strategie
Twojego sukcesu

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

Dzisiaj trudno znaleźć w Polsce dobrą reklamę, która ma w sobie cechy dzieła. Zazwyczaj są to niezbyt udane próby skopiowania pomysłów z UK (inteligencja i domyślność), Szwecji (hard core dowcip) czy Francji (permanentny orgazm). U nas twórcy próbują wcisnąć co się da i do tego jeszcze jak najwięcej. Potem mamy mur pt. klient. I się zaczyna: wsadzanie logo, większy produkt itp nikomu niepotrzebne rzeczy. To się oczywiście odbija na jakości filmu. Rzadko się zdarza, aby klient ot tak po prostu kupił pomysł, który jest inteligentny, prosty, przepełniony humorem (ale przez duże H) i osłodzony delikatnie erotyzmem. Nie musi być wszystko na raz oczywiście.
Dla mnie rewelacyjne w swoim założeniu i egzekucji są reklamy Biedronki. I to wszystkie, jedna szczególnie - "impreza". Szukałem na youtube, ale nie znalazłem. Ukazała się kilka razy w godzinach późniejszych. Kto chętny zapraszam do przesłania maila na bpiwnicki@gmail.com, a prześlę tenże filmik.
Proste, łatwe, mające wszelkie cechy reklamy inteligentnej inaczej, dowcipnej właściwie. A sama Biedronka nie jest produktem "sexi" przecież...
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: [Jesień 2006] Najciekawsze i najskuteczniejsze kampanię...

Proszę jak można obejść kontrowersje dookoła... Niebezpieczny smakosz

Następna dyskusja:

Hasła reklamowe




Wyślij zaproszenie do