Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: Reklama Arctic...
Maciej Tesławski:
Czyżby spot bez strategii?
Jeśli mnie pytasz o moje doświadczenia z wiadomo jako firmą, to odpowiedziałbym Ci na priv :), jak zapytasz.
Jeśli pytasz mnie o moje zdanie ogólnie, maybe, dość prawdopodobne, gdyż często kreacja czy nawet pomysł, realizacja, które tak łatwo odsuwasz w swojej wypowiedzi, wskazują na to, co dana firma chce ukryć, czego nie ma, albo się nie udało.
Skoro już tu się pojawiło dziecko przy Dag ;), zachowanie dziecka może (ale oczywiście nie musi) mówić o jego środowisku, w którym się wychowuje.
Doświadczenie mi tak mówi. Jeśli się jest biegłym w czytaniu takich kodów, wiele można wysnuć, oczywiście są to snucia, ale trudno im odmówić obiektywnych podstaw, skoro np. naukowcy socjolodzy badają wysypiska śmieci, by wyciągać wnioski o cywilizacji.
Nauczył mnie tego pewien dyrektor pewnego dużego banku, wiele lat temu, czytać to, czego nie zaakceptował konkurent. Tam należy szukać, jak pokonać konkurencję, nie tylko w tym, co zostało zrealizowane. Ten bank dziś jest potentatem na rynku, kiedyś nawet nie był bankiem. Chyba się sprawdza.