Renata Ż. Marketing Manager
Temat: Strategia marketingowa dla mebli Swarzędz
W związku z informacją prasową na temat próby reaktywacji mebli swarzędzkich (link poniżej) zastanowiła mnie kwestia strategii marketingowej dla Swarzędzahttp://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,7171624,Czy_bed...
Swarzedz był jedną z pierwszych społek notowanych na parkiecie. Spółka i marka nieomal legendarna (przynajmniej w Wielkopolsce :), solidne meble wysokiej jakości. Meble są tak charakterystyczne, że można je rozpoznac po designie. Okres prosperity niestety załamał się i firma od połowy lat 90-tych przynosiła straty. Pozostała rozpoznawalna marka: Swarzędz (jest to jednocześnie nazwa miejscowości pod Poznaniem, gdzie meble powstają)
Ciekawa jestem waszych opinii na temat mozliwości powodzenia tego przedsięwzięcia, a zwłaszcza jaka powinna być strategia marketingowa, która mogłaby sprawić, że Swarzedz odzyska pozycje na rynku.Renata Żybura edytował(a) ten post dnia 22.10.09 o godzinie 13:29