Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski Przedsiębiorca,
doradca,
szkoleniowiec
http://AkademiaRoz..
.

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie

zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w maju i czerwcu (I grupa)
w lipcu i sierpniu (II grupa)
w sierpniu i wrześniu (III grupa)
we wrześniu i październiku (IV grupa)

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

"Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

16-17 czerwca 2011, Warszawa


Obrazek


Co?

W dniach 16-17 czerwca 2011 r. w Warszawie organizujemy Konferencję Marketingową pod hasłem "Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

Gdzie?

Spotkamy się w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin,
Aleja Jana Pawła II 22 w Warszawie,
w godzinach 9:30-16:45


Obrazek


Dlaczego?

Czy kiedykolwiek miałeś problemy, żeby wytłumaczyć grafikowi jak ma wyglądać Twoja ulotka?
Czy kontakty z działem IT w Twojej firmie to przysłowiowe „darcie kotów"?
Czy masz wrażenie, że ludzie z agencji reklamowej mówią do Ciebie obcym językiem?

Tak?

My też uważamy, że podstawą pracy w marketingu i public relations jest sprawna komunikacja.

Zauważ, że wszyscy koncentrują się na rozwijaniu umiejętności komunikacji z klientem zapominając o tym, jak ważne jest skuteczne porozumienie się przy tworzeniu przekazu. Nawet genialne pomysły mogą "nie wypalić", jeśli w trakcie pracy nie będziesz potrafił „dogadać się" z ludźmi, z którymi współpracujesz. Dlatego postanowiliśmy zebrać grupę niezależnych ekspertów, którzy bazując na własnym doświadczeniu objaśnią Ci, jak zwiększyć wydajność i poprawić skuteczność Twojej pracy w kontaktach z innymi grupami zawodowymi.

Po co?

* Będziesz wiedział jakie bariery komunikacyjne możesz napotkać w pracy i jak je minimalizować
* Poznasz słownictwo branżowe grup, z którymi najczęściej masz do czynienia
* Nabędziesz praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów komunikacyjnych
* Zobaczysz jak z problemami podobnymi do Twoich radzą sobie eksperci wynajmowani przez renomowane firmy
* Otrzymasz leksykony branżowe, z których będziesz mógł korzystać na co dzień


Obrazek


Dla kogo?

Konferencję kierujemy do wszystkich pracujących na co dzień w obszarze marketingu i public relations, czyli:

* dyrektorów
* kierowników
* specjalistów
* niezależnych konsultantów
* rzeczników prasowych
* pracowników biur promocji
* menagerów projektu/produktu

Jak?

Nasi eksperci przekażą Ci swoją wiedzę poprzez:

* wykłady z elementami warsztatowymi
* case studies
* sesje pytań i odpowiedzi
* materiały dydaktyczne

Kto?

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z Warszawy, działamy na rynku już od 10 lat. Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte z wielu różnych obszarów tematycznych m.in. marketingu i public relations, organizujemy również konferencje, kongresy, targi i projekty EFS.

Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na stronie www.kdkinfo.pl

Dowiedz się więcej

Koszt uczestnictwa:

Cena udziału jednej osoby w Konferencji wynosi:

1777 zł + 23% VAT*

Wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations obowiązuje 20% rabat.

*Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, dodatkowe materiały dydaktyczne, przerwy kawowe, lunch.

Serdecznie zapraszamy.

Obrazek

Zespół KDK Sp. z o.o.

konto usunięte

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Miło nam poinformować, że SerwerSMS.pl, już od dawna w programie Rzetelna Firma, teraz także dołączył do elitarnego grona Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności

W branży SMS też można rzetelnie:)Malina Wąsowska edytował(a) ten post dnia 28.04.11 o godzinie 10:25

konto usunięte

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Witam, zapraszam wszystkich do wypełnienia ankiety na naszej stronie. Ankietę wypełniać można do końca maja. W sumie nagrodzimy 21 osób, które zechcą podzielić się z nami najciekawszymi uwagami na temat platformy SerwerSMS.pl
Nagroda główna to iPhone4 marki Apple

zapraszam:-)


Obrazek

Marek S.

Marek S. CEO | Chief
Strategy Officer @
Przeagencja

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

to się ja bym zareklamował ;) a właściwie wychodząc z założenia że zbyt wiele czasu i energii branża poświęca na edukcję branży ...

to branżdy dla branży patyk w oko wsadzam ;)

marketingowe bushido http://marekstankiewicz.blogspot.com/2011/05/samurajow...

konto usunięte

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Będzie o lojalności intensywnie i intensywnej :)

Zapraszam: http://www.mca.edu.pl/program-blok-d.html

konto usunięte

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Witam serdecznie,

zapraszam na nowe szkolenie, dofinansowane w 80 proc. ze środków UE, dla osób z woj. mazowieckiego.

Benchmarking: jak czerpać z doświadczeń konkurencji i sprawić by straciła znaczenie?

Opis i cele szkolenia

Benchmarking to metoda, która pozwala wzorować działania własnej firmy na działaniach konkurenta, który osiąga najlepsze wyniki i czerpać korzyści z zastosowania sprawdzonych metod.

