Marek
Stefanik
specjalista,
Panorama Internetu
Temat: Odzyskanie klientów
Taki problem:W sektorze usług internetowych, reklamowych B2B jest b. duża baza klientów, którzy usługi zamawiali do 10 lat wstecz. Zostali "zapomniani" przez różne błędy w komunikacji.
Wartość pojedynczych usług relatywnie bardzo niska, co zawęża pole działań kontaktowych do działań masowych.
Rynek został strasznie zepsuty przez "firmy krzaki" . Dodatkowo u klientów, po czasie, nie ma już osoby zamawiającej/ nikt nie pamięta zamówienia.
W związku z tym, standardowy kontakt wywołuje automatyczną reakcję "to kolejna próba naciągactwa".
Klienci z zasady z bardzo niską świadomością relacji pomiędzy uzyskiwaną korzyścią a usługą.
Działania mailingowe edukacyjne wywołują reakcję "ale o co wam właściwie chodzi?"
Szukam pomysłu/strategii odzyskania tych klientów. Wszelkie sugestie mile widziane.