Wojtek W.

Wojtek W. nauczyciel
j.niemieckiego/
tłumacz/redaktor

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Zainteresowanym firmom proponujemy miejsce na reklamę na stronach polskojęzycznej wersji http://trustedwatch.de - 500.000 wejść miesięcznie (http://trustedwatch.pl).
Mariusz Baraniuk

Mariusz Baraniuk Internet i Marketing
to moje życie

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Zapraszam do współpracy z http://mobile4biznes.pl.

Skuteczny Marketing na każdą kieszeń :)

Służymy doradztwem i pomocą przy planowaniu kampanii oraz pomagamy wdrożyć odpowiednie rozwiązania do istniejących serwisów.

SMS text / SMS voice / E-MAIL/ MMS / E-kupony

Dla naszych partnerów mamy przygotowane specjalne, korzystne, warianty abonamentowe :)

Zachęcam i zapraszam do kontaktu.
m.baraniuk@panoko.pl lub PW

Mariusz Baraniuk

konto usunięte

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Szukasz sposobu na wypromowanie wlasnego logo ?
Chcesz zdobyc uwage przechodniow w miescie, na festynach, eventach lub innych imprezach ?
Nie chcesz korzystac z kolejnego banalnego sposobu ?

Logoloty, to rozwiazanie dla Ciebie- Najnowsza forma reklamy, za pomoca latajacej piany !
Wprowadz potencjalnych klientow w oslupienie na widok Twojego logo unoszacego sie po niebie.

Chcesz wiedziec wiecej
sprawdz nasza strone na Facebooku.

http://facebook.com/logoloty
http://AR-WILY.PL

Pozdrawiam, Adam Roszyk.


Obrazek
Wojtek W.

Wojtek W. nauczyciel
j.niemieckiego/
tłumacz/redaktor

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

http://trustedwatch.pl proponuje również współpracę partnerską portalom o podobnym profilu
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Grywalizacja (ang. gamification) to trend w marketingu, który polega na wstrzykiwaniu elementów „frajdy” do codziennych czynności, takich jak zakupy czy nauka. Buduje lojalność i zaangażowanie klientów Twojej firmy, dając Ci potężną przewagę nad konkurencją. Trend jest nowy, ale według Millward-Brown (jednej z największych na świecie agencji badań rynku), jest w czołówce zjawisk, które należy obserwować w 2012 roku. Tak samo twierdzi prestiżowy Harvard Business Review. Warto zatem dowiedzieć się więcej, zanim zrobią to Twoi konkurenci. Jak?

Pierwsza w Polsce książka o tym trendzie pod tytułem (niespodzianka!) „Grywalizacja” ukaże się 30 stycznia nakładem wydawnictwa OnePress. Popełnił ją niżej podpisany.

Jeśli zamówisz „Grywalizację” przed 31 stycznia, to – poza niższą ceną – w podziękowaniu za zaufanie, otrzymasz dodatkowy rozdział, którego nie ma w papierowej publikacji. Rozdział, który mówi o tym, na co uważać przy implementowaniu grywalizacji w Twojej firmie.

Jak otrzymać dodatkowy rozdział? Kliknij i dowiedz się! Pamiętaj, że dodatkowy rozdział dostaniesz tylko, jeśli zamówisz książkę przed 31 stycznia.

konto usunięte

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Zapraszam reklama na olsztyn.com.pl
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Copywriter.
Pomysłów łowca.
Budowniczy wizerunku.
Nazwy, slogany, teksty, koncepcje.

mail me: rykala80@gmail.com

Briefuj mnie.
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

UWAGA – apetyczny KONKURS!! Napraaawdę wyjątkowe książki są do wygrania, nowości i bestsellery, jeszcze cieplutkie, a przyleciały do nas prosto od wydawców, więc gorąco polecam!
Szczegóły na http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...


Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek
Marek S.

Marek S. CEO | Chief
Strategy Officer @
Przeagencja

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Dlaczego Kelly Rowland nie może pić w swoje urodziny? czym jest cyfryzacja emocji? gdzie są nasze uczucia ;) ? ... bez pisania o Wedlu bo sam się wystarczająco pogrzebał ...
http://marekstankiewicz.blogspot.com/2012/02/w-czasach...
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)


Obrazek




Obrazek


JAK PRZYGOTOWAĆ BRIEF KREATYWNY – całodniowe warsztaty

30 maja (środa), Warszawa, ul. Wilcza 9.
------------------------------
Chcesz przygotować skuteczną reklamę? Potrzebujesz briefu kreatywnego. Skuteczna reklama powstaje w oparciu o:
- dobre rozpoznanie odbiorcy i rynku,
- przemyślaną strategię,
- a dopiero później - w oparciu o świetne pomysły.

