Temat: Przetargi na projekty marketingowe
Maciej Tesławski:
Nigdy nie umiałem tego zrozumieć.
1 - Klient ma problem.
2 - Klient szuka kogoś kto umie go rozwiązać
3 - Klient organizuje przetarg
4 - Agencje/Firmy proponują rozwiązanie
5 - Kto wybiera skuteczne rozwiązanie? (Ten, który nie umiał problemu rozwiązać?!)
Ej, Maćku, a co w tym dziwnego? Normalny schemat.
1. Mam problem. Skorodował mi kran i cieknie.
2. Szukam kogoś, kto pomoże mi go rozwiązać. Hydraulika.
3. Dzwonię do kilku firm hydraulicznych.
4. W niektórych mnie zbywają. Inne sa drogie. Kolejna ma brzydkie, różowe krany na wymianę. Wybieram tę, która proponuje nierdzewny ze 100-letnia gwarancją. Nie wiedziałem, że takie są, więc cieszę się jak dziecko, że już awaria się nie powtórzy.
5. Nie umiałem kranu wymienić ani nareperować. Teraz bedę miał nie tylko nowy ale i nowoczesny. Więc wybieram ostatnią firmę.