Anna
K.
specjalista ds.
wizerunku,
copywriter,
marketing,
naming,...
Temat: Strategia dla klubu sportowego (strategia rozwoju i marki...
No właśnie. Rzadko prosze o pomoc, ale mam problem.Nie jestem pewna jak wyliczyc koszt takej strategii dla malego klubu sportowego plus strategii sponsoringowej.
Dodajmy, ze klub, jak to klub, pieniedzy ma mało, ale roboty jest naprawde duzo (leża nawet podstawy typu logo, wiedza pracownikow, itd.).
Chce pomóc, policzyc po kosztach, jakies minimum mam, ale jak wiadomo trzeba przewidzieć jakies dodatkowe koszty jakie sie pojawią.
Nie wiem czy dobrze, ale podeszłam jak do malej firmy i wyszłam od harmonogramu i tego co by sie przydało, żeby sami skomponowali menu i tak dobrali uslugi co potrzebują i na co ich stać.
Mimo to mam naprawde problem jak to wyliczyc. Wygląda na to ze potrzebny jest Mercedes, ale w cenie Fiata Punto, a na koncu jeszcze mam im pomóc sprzedać go w cenie Mercedesa (po strategii sponsoringowej poprowadzic i probowac pozyskac sponsora na kwoty 1-2 mln).
Mam realny problem: jak to wycenic? albo inaczej: czy dobrze do tego podchodze i to wyceniam?
Boje sie ze oczekuja za duzo za to co mają (a tak jest bo nawet nie chcieli czegos takiego jak strategia i zmiany, tylko od razu uderzac do sponsorów, i płacic za to jeszcze tylko na koncu od efektu).
Wiem jaki efekt chce uzyskac, wiem co trzeba zrobic i ile pracy mnie czeka, ale mam troche obaw, bo takiej strategii nie robiłam.
Mam do tego realne obawy, ze moze byc tak, ze ja bede chciala zrobic im wiecej, spelnic ich oczekiwania (co do teo co chcą i za ile - czyli za malo), i przez to sama sie wkopię w prace albo mniejsze efekty niz obiecałam :-/
Macie jakieś dobre rady?