Nie zawsze jednak opłaca się być naśladowcą. Często strategią, która zapewnia firmom zyskowny wzrost jest odróżnienie się od konkurencji, szybkie wykreowanie i przechwycenie nowego popytu: „strategia błękitnego oceanu”, autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne.

Na szkoleniu dowiecie się jak wykorzystać narzędzia benchmarkingu oraz narzędzia strategii błękitnego oceanu. Poznacie strategie i przykłady skutecznego ich zastosowania w polskich oraz zagranicznych firmach.
Dowiecie się również, w jaki sposób elementy tych strategii skutecznie stosują m.in. portal Goldenline.pl, Empik, Allegro, jak w przeszłości korzystały z niej Sony, Cirque du Soleil, Ford i wiele innych (także małych i średnich) firm.

Pokażemy Wam, w jaki sposób stosowanie ww. strategii przełożyło się na dynamiczny wzrost zysków, dostaniecie też gotowe propozycje zastosowania ich w Waszym biznesie.

Trener: Piotr Chmielewski, Instytut Strategii, http://StrategiaBlekitnegoOceanu.pl

Termin: 30-31 maja

Informacje i zgłoszenia:
http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/benchmarking/
Sylwia Gorzak

Sylwia Gorzak Kierownik Promocji i
Marketingu,
Wrocławski Teatr
Lalek

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Witam,
szukam doświadczonego Dyrektora Strategiczno- Kreatywnego do pracy w agencji reklamowej we Wrocławiu.
Z poważaniem
Sylwia Gorzak
Paulina G.

Paulina G. Harvard Business
Review Polska

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Witam serdecznie,
Zapraszam wszystkich zainteresowanych prowadzeniem działań marketingowych w mediach społecznościowych na szkolenie Facebook od teorii do strategii.

Facebook od teorii do strategii
28-29 czerwca, Warszawa


Udana kampania marketingowa, odpowiednia strategia i profesjonalnie dobrane narzędzia marketingowe przekładają się na zwiększenie lojalności Klienów, a tym samym na rozpoznawalność marki. Dowiedz się jak wykorzystać siłę mediów społecznościowych dla Twojej marki/ biznesu…

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, które odpowie na pytania:

Jak tworzyć kampanie w najpopularniejszych mediach społecznościowych?
Jak budować komunikację z Użytkownikami?
Jak tworzyć copy w reklamach?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co warto wprowadzić? Czego użyć?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co zrobić, by napisać dobry brief na działania marki w społecznościach?
Jak mierzyć działania w społecznościach?


Teoria zostanie poparta praktycznymi ćwiczeniami. Uczestnikom zostanie przekazana wiedza, dzięki której będą mogli samodzielnie działać w mediach społecznościowych.

Szkolenie kierowanie jest do: Osób, które na co dzień zajmują się marketingiem i promocją chcących rozwijać zwoje umiejętności, a zdobytą wiedzę przekładać na sukces firmy.

Dodatkowe informacje

Strona www
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/social-media...

Kontakt do koordynatora szkolenia:
Paulina Groszyk
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel: 22 3929392
fax: 22 2442537
e-mail: szkolenia@multitrain.pl

konto usunięte

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Fundament mojej oferty:

- analiza potrzeb finansowych Klientów i przygotowanie Planu Finansowego

- opracowanie kompleksowych rozwiązań finansowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klienta

- budowanie i utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z Klientami

Droga do niezależności finansowej wymaga dwóch rzeczy: precyzyjnego planowania oraz ciągłej adaptacji planu, jaki ma do niej prowadzić.

Edukacja w zakresie konstrukcji życia finansowego klienta jest jednym z moich podstawowych celów. Tylko bowiem podejmując świadome decyzje, których efekty sięgną daleko w przyszłość, mamy szansę realizować określony, długofalowy plan, a więc i cele finansowe, jakie sobie założymy.

http://www.goldenline.pl/wojciech-walczak13
791 259 713
Magdalena  Buraczewska-Świą tek

Magdalena
Buraczewska-Świą
tek
poetka, pedagog,
copywriterka,
dziennikarka,
konsultant d...

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)



Obrazek
Magdalena Buraczewska-Świątek edytował(a) ten post dnia 13.07.11 o godzinie 08:28
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Jak wypromować (książkę) w sieci?

Bezwstydna autopromocja plus studium przypadku – bestseller tylko dzięki social media:
http://www.ecommerce.edu.pl/inne/wywiady/jak-promowac-...
Gerard Szymański

Gerard Szymański Szef Platformy
Reklamowej
Idealiści. Niewierny
ogrodnik.W...

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Osoby zainteresowane stworzeniem strategii marketingowej bądź przeprowadzeniem kompleksowej kampanii reklamowej zapraszam do kontaktu ze mną na priv.

