konto usunięte

Temat: Reklama Arctic...

Co myślicie o takiej reklamie? O ile wiem nie była publikowana, albo ja się z nią nie spotkałem...

Pytam, oczywiście, w kontekście strategicznym marki...

http://www.directus.pl/spoty/arctic.wmvMaciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 08.12.08 o godzinie 00:08

Temat: Reklama Arctic...

swędzi mnie mózg od jej oglądania
nie, nie i jeszcze raz nie

te szybkie zmiany obrazów są nie do zniesienia szczególnie że reklama jest bardzo długa

tak czy siak, u mnie na pewno nie budzi żadnych pozytywnych skojarzeń z wodą Arctic. ciekawe czy przeprowadzili badania tej reklamy?Agnieszka Wiacek edytował(a) ten post dnia 08.12.08 o godzinie 00:04

konto usunięte

Temat: Reklama Arctic...

Miała być kontynuacją "Tfój cień, tfoja fota"... chyba;)
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Reklama Arctic...

nie rozumiem, co autor miał na myśli, a wodę i pragnienie + oczywisty podtekst jakoś bym inaczej wykorzystał :)
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Reklama Arctic...

Maciej Tesławski:
Miała być kontynuacją "Tfój cień, tfoja fota"... chyba;)

ehehehe... ale wyobraź sobie, przyjeżdża taka sindi do kraju nad Wisłą, bierze łyk i "TFUUUUU!" :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Reklama Arctic...

Mnie się podoba - od strony artystycznej. Konwencja teledyskowa, ale parę fajnych ujęć. Nie bardzo co prawda kojarzy się z wodą Arctic ... ale jest ładna i odważna. A mdłych mamy wszak całe kopy...

konto usunięte

Temat: Reklama Arctic...

Dominik "dodo" Szewior:
Maciej Tesławski:
Miała być kontynuacją "Tfój cień, tfoja fota"... chyba;)

ehehehe... ale wyobraź sobie, przyjeżdża taka sindi do kraju nad Wisłą, bierze łyk i "TFUUUUU!" :)
To właśnie dowód na istnienie i wartość marki. Sama woda/produkt nie ma w sobie nic co może ją wyróżnić.

Temat: Reklama Arctic...

nawet nie da się podziwiać tej "golizny" bo tak szybko to wiruje, że bardziej się skupiamy na ogarnięciu całości..
i to wcale nie jest zmysłowe w takim układzie

nie mówiąc już o tym że nagie ciała + woda + ciemność to arcyoklepany temat

na ich miejscu skupiłabym się raczej na orzeźwieniu, jakie daje "mroźna" woda, a nie na skojarzeniach erotycznych, które pasują właściwie do każdego i żadnego produktu

Temat: Reklama Arctic...

Maciej Tesławski:
Dominik "dodo" Szewior:
Maciej Tesławski:
Miała być kontynuacją "Tfój cień, tfoja fota"... chyba;)

ehehehe... ale wyobraź sobie, przyjeżdża taka sindi do kraju nad Wisłą, bierze łyk i "TFUUUUU!" :)
To właśnie dowód na istnienie i wartość marki. Sama woda/produkt nie ma w sobie nic co może ją wyróżnić.

jak to nie ma nic?! ma genialną nazwę którą można świetnie wykorzystać
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Reklama Arctic...

Maciej Tesławski:
Dominik "dodo" Szewior:
Maciej Tesławski:
Miała być kontynuacją "Tfój cień, tfoja fota"... chyba;)

ehehehe... ale wyobraź sobie, przyjeżdża taka sindi do kraju nad Wisłą, bierze łyk i "TFUUUUU!" :)
To właśnie dowód na istnienie i wartość marki. Sama woda/produkt nie ma w sobie nic co może ją wyróżnić.

hm, w przypadku takiej "zwykłej" wody to chyba tylko można powalczyć marką, ale np. w przypadku wody mineralnej (takiej prawdziwej, z bąbelkami, ze źródełka w górach) można dorzucić jeszcze walory smakowo - zdrowotne (bardziej chyba te zdrowotne).

ale w zasadzie to dość ciekawe, sprzedawanie zwykłej wody.

konto usunięte

Temat: Reklama Arctic...

Agnieszka Wiacek:
Maciej Tesławski:
Dominik "dodo" Szewior:
Maciej Tesławski:
Miała być kontynuacją "Tfój cień, tfoja fota"... chyba;)

ehehehe... ale wyobraź sobie, przyjeżdża taka sindi do kraju nad Wisłą, bierze łyk i "TFUUUUU!" :)
To właśnie dowód na istnienie i wartość marki. Sama woda/produkt nie ma w sobie nic co może ją wyróżnić.

jak to nie ma nic?! ma genialną nazwę którą można świetnie wykorzystać
Czyli markę... cholera a jeden strateg powiedział mi kiedyś, że kupuje się racjonalnie...

