Krzysztof
Trynkiewicz
Właściciel
SukcesStrony.pl
- 1
- 2
konto usunięte
Temat: Pozycjonowanie
Krzysztof Trynkiewicz:Sami praktycy. Tylko pozycjonowanie marki a nie strony.
Rozumiem. Sadzilem, ze po prostu trafila sie grupa teoretykow w wypowiedziach powyzej :)
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Temat: Pozycjonowanie
Spotkałam dwie drogi :- Klient marzy o wypozycjonowaniu marki w tym a nie innym miejscu i - wydaje mu się - że wie jak. Jest pewien, że wie wszystko i wie czego chcą jego Klienci. A często wie lepiej od nich.
- Klient nie ma pojęcia jakie wartości chce "zagarnąć" i na jakich atrybutach oprzeć markę - nie wie nic i szuka rozwiązania.
W przypadku numer jeden - tragedia.
W przypadku numer dwa - fajny czelendż :)
Adam Jakub
Maciejczyk
newPR :: Grupa AG
ESSEKER
Temat: Pozycjonowanie
[OT]Dag nie obraź się, ale poprzednie zdjęcie było lepsze ;)
Ale na tym ładniej wyglądasz
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Temat: Pozycjonowanie
Adam Maciejczyk:Ale jedno wyklucza drugie :):)
[OT]
Dag nie obraź się, ale poprzednie zdjęcie było lepsze ;)
Ale na tym ładniej wyglądasz
konto usunięte
Temat: Pozycjonowanie
Dagmara D.:
Spotkałam dwie drogi :
- Klient marzy o wypozycjonowaniu marki w tym a nie innym miejscu i - wydaje mu się - że wie jak. Jest pewien, że wie wszystko i wie czego chcą jego Klienci. A często wie lepiej od nich.
- Klient nie ma pojęcia jakie wartości chce "zagarnąć" i na jakich atrybutach oprzeć markę - nie wie nic i szuka rozwiązania.
W przypadku numer jeden - tragedia.
W przypadku numer dwa - fajny czelendż :)
Otóż to.
Pierwszy przypadek jest nieuleczalny w stylu "klient ma zawsze rację" - z tym nie da się już nic w mojej opinii zrobić. Możemy albo odmówić współpracy, nie chcąc wykonywać czegoś awykonalnego, albo zgodzić się na propozycję klienta ( który tak czy siak płaci! ) ryzykując w późniejszej perspektywie złą opinię.
A drugi przypadek, no cóż... dla mnie to ideał. :)
Nasza praca na tym polega.
Prawda? ;)
pozdr.Piotr Szukiewicz edytował(a) ten post dnia 21.06.10 o godzinie 22:58
konto usunięte
Temat: Pozycjonowanie
Piotr Szukiewicz:Niestety winę ponosi zawsze agencja, od tego w końcu jest. Klient się nie myli.
Dagmara D.:
Spotkałam dwie drogi :
- Klient marzy o wypozycjonowaniu marki w tym a nie innym miejscu i - wydaje mu się - że wie jak. Jest pewien, że wie wszystko i wie czego chcą jego Klienci. A często wie lepiej od nich.
- Klient nie ma pojęcia jakie wartości chce "zagarnąć" i na jakich atrybutach oprzeć markę - nie wie nic i szuka rozwiązania.
W przypadku numer jeden - tragedia.
W przypadku numer dwa - fajny czelendż :)
Otóż to.
Pierwszy przypadek jest nieuleczalny w stylu "klient ma zawsze rację" - z tym nie da się już nic w mojej opinii zrobić. Możemy albo odmówić współpracy, nie chcąc wykonywać czegoś awykonalnego, albo zgodzić się na propozycję klienta ( który tak czy siak płaci! ) ryzykując w późniejszej perspektywie złą opinię.
A drugi przypadek, no cóż... dla mnie to ideał. :)
Nasza praca na tym polega.
Prawda? ;)
pozdr.Piotr Szukiewicz edytował(a) ten post dnia 21.06.10 o godzinie 22:58
Stanisław
Grabowski
Strategic Planning
Director
Temat: Pozycjonowanie
Maciej Tesławski:
A jeśli już się robi pseudopozycjonowanie, na "profesjonalnym" poziomie, to bierzemy pod uwagę tylko pozycjonowanie konkurencji.
Staramy się zająć miejsce jeszcze nie zajęte, ale nie w głowie konsumenta, tylko na "rynku".Maciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 29.07.09 o godzinie 19:25
Myślę Panie Macieju że takie podejście często bierze się nie z niewiedzy czy głupoty, tylko z braku danych. Łatwiej jest spojrzeć na markę z perspektywy konkurencji, którą można szybko ocenić po ich komunikacji.
Pozycjonowanie "z głowy konsumentów" można zrobić posiłkując się np Mapą / Analizą Korespondencji ( https://indicator.pl/index.php?id=236&L=1 ), ale trzeba mieć do tego i dane i dobrego specjalistę!
Jak tak nie umiem, ale całe szczęście znam takich co umieją i mi potem wytłumaczą :)
Magdalena
Michałowska
PR, marketing,
dziennikarz
freelancer
Temat: Pozycjonowanie
Witam,w temacie pozycjonowania jak najbardziej - chciałabym Państwa zachęcić do udziału w krótkim badaniu ankietowym nt. nowoczesnych koncepcji budowy silnej marki. Badanie jest anonimowe, prowadzone na potrzeby pracy magisterskiej.
Jego uzupełnienie zajmuje ok. 3-5 min. Link do ankiety: http://moje-ankiety.pl/respond-64956.html.
Będę ogromnie wdzięczna za Państwa pomoc.
Magda Michałowska
- 1
- 2
Podobne tematy
Następna dyskusja: