konto usunięte

Temat: Warto przeczytać

Witam i zapraszam do tego tematu wszystkie linki do stron spoza GL, które uważacie za ciekawe i warte poznania.
Artykuły w sieci, blogi i wszelakie inne informacje, których nie dyskutujemy w grupie.

konto usunięte

Temat: Warto przeczytać

Justyna Jaworska, kulturoznawca, opowiada Joannie Bojańczyk o wzorcach, które lansowały magazyny kobiece po 1989 roku. O hedonizmie, emancypacji i uniwersalnym, tragicznym losie płci pięknej

http://www.rp.pl/artykul/388287_Wzor_na_kobiete.html
Magdalena N.

Magdalena N. Marketing&Sales
Manager

Temat: Warto przeczytać

Osobom zainteresowanym rozwojem zawodowym polecam nowy specjalistyczny magazyn szkoleniowy Business Coaching.
Na uwagę zasługuje fakt, że część artykułów można pobrać ze strony bezpłatnie:

http://businesscoachingmag.pl/o
Krzysztof Jarecki

Krzysztof Jarecki ExpertSender,
Founder, CEO

Temat: Warto przeczytać

"Zwracam się do Pana z pytaniem jak skonstruować maila, aby przeczytała go jak największa liczba odbiorców? Może jakieś wskazówki? Byłbym wdzięczny"

O sposobach na optymalizację otwarć, kliknięć i konwersji:
http://www.expertsender.pl/konstruowanie-emaili/
Bartek Brzoskowski

Bartek Brzoskowski Account Director

Temat: Warto przeczytać

Wypada, żebym dodał coś od siebie :) Zamiast artykułów będą blogi, więc możecie sobie wybrać temat ;)

Pierwszy: web-strategist.com
Drugi: www.fastcompany.com

konto usunięte

Temat: Warto przeczytać

Taka baza, jak rozumiem nowo powstała, idiomów angielskich dla marketerów.
Warto sobie dodać do ulubionych i szlifować język language :)

http://www.marketer.edu.pl/idiomy/index.htmlMaciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 05.12.09 o godzinie 15:15

konto usunięte

Temat: Warto przeczytać

Podobno połowa pieniędzy wydawana na marketing to pieniądze wyrzucone w błoto. Tak przynajmniej mówi przysłowie powtarzane często przez prezesów. Taki jest tzw. mind set, nie dyskutuje się z rzeczywistością. Z takiej postawy wynika bardzo wiele konsekwencji dla firmy. Niezależnie od tego czy to nowo powstała firma, czy już funkcjonująca na rynku.

http://www.gazetaprawna.pl/serwis/moja_firma/artykuly/...

konto usunięte

Temat: Warto przeczytać

BrandMate™ jest marketingowym sposobem wykorzystania tego, co już od dawna było znane wielu użytkownikom komputerów i internetu. To marketingowe przełożenie elektronicznych towarzyszy naszej komputerowej pracy i zabawy.

http://www.mca.edu.pl/lectorium/brand-mate.html
Krzysztof Jarecki

Krzysztof Jarecki ExpertSender,
Founder, CEO

Temat: Warto przeczytać

Artykuł o tym, w jaki sposób e-mail marketing powinien
służyć nie tylko interesom marketera, ale również klienta.

Prawdziwa wartość dla odbiorców, to nie tylko najświeższe
informacje o ofercie firmy. To także obietnica złapania
najlepszych okazji... a tymi są: zniżki, wyprzedaże, gratisy.

Przykłady wykorzystania i najlepsze praktyki zebrane we wpisie:
http://expertsender.pl/znizki-wyprzedaze-gratisy/
Krzysztof Jarecki

Krzysztof Jarecki ExpertSender,
Founder, CEO

Temat: Warto przeczytać

W poświątecznym artykule zajmujemy się zmorą firmowych
mailingów z życzeniami, które co roku zatykają nasze skrzynki
e-mailowe. Wszystkim zdarzyło się taki otrzymać, części z nas
zdarzyło się taki wysłać. Ale czego powinniśmy się absolutnie
wystrzegać?

http://www.expertsender.pl/swiateczne-zyczenia-firmowe/


Obrazek

konto usunięte

Temat: Warto przeczytać

On nieśmiały taki więc ja piszę:

http://teslawski.wordpress.com/2009/12/30/jak-celowac-...