Jako Platforma Reklamowa Idealiści proponujemy bardzo elastyczną ofertę, którą dopasować możemy zarówno do branży, grupy docelowej jak i budżetu klienta. Od innych agencji wyróżniamy się tym, że wśród naszych usług są nie tylko kompleksowe realizacje, ale także same idee i strategie.

konto usunięte

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Dowiedz się JAK SKUTECZNIE ZARZĄDZAĆ przedsiębiorstwem w aktualnych warunkach wolnego rynku, JAK OPRACOWAĆ EFEKTYWNY PLAN STRATEGICZNY oraz JAKICH BŁĘDÓW UNIKNĄĆ przy projektowaniu przyszłości dla swojej firmy.

Zapraszam na szkolenie ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE MAŁYMI I ŚREDNIMI PRZEDSIĘBIORSTWAMI W NOWOCZESNEJ GOSPODARCE,
Wrocław 28-29 września 2011


Szkolenie poprowadzi ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego i strategii finansowej firm, Arkadiusz Derkacz, wykładowca warszawskiej SGH i dyrektor finansowy kilku polskich przedsiębiorstw.

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!

KONTAKT:
tomasz.michna@gigacon.pl
22 427 36 42

Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://moneycon.pl/zarzadzanie-strategiczne.

Pozdrawiam,
Tomasz Michna
Michał Regulski

Michał Regulski Konsultant i
menedżer

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

PM Doradztwo Gospodarcze sp. z o.o. poszukuje do współpracy doświadczonych doradców biznesowych (konsultantów ds. zarządzania) na terenie województwa Małopolskiego, Świętokrzyskiego, Podkarpackiego i Śląskiego
Więcej informacji na stronie http://pmdg.pl
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Techniki efektywności w biznesie - SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, PROFESJONALNY WIZERUNEK - szkolenia bezpłatne

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na II edycję bezpłatnego cyklu szkoleń dla Małopolski finansowanych z budżetu UE z obszaru technik sprzedażowo-negocjacyjnych, umiejętności autoprezentacji i efektywnej komunikacji z klientem. Warunek - zatrudnieie lub prowadzenie działalności zarejestrowanej w województwie małopolskim.

W ramach programu prezentujemy: JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ,KORZYSTNIE NEGOCJOWAĆ I ZADBAĆ O SWÓJ WIZERUNEK BIZNESOWY, czyli know how profesjonalnego
przedsiębiorcy
, a w nim m.in.:
•techniki efektywnej sprzedaży
•skuteczne negocjacje handlowe
•kreowanie profesjonanego wizerunku
•budowanie korzystnej relacji handlowej
•bank rozwiązań trudnych sytuacji w kontakcie z klientem

ZAPEWNIAMY:
• 15 dni szkoleniowych: 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych w Wieliczce (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach + materiały
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• zajęcia w 12 osobowych grupach

DLACZEGO WARTO:
1. Gdyby udział nie był finansowany ze środków UE jego koszt wyniósłby od kilku do kilkanastu tysięcy złotych.
2. Pozytywne rekomendacje uczestników I edycji.
3. Udział w projekcie zapewnia nie tylko wiedzę i konkretne umiejętności, ale też stanowi cenne źródło kontaktów biznesowych.
4. Program: sprzedaż, negocjacje, autoprezentacja - to nie tylko praktyczne narzędzia biznesowe, ale też przydatne elementy codziennej komunikacji.

Terminarz:
1.13/10 - 20/11/2011 r. - grupa II
2. od listopada do grudnia (III grupa)- grupa w trakcie rekrutacji, termin do ustalenia

Warunki rekrutacyjne, program szkoleń oraz zaproszenie video z opinią uczestników minionej edycji odnajdziecie Państwo pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

ZGŁOSZENIA możecie Państwo dokonać wypełniając formularz online: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zachęcam do aplikacji.OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!

W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego: „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.
Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.

Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa

Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.

Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Od 17 października do 4 listopada można zgłaszać wnioski na "Paszport do eksportu" i starać się o grant (10 tys. zł) na stworzenie planu zaistnienia na rynkach zagranicznych. To wstęp, aby otrzymać 200 tys. zł na wdrożenie planu.

Kto zamierza wzmocnić ekspansję zagraniczną?

Kontakt: priv
Piotr Nowicki

Piotr Nowicki Sales, IBM Polska
Sp. z o.o.

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

NowePromocje.pl
Zamiesc gratis ogłoszenie na http://nowepromocje.pl

A jeśli jesteś producentem polecamy portal promocji producentów http://promoplaner.pl, poinformuj o nowosciach i promocjach !!!!

NowePromocje.pl - Promocje, które budzą emocje
http://nowepromocje.pl
Promocje, które budzą emocje
Jacek Dudzic

Jacek Dudzic jacekdudzic.eu

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Zapraszam serdecznie do rezerwowania miejsc na webinarze, w którym weźmie udział znany marketer internetowy z USA Mike Filsaime - twórca m.in. Butterfly Marketing (sam kurs towarzyszący tej aplikacji sprzedał się za ponad 1 milion dolarów).


Obrazek


Webinar odbędzie się w czwartek 15 grudnia o godz. 20:30.

Rejestracja pod tym adresem: http://akademiamarketingu.eu/



Wyślij zaproszenie do