Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: System agencyjny, partnerski jako strategia rozwoju

W ostatnich latach sektor bankowy rozwija system agencyjny, w praktyce zwiększa sieć sprzedaży. Pionierem było PKO BP, jednak dopiero Dominet od 2003 zaczął rozwijać ten model sprzedaży bardziej efektywnie. Potem dołączyły kolejne podmioty, m.in. BPH, eurobank, BZ WBK, Getin, DnB Nord. Oddziały partnerskie są coraz liczniejsze. Czy z biegiem czasu banki będą w coraz większym stopniu zastępować własną sieć placówkami partnerskimi? I jak się to ma do rozwoju bankowości elektronicznej, czy w ogóle jakkolwiek się ma?

Trafiłam na taki raport:
http://www.ipo.pl/index2.php?option=com_content&do_pdf...
i taka publikację:

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kup-sobie-bank-na-lice...

Czy każdy może mieć bank? :)