Krzysztof Jarecki

Krzysztof Jarecki ExpertSender,
Founder, CEO

Temat: Pole nadawcy najważniejszym czynnikiem otwarć maili

Coraz więcej wysyłanych od instytucji maili ma nadawcę: kontakt, info, admin... Tymczasem badania wskazują, że właśnie pole nadawcy ma największy wpływ na decyzję o otworzeniu maila.

Jaką strategię powinny przyjąć firmy w definiowaniu nadawcy, aby dotrzeć do największego grona swoich subskrybentów? Podać nazwę swojej firmy, imię i nazwisko, a może jedno i drugie? Są różne szkoły - warto zapoznać się z najlepszymi praktykami.

http://www.expertsender.pl/pole-nadawcy/


Obrazek
Krzysztof Jarecki edytował(a) ten post dnia 29.09.09 o godzinie 14:43

konto usunięte

Temat: Pole nadawcy najważniejszym czynnikiem otwarć maili

Mam założyć temat"Ciekawe wpisy na blogu"?
Krzysztof Jarecki

Krzysztof Jarecki ExpertSender,
Founder, CEO

Temat: Pole nadawcy najważniejszym czynnikiem otwarć maili

@Maciej

Temat wydawał mi się adekwatny do tego, o czym grupa traktuje. O samej strategii marketingowej tak dużo nie piszę, więc będę się dopisywał stosunkowo rzadko do osobnego tematu z nowymi artykułami. Wszystko zatem zależy od tego, czy ktoś jeszcze będzie się dzielił swoimi wpisami. Jeśli nie, to nie ma sensu zakładać osobnego wątku.

konto usunięte

Temat: Pole nadawcy najważniejszym czynnikiem otwarć maili

No właśnie - nie jest to odkrywcze, zwłaszcza, że wszyscy
w internecie zgodnie piszą, że jest to najważniejszy czynnik,
który generuje większą klikalność na maile. A że dobre 90%
przedsiębiorców ma to gdzieś - ich strata :)

Ja jestem w tej chwili na etapie testowania mailingów
do grup wielkości 1-5 tysięcy osób, tak aby docelowo
grupę 50 tysięcy zainteresowanych przywitać zoptymalizowanym
mailingiem. O wynikach być może napiszę w przyszłości,
choć na ten temat całe tomy zostały wydane :)Dawid Starzykiewicz edytował(a) ten post dnia 06.10.09 o godzinie 10:38
Krzysztof Jarecki

Krzysztof Jarecki ExpertSender,
Founder, CEO

Temat: Pole nadawcy najważniejszym czynnikiem otwarć maili

@Dawid, podziel się koniecznie. Split testy do grup testowych przed wysłaniem wiadomości głównej to rekomendowany sposób postępowania ostrożnego i świadomego marketera.

W razie czego wesprzemy swoim doświadczeniem.



Wyślij zaproszenie do