Dobrze napisany brief kreatywny to kwintesencja dwóch pierwszych z powyższych podpunktów i inspirujący punkt wyjścia do trzeciego - tworzenia pomysłów.
Dlatego praca bez briefu jest, jak jazda bez świateł w gęstej mgle. To proszenie się o kłopoty.

Brief kreatywny pomoże Ci stworzyć skuteczną reklamę

Podczas tego szkolenia przećwiczysz cały proces - samodzielnie, krok po kroku przygotujesz brief kreatywny: 

- przeprowadzisz analizę komunikatów reklamowych konkurencji,
- zdefiniujesz i przedstawisz odbiorcę docelowego za pomocą narzędzia "moodboard",
- poszukasz insightów i określisz, czy mają one potencjał marketingowy,
- zbudujesz obietnicę i określisz jej uzasadnienie,
- podejmiesz decyzję dotyczącą tonu komunikacji,
- ustalisz, jakimi narzędziami i instrumentami promocji dotrzeć do odbiorcy.


______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

- Pracownik działu marketingu, promocji, reklamy odpowiedzialny za planowanie i tworzenie komunikatów reklamowych w firmie.
- Pracownik agencji reklamowej, piszący briefy kreatywne.
- Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji reklamowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

OPOWIEDZ O SWOIM PRODUKCIE

JAKI JEST TWÓJ PROBLEM MARKETINGOWY

TWOI KONKURENCI - KIM SĄ, JAK SIĘ REKLAMUJĄ, CO MÓWIĄ, CZYM TO UZASADNIAJĄ?

ODBIORCA DOCELOWY - KIM JEST, CO O TOBIE WIE, CO O TOBIE MYŚLI, CZEGO O NIM NIE WIESZ?

Skąd czerpać informacje?

Wykorzystanie moodboardu

CONSUMER INSIGHT - CO SIEDZI W GŁOWIE (I W SERCU) KONSUMENTA?

Co to jest insight?

3 główne źródła insightów - jak z nich korzystać?

Jak sprawdzić, czy insight "jest dobry" (czyli czy ma potencjał marketingowy)?

CELE: KOMUNIKACYJNE I MARKETINGOWE

OBIETNICA

Jak sformułować obietnicę?

Co obiecywać?

Co może być punktem wyjścia do zbudowania obietnicy?

Źródła atrakcyjności

Co zrobić, jeśli chcesz obiecać więcej, niż jedną rzecz?

UZASADNIENIE OBIETNICY (REASON TO BELIEVE)

TON KOMUNIKACJI

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 30 maja 2012 (środa)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 825 zł NETTO (+23% VAT).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/jak_przygo...

konto usunięte

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w dniach 11-12.07.2012, informacje o kolejnych miastach i terminach dostępne na naszej stronie Justyna G. edytował(a) ten post dnia 12.06.12 o godzinie 10:56
Przemek Szczęch

Przemek Szczęch Własna Działalność,
Marketing Online

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Idea zarabiania pieniędzy online zabłysnęła jakiś czas temu jak
meteoryt tunguski nad ziemią, po czym z wielkim hukiem runęła na nią.
Przepraszam za to porównanie, ale dokładnie o to w tym chodzi.
Wiele osób rzuciło się zarabiać online, ale blisko 95% z nich nigdy
nie powąchało nawet jednej złotówki. Przyczyna się niezwykle
prosta - to nie jest łatwe, zwłaszcza dzisiaj.

Okazuje się jednak, że można, a świadczą o tym przykładu ludzi,
którzy potwierdzili niejednokrotnie, że nie tylko jest to możliwe,
co wręcz osiągalne z szybkim okresie czasu… ale tylko dla tych,
którzy rzeczywiście są zdeterminowani, aby włożyć w to serce i
ciężką pracę, sam możesz popatrzeć na mnie, od zera w 2 lata postawiłem
swoja firmę.

Mój nauczyciel, a teraz dobry znajomy - Jacek Dudzic - opublikował
właśnie pierwszy film z serii darmowego cyklu szkoleniowego, w który
pokazuje krok po kroku jak to zrobić. Jeżeli interesuje cię eBiznes
w jakiejkolwiek postaci i chcesz szybko dojść do jakichś rezultatów,
to nie powinieneś ani chwili zwlekać - drzwi do Asa Marketingu 3 właśnie
się otworzyły i nie wiadomo jak długo Jacek pozostawi jest otwarte.

http://przemekszczech.pl/as3

Film jest świetny, krótki i zaledwie w trakcie 24 minut przedstawia
pełny system, dzięki któremu można zbudować stały dochód online w
dowolnej branży i niezależnie od miejsca, gdzie mieszkasz. Czy trzeba
jeszcze dodatkowej zachęty?

Ja już założyłem konto, obejrzałem film nr 1 i nie mogę doczekać się
następnych.

Zobacz ten film TERAZ!
http://przemekszczech.pl/as3

Pozdrawiam

Przemek Szczęch
Anna S.

