Temat: Strategia Mobilking
Zaproponuję dwa tropy, może od tego damy radę wyjść dalej:
1.
- płeć: mężczyzna
- przedział wiekowy: 15-30
- wykształcenie: zawodowe, średnie zawodowe
- wielkość miejscowości: występują wszędzie
- dochody: 2000-3000 plus to co "wykombinuje"
Gdy to piszę mam przed oczami kierowcę BMW 5, rocznik 1992, bywalca wiejskich dyskotek, żyjącego z tzw. "kombinowania". Do niedawna jeździł golfem II, wcześniej maluchem. Ale tu czuję się uwiedziony stereotypem, więc do takiego opisu podchodzę nieufnie.
Znając jednak osoby z przeróżnych środowisk nie potrafię wskazać grupy, która jednorodnie miałaby przedmiotowy stosunek do kobiet, innej niż tzw. karki/gangsterzy/ABSy/jak_zwał_tak_zwał.
2.
- płeć: mężczyzna
- przedział wiekowy: 14 - 25
- wykształcenie: w trakcie nauki/zawodowe
- wielkość miejscowości: nieistotna, ale w pobliżu dużej aglomeracji (bliskość miejskich subkultur)
- dochody: kieszonkowe, ewentualne dorywcze prace <1000
Tu trochę niesprawiedliwie traktuję pryszczatych, ale to akurat taki okres w życiu mężczyzny kiedy całkiem solidny procent z nas jest głupi i niedojrzały i goła baba dosyć udanie sprowadza drzewo decyzyjne poniżej obszarów kojarzonych z rozsądkiem.
Choć może i Łukasz ma rację wskazując na grupę zgromadzoną wokół wspólnego tematu, choć takie stereotypowe postrzeganie kibiców żużla uważam za mocno dla nich krzywdzące.
EDIT: niezależnie od tego jak ostatecznie zdefiniujemy grupę docelową powinniśmy zdefiniować dalsze kroki. Proponuję wg. brand key:
2. otoczenie konkurencyjne
3. insight(s)
4. benefity
5. wartości i osobowość
6. RTB
7. wyróżnik
8. esencja
Grzegorz Wszelaczyński edytował(a) ten post dnia 21.09.08 o godzinie 19:37