Temat: Reklama Arctic...

no ale chyba Ty się pod tym nie podpisujesz, co powiedzial? wody na pewno nie kupuje się racjonalnie, bo jest tania.

szczegolnie w pollitrowych butelkach, dla kobiet do torebkiAgnieszka Wiacek edytował(a) ten post dnia 08.12.08 o godzinie 00:16
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Reklama Arctic...

Maciej Tesławski:
Czyli markę... cholera a jeden strateg powiedział mi kiedyś, że kupuje się racjonalnie...
okiwiśśśście
Katarzyna Błaszczyk-Korsak

Katarzyna Błaszczyk-Korsak Badania
marketingowe. A
ponadto... użyczam
głosu: reklam...

Temat: Reklama Arctic...

do mnie przemawia
artystyczna, dobra muzyka, piękny obraz, doskonałe ciała
jak dla mnie podkreślone jest to, co osobiście od dawna uważam o wodzie Arctic - jest najbardziej "mokra" ze wszystkich obecnych na rynku ;)
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Reklama Arctic...

wolniej proszę, bo nie nadążam z ciskaniem F5 na klawiaturze... :)

Temat: Reklama Arctic...

Katarzyna Krystyna B.:
do mnie przemawia
artystyczna, dobra muzyka, piękny obraz, doskonałe ciała
jak dla mnie podkreślone jest to, co osobiście od dawna uważam o wodzie Arctic - jest najbardziej "mokra" ze wszystkich obecnych na rynku ;)

że co?

konto usunięte

Temat: Reklama Arctic...

Agnieszka Wiacek:
no ale chyba Ty się pod tym nie podpisujesz, co powiedzial? wody na pewno nie kupuje się racjonalnie, bo jest tania.

szczegolnie w pollitrowych butelkach, dla kobiet do torebkiAgnieszka Wiacek edytował(a) ten post dnia 08.12.08 o godzinie 00:16
Ona to powiedziała odnośnie samochodów, ale uogólniła na wszystko.
Oczywiście, że się z tym nie zgadzam, a Arctic (samochody też) są tego najlepszym przykładem. I nie mam na myśli różowego Porsche...

Temat: Reklama Arctic...

Maciej Tesławski:
Agnieszka Wiacek:
no ale chyba Ty się pod tym nie podpisujesz, co powiedzial? wody na pewno nie kupuje się racjonalnie, bo jest tania.

szczegolnie w pollitrowych butelkach, dla kobiet do torebkiAgnieszka Wiacek edytował(a) ten post dnia 08.12.08 o godzinie 00:16
Ona to powiedziała odnośnie samochodów, ale uogólniła na wszystko.
Oczywiście, że się z tym nie zgadzam, a Arctic (samochody też) są tego najlepszym przykładem. I nie mam na myśli różowego Porsche...
widzisz co do samochodów to ma trochę racji. każdy by chciał Porsche/Jaguara itd. ale wiekszosc konsumentów z oczywistych wzgledow ich nie wybiera... ale w pewnym zakresie decydują emocje.
Katarzyna Błaszczyk-Korsak

Katarzyna Błaszczyk-Korsak Badania
marketingowe. A
ponadto... użyczam
głosu: reklam...

Temat: Reklama Arctic...

Agnieszka Wiacek:
Katarzyna Krystyna B.:
do mnie przemawia
artystyczna, dobra muzyka, piękny obraz, doskonałe ciała
jak dla mnie podkreślone jest to, co osobiście od dawna uważam o wodzie Arctic - jest najbardziej "mokra" ze wszystkich obecnych na rynku ;)

że co?

które słowo mam wytłumaczyc? ;)

Temat: Reklama Arctic...

Katarzyna Krystyna B.:
Agnieszka Wiacek:
Katarzyna Krystyna B.:
do mnie przemawia
artystyczna, dobra muzyka, piękny obraz, doskonałe ciała
jak dla mnie podkreślone jest to, co osobiście od dawna uważam o wodzie Arctic - jest najbardziej "mokra" ze wszystkich obecnych na rynku ;)

że co?

które słowo mam wytłumaczyc? ;)

że woda jest najbardziej mokra? w jakim sensie?

Następna dyskusja:

Reklama piwa




Wyślij zaproszenie do