Anna S. Zastępca Dyrektora
Hotelu, Hotel SPA Dr
Irena Eris Krynic...

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

http://drirenaerisspa.com/krynica/
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Copywriter.
Dla wszystkich potrzebujących.

patryk.rykala@gmail.com
Katarzyna Wolska

Katarzyna Wolska
http://marketingwpig
ulce.pl/

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Potrzebujesz prezentacji oferty Twojej firmy?
A może animacji na stronę www, która zaciekawi klientów?
być może też chcesz aby materiał szkoleniowy przygotowany przez Ciebie przybrał wreszcie atrakcyjną formę?

Nic prostszego
http://shapelydesign.pl/


Obrazek
Kamila Bober

Kamila Bober Specjalista ds.
Public Relations,
A.COM Krzysztof
Sroka

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Witam wszystkich!
Mam sieć serwisów ogłoszeniowych i chciałabym zacząć na nich zarabiać poprzez banery reklamowe. Stron jest sporo i trudno jednej osobie obdzwaniać szereg lokalnych przedsiębiorstw. Czy ktoś może mi polecić firmy, które zajmują się pozyskaniem reklamodawców w zamian za udział w zysku za reklamę ( TYLKO NIE INTERESUJE MNIE SIEĆ TYPU ADTAILY). Proszę o szybką odpowiedź
Agata Książek

Agata Książek Country Manager
Poland, Looki
Publishing GmbH

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Poszukuję firm realizujących kampanie bannerowe i wysyłki mailingów.

Jestem odpowiedzialna za promocję gier online w naszej firmie: Looki Publishing GmbH. W obecnej chwili na Polskim rynku wydaliśmy jedenaście gier, między innymi: desert-operations.pl wargame1942.pl krainawikingow.pl romadoria.pl empireuniverse2.pl

Głównie interesuje mnie rynek polski, czyli geotargetowanie PL, jednak jeśli ktoś jest w stanie dostarczyć dobry ruch z innych krajów, mogę dać kontakt do kolegów. Kraje jakimi jesteśmy zainteresowani obrazuje poniższa mapka (czerwony kolor)
Obrazek


Proszę o kontakt telefoniczny bądź mailowy jeśli jesteś zainteresowany współpracą.
Agata Książek
Telefon: +49 (0)2534 97 33 53 wewn. 40
E-Mail: agata.ksiazek@looki.com
Marek S.

Marek S. CEO | Chief
Strategy Officer @
Przeagencja

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

to ja zareklamuję tutaj wpis ....
teraz każdy jest strategiem od czegoś. strategiem strategicznych strategii....

social media też mają strategów - dziś trochę a propos wczorajszej dyskusji z naszego FP "Rozmowy Strategiczne" o tym, czy like, czy share, czy comment ... i po co to wszystko
http://marekstankiewicz.blogspot.com/2012/08/social-me...
Paweł Laskowski

Paweł Laskowski MorphoSkins.pl
MorphoFilms.pl
właściciel

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

No to jeśli mowa o miejscu na reklamę, to polecam Wasz własny/służbowy lub klienta laptop, czy telefon. Oprócz stworzenia skina, czyli dopasowanej naklejki na laptopa i telefon, możemy przygotować projekt.

Pomyślcie o tym planując dla swoich klientów strategię CI

http://www.MorphoSkins.pl
http://www.facebook.com/MorphoSkinsPL

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Test dla prawdziwych wojowników rynku! Ostatnie wolne miejsca!

BEZPŁATNY warsztat GRY WOJENNE – POZYCJONOWANIE MAREK!

Sprawdź swoje umiejętności strategiczne!
Zobacz jak powstają marki!

22 września 2012 r. godz. 10:00-13:00, Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

W praktyce zobaczysz jak wygląda proces pozycjonowania marki , jej indywidualna strategia komunikacji oraz poszukiwanie grupy docelowej. Poznasz świat widziany oczami marketera i domu mediowego, a także dowiesz się:
• czym jest pozycjonowanie,
• jak osoby odpowiedzialne za komunikację marek analizują rynek,
• jak konkurencja wpływa na komunikację marek,
• jakimi metodami marketerzy walczą o serca i portfele konsumentów.

W ramach warsztatu zostanie przeprowadzona gra drużynowa. Na stworzonym rynku zespoły będą wypracowywać strategie. Czy stworzysz strategię, która wygra z konkurencją? Czy przewidzisz ruchy przeciwników?

Warsztat Gry wojenne-pozycjonowanie marek to próbka tego jak będzie wyglądała nauka na studiach podyplomowych „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach” organizowanych przez Uczelnię Łazarskiego oraz firmy z branży mediów i reklamy.

Udział w warsztacie jest bezpłatny. Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie formularza zgłoszeniowego.

Więcej na: http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/landing-pages/gry-wo...



Wyślij zaproszenie do