konto usunięte
Temat: Pozycjonowanie Alior Bank
Teraz zobaczyłem nową reklamę:http://pl.youtube.com/watch?v=-zTMOafqSMo
Jak się pozycjonuje Alior?
konto usunięte
Jarek
K.
Spokojnie - to już
było ;)
Maciej Tesławski:premium plus?
Teraz zobaczyłem nową reklamę:
http://pl.youtube.com/watch?v=-zTMOafqSMo
Jak się pozycjonuje Alior?
Agnieszka Wiącek Textmakers
Jarek K.:
Maciej Tesławski:premium plus?
Teraz zobaczyłem nową reklamę:
http://pl.youtube.com/watch?v=-zTMOafqSMo
Jak się pozycjonuje Alior?
konto usunięte
Łukasz
Kluj
marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)
Agnieszka Wiącek Textmakers
Łukasz
Kluj
marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)
konto usunięte
Agnieszka Wiacek:Ale przejście od "słono" do "za darmo" nie pozycjonuje dobrze...
chodzi o to, że dotychczas ludzie ze średniej półki myśleli, że nic im się nie należy, że za przywileje trzeba słono płacić - a alior chce to myślenie zmienić
Agnieszka Wiącek Textmakers
Łukasz
Kluj
marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)
Agnieszka Wiacek:
przede wszystkim reklama nie oddaje głównej mysli
Agnieszka Wiącek Textmakers
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Agnieszka Wiącek Textmakers
Łukasz
Kluj
marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)
Agnieszka Wiącek Textmakers
Łukasz Kluj:
...I teraz ten konsument myśli: "A założę sobie melonik!" ;)
konto usunięte
Agnieszka Wiacek:ja raczej postrzegam strategie Alior-a, podobnie jak Dagmara, w kontekście aspiracyjnosci ("nie tylko najbogatsi mogą mieć prowadzone konto za darmo czy nie płacić za wypłaty w bankomatach na całym swiecie..."). do tego klimat reklamy (elegancko ubrani - panie i panowie) wskazuje, że Alior chce byc postrzeganym jako bank o poziomie a'la vip-owskim jednakże kierującym swoją oferte do Kowalskiego (klimat w stylu "podaruj sobie odrobine luksusu").
Widzę konsumenta, który ciężko zapracował na swoje średnie + dochody i chce, żeby go traktowano poważnie.. Alior mówi coś jakby "jesteś tego wart" :)
Łukasz
Kluj
marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)
Grzegorz
Wszelaczyński
Interim Product /
Project / Marketing
Manager
Rafał M.:
elegancko ubrani - panie i panowie
I to przypomniało mi, że tak wiele firm rozmywa swoją markę premium komunikując takie hasła, jak "za darmo", "już od" czy "bezpłatne" :)
konto usunięte
Łukasz Kluj:Łukasz, bo paradoksalnie bogaci chcą mieć jak najmniej "zabawy" w temacie banku i oczekują że w zamian za lokaty, papiery wartosciowe czy kredyty i fundusze inwestycyjne (bo własnie o TE wartosci toczą boje banki) dostana wszelkie możliwe preferencje za free...Zamożni maja świadomosć faktu ze banki zyją z ich pieniędzy i pomnażaja swoje zyski obracajac nimi wiec nie chca zawracać sobie głowy takimi pierdołami jak prowizje bankowe za przelewy czy wypłaty w innych sieciach bankomatowych.
Chciałem teraz napisać coś o tym, że bogaci właśnie mają w nosia darmowe bankomaty bo są bogaci. I chciałem podać przykład Ciiti Banku i tego, że, jak sądziłem, nie epatuje "darmowością". Tymczasem natrafiłem na stronie na:
"* bezpłatne przelewy przez Internet, w automatycznym serwisie telefonicznym Automatyczny Bankier oraz w bankomatach Citi Handlowy
* bezpłatna realizacja zleceń stałych ustanowionych w Citibank Online
* bezpłatne polecenia zapłaty, które – w przypadku wybranych usługodawców – możesz ustanowić przez Citibank Online lub CitiPhone"
I to przypomniało mi, że tak wiele firm rozmywa swoją markę premium komunikując takie hasła, jak "za darmo", "już od" czy "bezpłatne" :)
konto usunięte
Grzegorz Wszelaczyński:....
Rafał M.:
elegancko ubrani - panie i panowie
ejże - od kiedy fiolet to elegancja? Ja szczerze mówiąc żadnej reklamy do końca nie obejrzałem bo mi źle na przeponę działa ;)
Następna dyskusja: