Aleksandra
Kietla
dyrektor działu
promocji, rzecznik
prasowy Łódź Art
Center
Temat: Festiwal Reklamy Ad Days. Przegląd "IDEA HUNTERS"
W dniach od 25 do 27 listopada odbędzie się w Łodzi druga edycja ogólnopolskiegoFestiwalu Reklamy Ad Days. Oprócz wystaw, warsztatów oraz dyskusji z udziałem eksper-tów z branży przewidziano przegląd „IDEA HUNTERS” skierowany do adeptów sztuki re-klamowej.
Przegląd „IDEA HUNTERS” jest adresowany do uczniów szkół ponadgimnazjalnych, studentów oraz absolwentów wyższych uczelni, którzy nie są zawodowo związani z żadną agencją reklamową. Jego celem jest promocja twórczości adeptów, inspirowanie młodych artystów do aktywności w dziedzinie reklamy i ułatwienie im wejścia na rynek pracy. Udział w przeglądzie jest doskonałą okazją do promocji własnej osoby w inspirującym i opiniotwórczym środowisku polskiej branży reklamowej oraz szansą na nawiązanie cennych kontaktów – mówi Adam Radoń, Dyrektor Festiwalu. Zwycięzca przeglądu otrzyma możliwość udziału w zagranicznym szkoleniu w Hamburgu podczas europejskich finałów konkursu „Young Creatives Eurobest” z zakresu kreacji reklamy.
Tegoroczny przegląd podzielono na dwa etapy. Na każdym z nich prace oceniane będą przez Jury składające się z reprezentantów agencji branżowych w Polsce oraz przedstawicieli Organizatorów. Przedmiotem „IDEA HUNTERS” jest komunikat reklamowy, reklama, wizualne formy promocji. Zadanie uczestników polega na przygotowaniu wszechstronnej prezentacji obejmującej własną twórczość. Jedynym ograniczeniem jest termin nadsyłania prac konkursowych i własna kreatywność. Na prezen-tacje Organizatorzy czekają do 12 listopada.
Regulamin przeglądu jest dostępny na stronie internetowej : http://www.addays.pl/program/idea-hunters/regulamin