konto usunięte

Temat: Warto przeczytać

Marketing z Google
Na początku lat 90., kiedy Internet stał się dostępny dla prywatnych użytkowników, zaczęto dostrzegać, jaki niesie ze sobą potencjał reklamowo-promocyjny. Okazał się on idealnym środowiskiem do rozwoju małych firm, które przeistoczyły się w największe na świecie korporacje, takie jak np. Google. Prostota i łatwy dostęp spowodowały gwałtowny rozwój Internetu. Tak szybki rozwój przyczynił się, niestety, również do powstania firm, dla których priorytetem jest maksymalny zysk, a potrzeby klienta schodzą na dalszy – często bardzo odległy – plan.
http://www.mca.edu.pl/biblioteka/marketing-z-google.html

Obrazek
Krzysztof Jarecki

Krzysztof Jarecki ExpertSender,
Founder, CEO

Temat: Warto przeczytać

Zbiór porad dla początkujących i średniozaawansowanych o tym, jak
zbierać adresy e-mail do listy mailingowej zarówno online, jak i offline. Przydatne informacje dla tworzenia strategii marketingowej swojego biznesu on-line.

Formularze, materiały promocyjne, call center, forward-to-a-friend...
Wszystko podane zwięźle na tacy w jednym miejscu:

http://www.expertsender.pl/jak-zbierac-adresy-e-mail/

konto usunięte

Temat: Warto przeczytać

Marketing lateralny
W książce Autorzy przeprowadzili krytyczną analizę tzw. klasycznych zasad prowadzenia działalności marketingowej, zwłaszcza kreowania i wdrażania innowacji produktowych (polegających na dokonywaniu modyfikacji produktów w ramach istniejącego rynku i jego segmentów).

Obrazek

http://www.mca.edu.pl/biblioteka/marketing-lateralny.html

konto usunięte

Temat: Warto przeczytać

Married to the Brand Why Consumers Bond with Some Brands for Life by William J. McEwen

Why do some people drive an extra mile for a cup of Dunkin’ Donuts coffee, fly only on JetBlue, or use Dial soap year after year? According to author William J. McEwen, it’s because they are “married to the brand.” They feel an emotional connection that goes far beyond simply liking the product. These “brand marriages” can translate into a substantial increase in profits for your company. However, in spite of a plethora of customer loyalty and customer satisfaction programs, most hard-working brand managers fall short of tying the knot. In other words, they’re flirting with customers and may even go on several dates, but they’re not leading them to the brand altar to get hitched in permanent commercial bliss. In this work, McEwen explores the emotional link between customers and brands, and offers a variety of recommendations based on research conducted by his employer, the Gallup Organization. getAbstract suggests this book to brand managers or marketers who are ready to make a meaningful and emotional commitment – to your customers, that is – and who don’t mind tracking the marital metaphor all the way to market.

O Autorze

William J. McEwen was an account manager for leading advertising agencies for more than two decades. Currently, he is a global practice leader and consultant for the Gallup Organization.Łukasz Nowakowski edytował(a) ten post dnia 25.01.10 o godzinie 13:09

konto usunięte

Temat: Warto przeczytać

Tym razem, całkowicie bezinteresownie, odsyłam do bloga Bartka Brzoskowskiego, bo popełnił tekst na temat stratega :)

http://www.brzoskowski.pl/2010/05/co-znaczy-roznic-sie/
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Warto przeczytać

O budowaniu „wykopu” myślowego dla marki http://tnij.org/g0yn
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Warto przeczytać

Masz stronę na Facebooku? A wiesz, że każdy fan tej strony ma wymierną (w dolarach) wartość? Przeczytaj o tym.
http://tnij.org/hhlh

konto usunięte

Temat: Warto przeczytać

Strategiczny podstęp - Marek Staniszewski
Czytałem tę książkę praktycznie bez przerwy. Nie znaczy to, że nie spałem, ale pozwalałem sobie tylko na krótkie drzemki. Co jest takiego w „Strategicznym podstępie” Marka Staniszewskiego, że nie pozwala się od niego oderwać? Częściowo tłumaczy to podtytuł „Umiejętność wygrywania w biznesie”, bo czyż nie każdy chciałby tę umiejętność posiąść. Marek nie tylko pokazuje przykłady wygranych, ale też je analizuje, co pozwala na nabycie tej obiecanej umiejętności.
http://www.mca.edu.pl/biblioteka/strategiczny-podstep....

Obrazek

konto usunięte

Temat: Warto przeczytać

Zamiast życzeń ciekawy link:

http://ww.warszawa.ap.gov.pl/swiatecznereklamy.html

Następna dyskusja:

Co warto przeczytać?




Wyślij zaproszenie do