Temat: Nowy trend "Generation G"

fakt, historia piekarza zdecydowanie bardziej podpada pod filantropię, niż CSR. Trudno tu też mówić o zrównoważonym rozwoju, skoro, jako rezultat działań mamy do czynienia z plajtą...

konto usunięte

Temat: Nowy trend "Generation G"

Łukasz Makuch:
fakt, historia piekarza zdecydowanie bardziej podpada pod filantropię, niż CSR. Trudno tu też mówić o zrównoważonym rozwoju, skoro, jako rezultat działań mamy do czynienia z plajtą...
Ale plajta nie była w planach działań. Czy więc rozdawnictwo tego typu w społeczności lokalnej jest CSR, czy tylko filantropią?
Poza tym czym różni się CSR od filantropii? PR-em?!

Temat: Nowy trend "Generation G"

CSR tym różni się od filantropii, że zakłada sytuację win-win dla obu stron. Jest nakierowany na korzysci dla wszystkich interesariuszy, nie wykluczając przedsiębiorstwa.

W przypadku piekarza, to właśnie nie był CSR, gdyż nie uwzględniał realiów biznesowych prowadzenia działalności - w tym przypadku kwestii podatku od darowizn ... Nie był to zrówoważony biznes, gdyż taki jest nastawiony na długofalowe budowanie wartości przedsiębiorstwa - z uwzględnieniem szans i ryzyk wynikajacych z operowania w otoczeniu ekonomicznym, ale też i społecznym...
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Nowy trend "Generation G"

Łukasz Makuch:
CSR tym różni się od filantropii, że zakłada sytuację win-win dla obu stron.

A filantropia to win-lose? Śmiem się nie zgodzić.

Temat: Nowy trend "Generation G"

ok, racja, aczkolwiek w przypadku filantropii mówimy tylko i wyłącznie o korzyściach społecznych, wizerunkowych, oraz, jeśli jest dobrze rozegrana w firmie, to możemy też mówić o wzroście motywacji pracowników ...

CSR natomiast może zapewnić wymierne korzyści, w znaczenie szerszym stopniu odnoszące się bezpośrednio do przedsiębiorstwa
Grzegorz Wszelaczyński:
Łukasz Makuch:
CSR tym różni się od filantropii, że zakłada sytuację win-win dla obu stron.

A filantropia to win-lose? Śmiem się nie zgodzić.

Następna dyskusja:

Nowy Projekt: PR Blog




Wyślij zaproszenie do