konto usunięte

Temat: Poszukiwany opis przypadku...

Witam
Czy pojawił się gdzieś w sieci opis tego przypadku? Mam na myśli wpływ portalu gazeta.pl na postrzeganie marki Gazeta Wyborcza...

Z góry dziekuję za wszystkie linki.
Łukasz Kluj

Łukasz Kluj marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)

Temat: Poszukiwany opis przypadku...

Pogadaj z Dominikiem Kaznowskim, którego znajdziesz też na GL.

konto usunięte

Temat: Poszukiwany opis przypadku...

Swoją drogą ciekaw jestem jaki wpływ ma serwis www na postrzeganie marki (wartość)?
Łukasz Kluj

Łukasz Kluj marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)

Temat: Poszukiwany opis przypadku...

Akurat z Wyborczą jest ten problem (a może nie problem), że wg Agory Gazeta.pl nie jest internetową emanacją Gazety Wyborczej. Jest nią Wyborcza.pl.

Gazeta.pl ma inną rolę jako brand i łatwo to zauważyć choćby na przykładzie ewolucji logotypu i sposobów promocji.

konto usunięte

Temat: Poszukiwany opis przypadku...

Łukasz Kluj:
Akurat z Wyborczą jest ten problem (a może nie problem), że wg Agory Gazeta.pl nie jest internetową emanacją Gazety Wyborczej. Jest nią Wyborcza.pl.

Gazeta.pl ma inną rolę jako brand i łatwo to zauważyć choćby na przykładzie ewolucji logotypu i sposobów promocji.

Otóż to!

Ale czy Agora nie odpaliła najpierw portalu gazeta.pl?

Jak duża część internatów utożsamia portal gazeta.pl z Gazeta Wyborczą? Im więcej, tym gorzej dla Gazety Wyborczej.
Łukasz Kluj

Łukasz Kluj marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)

Temat: Poszukiwany opis przypadku...

@Łukasz

Mam za dużo sympatii i szacunku dla kolegów z Gazety.pl, żeby temat ciągnąć i ich krytykować. Szczególnie, że pewne decyzje zapadają w firmach na bardzo wysokim szczeblu. Mogę tylko powiedzieć jedno, na pewno w samej Gazecie.pl pracują świetni ludzie, którzy znają się na rzeczy również od strony marketingu.

konto usunięte

Temat: Poszukiwany opis przypadku...

@Łukasz

Nie uzasadniłem swojego "tym gorzej"... Nie miałem na myśli ludzi pracujących w gazeta.pl czy w Gaz Wyb, tylko tożsamości tych marek. Moim zdaniem różnica jest na tyle istotna, że utożsamianie jednej z drugą będzie rodzić problemy.

gazeta.pl - to bardziej "tabloidowe" miejsce. Gamecorner, popcorner, plotek itp. Rozrywka (a przy okazji coraz więcej literówek, błędów, mylących czytelnika bombiastych nagłówków)

Gazeta Wyborcza - "nam nie jest wszystko jedno"

Mały OT - kojarzycie nik kretynofil z gazeta.pl?Łukasz Nowakowski edytował(a) ten post dnia 09.05.09 o godzinie 11:23
Łukasz Kluj

Łukasz Kluj marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)

Temat: Poszukiwany opis przypadku...

Kojarzymy.



Wyślij zaproszenie do