Krzysztof Trynkiewicz

Krzysztof Trynkiewicz Właściciel
SukcesStrony.pl

Temat: Pozycjonowanie

Rozumiem. Sadzilem, ze po prostu trafila sie grupa teoretykow w wypowiedziach powyzej :)

konto usunięte

Temat: Pozycjonowanie

Krzysztof Trynkiewicz:
Rozumiem. Sadzilem, ze po prostu trafila sie grupa teoretykow w wypowiedziach powyzej :)
Sami praktycy. Tylko pozycjonowanie marki a nie strony.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Pozycjonowanie

Spotkałam dwie drogi :
- Klient marzy o wypozycjonowaniu marki w tym a nie innym miejscu i - wydaje mu się - że wie jak. Jest pewien, że wie wszystko i wie czego chcą jego Klienci. A często wie lepiej od nich.
- Klient nie ma pojęcia jakie wartości chce "zagarnąć" i na jakich atrybutach oprzeć markę - nie wie nic i szuka rozwiązania.

W przypadku numer jeden - tragedia.
W przypadku numer dwa - fajny czelendż :)
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Pozycjonowanie

[OT]
Dag nie obraź się, ale poprzednie zdjęcie było lepsze ;)

Ale na tym ładniej wyglądasz
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Pozycjonowanie

Adam Maciejczyk:
[OT]
Dag nie obraź się, ale poprzednie zdjęcie było lepsze ;)

Ale na tym ładniej wyglądasz
Ale jedno wyklucza drugie :):)

konto usunięte

Temat: Pozycjonowanie

Dagmara D.:
Spotkałam dwie drogi :
- Klient marzy o wypozycjonowaniu marki w tym a nie innym miejscu i - wydaje mu się - że wie jak. Jest pewien, że wie wszystko i wie czego chcą jego Klienci. A często wie lepiej od nich.
- Klient nie ma pojęcia jakie wartości chce "zagarnąć" i na jakich atrybutach oprzeć markę - nie wie nic i szuka rozwiązania.

W przypadku numer jeden - tragedia.
W przypadku numer dwa - fajny czelendż :)


Otóż to.
Pierwszy przypadek jest nieuleczalny w stylu "klient ma zawsze rację" - z tym nie da się już nic w mojej opinii zrobić. Możemy albo odmówić współpracy, nie chcąc wykonywać czegoś awykonalnego, albo zgodzić się na propozycję klienta ( który tak czy siak płaci! ) ryzykując w późniejszej perspektywie złą opinię.

A drugi przypadek, no cóż... dla mnie to ideał. :)
Nasza praca na tym polega.
Prawda? ;)

pozdr.Piotr Szukiewicz edytował(a) ten post dnia 21.06.10 o godzinie 22:58

konto usunięte

Temat: Pozycjonowanie

Piotr Szukiewicz:
Dagmara D.:
Spotkałam dwie drogi :
- Klient marzy o wypozycjonowaniu marki w tym a nie innym miejscu i - wydaje mu się - że wie jak. Jest pewien, że wie wszystko i wie czego chcą jego Klienci. A często wie lepiej od nich.
- Klient nie ma pojęcia jakie wartości chce "zagarnąć" i na jakich atrybutach oprzeć markę - nie wie nic i szuka rozwiązania.

W przypadku numer jeden - tragedia.
W przypadku numer dwa - fajny czelendż :)


Otóż to.
Pierwszy przypadek jest nieuleczalny w stylu "klient ma zawsze rację" - z tym nie da się już nic w mojej opinii zrobić. Możemy albo odmówić współpracy, nie chcąc wykonywać czegoś awykonalnego, albo zgodzić się na propozycję klienta ( który tak czy siak płaci! ) ryzykując w późniejszej perspektywie złą opinię.
Niestety winę ponosi zawsze agencja, od tego w końcu jest. Klient się nie myli.

A drugi przypadek, no cóż... dla mnie to ideał. :)
Nasza praca na tym polega.
Prawda? ;)

pozdr.Piotr Szukiewicz edytował(a) ten post dnia 21.06.10 o godzinie 22:58
Stanisław Grabowski

Stanisław Grabowski Strategic Planning
Director

Temat: Pozycjonowanie

Maciej Tesławski:
A jeśli już się robi pseudopozycjonowanie, na "profesjonalnym" poziomie, to bierzemy pod uwagę tylko pozycjonowanie konkurencji.
Staramy się zająć miejsce jeszcze nie zajęte, ale nie w głowie konsumenta, tylko na "rynku".Maciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 29.07.09 o godzinie 19:25

Myślę Panie Macieju że takie podejście często bierze się nie z niewiedzy czy głupoty, tylko z braku danych. Łatwiej jest spojrzeć na markę z perspektywy konkurencji, którą można szybko ocenić po ich komunikacji.
Pozycjonowanie "z głowy konsumentów" można zrobić posiłkując się np Mapą / Analizą Korespondencji ( https://indicator.pl/index.php?id=236&L=1 ), ale trzeba mieć do tego i dane i dobrego specjalistę!
Jak tak nie umiem, ale całe szczęście znam takich co umieją i mi potem wytłumaczą :)
Magdalena Michałowska

Magdalena Michałowska PR, marketing,
dziennikarz
freelancer

Temat: Pozycjonowanie

Witam,

w temacie pozycjonowania jak najbardziej - chciałabym Państwa zachęcić do udziału w krótkim badaniu ankietowym nt. nowoczesnych koncepcji budowy silnej marki. Badanie jest anonimowe, prowadzone na potrzeby pracy magisterskiej.

Jego uzupełnienie zajmuje ok. 3-5 min. Link do ankiety: http://moje-ankiety.pl/respond-64956.html.

Będę ogromnie wdzięczna za Państwa pomoc.
Magda Michałowska

Następna dyskusja:

Pozycjonowanie Alior Bank




Wyślij zaproszenie do