konto usunięte

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Micromailing - Promocja Lato 2010

Okres letni to czas odprężenia. W tym czasie znacznie maleje nasilenie reklam. Dzięki temu celowane akcje promocyjne na długo pozostają w pamięci odbiorców. To również okres, który wyjątkowo sprzyja nawiązywaniu dobrych relacji.

Skorzystaj z wyjątkowej okazji wdrożenia micromailingu dzięki specjalnej akcji
Micromailing - Promocja Lato 2010

Obrazek

Będąc organizacją, która jako pierwsza opracowała i wprowadziła na polski rynek farmaceutyczny micromailing, mamy zamiar stać się liderem w dostarczaniu rozwiązań pozwalających naszym Klientom na rozwijanie oczekiwanych, indywidualnych relacji w środowisku medycznym.

Naszą misją jest dostarczanie rozwiązań zapewniających naszym Klientom skuteczną pomoc na drodze do pozyskania, podtrzymania i rozwijania poprawnych relacji w środowisku medycznym.

Micromailing jest wyjątkowym narzędziem skutecznie stymulującym stosowne relacje, o które zabiegają nasi Klienci w środowisku medycznym. Nasze usługi świadczone są w świetle wartości etycznych wyznaczonych na najwyższym poziomie.

Obrazek

Serdecznie zapraszam
Maciej Jędrzejowski
Emka
Astrów 12, 05-501 Piaseczno
t: 0048 667 78 21 71
t: 0048 606 73 66 77


Obrazek
Robert S.

Robert S. ekspert marketingu
terytorialnego i
politycznego /
www.Wy...

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Jeśli ktoś chciałby porozmawiać o marketingu terytorialnym - to zapraszam.
Chętnie przyjadę, opowiem, porozmawiam z samorządowcami.
Proszę o kontakt przez GL lub moją stronę (zakładka kontakt).
Pozdrawiam,
Robert Stępowski
http://MarketingMiejsca.com.pl
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych, jakie przewidzieliśmy na czerwiec 2010 roku.

Internet PR - jak budować wizerunek firmy w Internecie
9 czerwca, Warszawa
szczegółowy program

Budowanie strategii internetowej, czyli świadoma obecność firmy w sieci
14-15 czerwca, Warszawa
szczegółowy program

Public relations. Jak pisać, żeby inni chcieli czytać?
Budowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy

16-17 czerwca, Warszawa
szczegółowy program

Grafika i DTP w marketingu, czyli jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne - warsztaty komputerowe
21-22 czerwca, Warszawa
szczegółowy program

BRAND PR- jak skutecznie budować kapitał marki?
24-25 maja, Warszawa
szczegółowy program

Marketing relacji - nowoczesna metoda budowania długofalowych relacji z klientem
28-29 czerwca, Warszawa
szczegółowy program

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Witam serdecznie;

Reprezentuję firmę Key Company Sp. z o.o. specjalizująca się od 1990r. w opracowaniu i produkcji systemów szerokiej gamy rozwiązań reklamy wizualnej.
Mam przyjemności zaoferować Państwu kompleksową współpracę. Mamy długoletnie doświadczenie w produkcji reklam dla takich marek jak: Coca Cola, Heineken, Finlandia, Bols, Johnie Walker oraz największe browary na Świecie. Od kilku lat tworzymy wizualizacje dla stacji benzynowych Grupy Lotos. Firma zajmuje się również produkcją szerokiej gamy ekspozytorów oraz displeyów gwarantujących odpowiednią ekspozycję sprzedawanych wyrobów. Key Company wytwarza także elementy stosowane w przemyśle motoryzacyjnym, sprzętu AGD czy produkcji opakowań i obudów maszyn. Istnieje również możliwość wykonywania konstrukcji drewnianych oraz prostych wyrobów ze szkła, np. podświetlanych bilonownic na monety.

Serdecznie zapraszam na stronę http://key-co.com.pl

z pozdrowieniami

Piotr Nieścierowicz

--
Piotr Nieścierowicz
Specjalista marketingu
Key Company Sp. z o.o.
ul. Usługowa 4,
15-522 Białystok-Zaścianki
tel/fax: 85 741 86 90
kom: +48 502 376 003
piotr.niescierowicz@key-co.com.pl`
Adam Wspaniały

Adam Wspaniały Przedsiębiorca
internetowy

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Ja polecam zapoznanie się z serwisem Plumkaj.pl - powstał z często skrywanej potrzeby Polaków do krytykowania, narzekania ale i chwalenia się/innych ;)
Ramona M.

Ramona M. HR Business Partner

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Witam serdecznie,

Wirtualna Polska poszukuje do swojego zespołu do Warszawy - Specjalisty ds. Strategii Internetowych. Wszystkie zainteresowane osoby zapraszam do zapoznania się z tą i innymi ofertami w dziedzinie marketingu na stronie: rekrutacja.wp.pl.

pozdrawiam
Ramona Markowska
Maciej Remus

Maciej Remus Marketing manager,
England.pl Ltd

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

http://england.pl
Bezpłatne przelewy pieniężne z Polski do Wielkiej Brytanii i z Anglii do Polski:
- najlepszy kurs na rynku,
- 0 opłat i prowizji,
- pieniądze na koncie w tym samym dniu,
- potwierdzenie sms lub bankowe potwierdzenie przelewu.

Zapraszamy - http://england.pl
Magdalena N.

Magdalena N. Marketing&Sales
Manager

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

zapraszam tutaj:http://przejdznaswoje.pl
Anna G.

Anna G. digital for social
change

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Serdecznie zapraszam do grupy poświęconej marketingowi w organizacjach nonprofit i przedsiębiorstwach społecznych

http://goldenline.pl/grupa/marketing-dla-ngo/

Grupa została założona z myślą o marketingowcach pracujących lub zainteresowanych pracą dla organizacji nonprofit oraz dla samych pracowników takich organizacji, którzy chcieliby się dowiedzieć jak strategicznie i skutecznie promować swoją działalność - pomimo ograniczeń budżetowych.

Mam nadzieję, że uda nam się stworzyć platformę wymiany doświadczeń oraz zainspirować nawzajem do profesjonalnego i innowacyjnego podejścia do działań marketingowych w polskich NGO-sach.

Serdecznie zapraszam!

Ania
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych z zakresu promocji i kreowania wizerunku firmy w Internecie.

Internet PR - jak budować wizerunek firmy w Internecie
30 czerwca, Warszawa

Program szkolenia:

1. Znaczenie Internetu dla działalności Public Relations - fakty i mity
• PR on-line a PR tradycyjny
• Unikatowe cechy Internet PR
• Typy projektów Internet PR

2. E-media relations - komunikacja z dziennikarzami poprzez Internet
• Rynek mediów on-line
• News prasowy w Internecie - jak pisać, jak i do kogo wysłać?
• Dziennikarz on-line - jak dziennikarze wykorzystują Internet?
• Tips & Tricks komunikacji z mediami on-line

3. Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej
• Serwis www - jak optymalnie realizować funkcję wizerunkową strony www?
• Firmowanie treści (sponsoring serwisów i działów)
• Dostarczanie treści (artykuły sponsorowane, sekcje firmowe, co-branded content, e-biuletyny)
• Komunikacja dwustronna (czaty sponsorowane, wypowiedzi publiczne, komunikatory internetowe)
• Promowanie treści (narzędzia wspierające Internet PR)
• Wywoływanie zaangażowania (product placement, konkursy, blogi, moblogi, podcasty marketing wirusowy)

4. Narzędzia Internet PR w komunikacji wewnętrznej
• Wizerunkowa rola Intranetu - narzędzia i funkcje
• Cykliczna komunikacja wewnętrzna za pomocą e-biuletynów

5. Społeczności internetowe i narzędzia Web 2.0
• Znaczenie wirtualnych społeczności konsumenckich dla wizerunku marki
• Identyfikacja społeczności oraz ich tworzenie
• Liderzy opinii - znaczenie marketingowe
• Blogi, mikroblogi, podcasty i wideocasty w służbie PR

6. Zarządzanie projektem Internet PR
• Prowadzenie projektów Internet PR
• Monitoring treści w Internecie
• Mierzalność działań PR w sieci

Koszt uczestnictwa: 790 PLN

Formularz zgłoszenia

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
5-6 lipca, Warszawa

Program szkolenia:

Dzień I - 5 lipca

1. Reklama internetowa – co trendy a co passe?
• Rodzaje i formy reklamy internetowej
• Zasady budowy reklam interaktywnych
• Metody pomiaru skuteczności i efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Planowanie kampanii reklamowych w Internecie – krok po kroku
• Jak przeprowadzić skuteczną i efektywną kampanię reklamową w sieci?
• Case studies

2. Marketing w wyszukiwarkach
• Co to SEM i dlaczego jest tak ważny?
• Optymalizacja serwisu internetowego
• Budowanie popularności serwisu w Internecie
• