konto usunięte
Temat: Trendy konsumenckie
Czy zdarza się Wam korzystać z trendów w zachowaniach konsumenckich przy planowaniu komunikacji?Skąd się o nich dowiadujecie?
Czy są jakieś (u nas) badania trendów?
konto usunięte
konto usunięte
Anna
G.
digital for social
change
Piotr
Golczyk
Marketing Management
Expert, founder at
MKTOUT
Anna G.:
Ja regularnie sledze trendy przede wszystkim w mediach i sieci - blogi oraz takie serwisy jak np. trendwatching.com. Agencja, w ktorej do niedawna pracowalam (w UK) kupowala ich roczny raport [http://www.trendwatching.com/trendreport/], ktory potrafil byc calkiem przydatny przy planowaniu komunikacji.
Szczerze mowiac nie wyobrazam sobie planowania marketingowego bez znajomosci aktualnych trendow konsumenckich..
konto usunięte
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Rafał
M.
“What you call love
was invented by guys
like me ... to...
konto usunięte
konto usunięte
Grzegorz
Wszelaczyński
Interim Product /
Project / Marketing
Manager
Agnieszka Górnicka:
Ostatnia dyskusja o produktach dla kobiet pokazała, że nawet całkiem oczywisty trend niekoniecznie musi zostać zrozumiany.
konto usunięte
konto usunięte
Grzegorz
Wszelaczyński
Interim Product /
Project / Marketing
Manager
Agnieszka Wiącek Textmakers
Grzegorz
Wszelaczyński
Interim Product /
Project / Marketing
Manager
W Polsce identyfikowaniem, śledzeniem trendów i zastosowaniem ich do strategii marketingowej zajmuje się np. firma Intuition, http://intuition.pl.
konto usunięte
Grzegorz
Wszelaczyński
Interim Product /
Project / Marketing
Manager
konto usunięte
Grzegorz Wszelaczyński:Ja tylko... chciałbym... moderować tę dyskusję...
Joanna Karolina M. Growth Marketing
konto usunięte
Następna dyskusja: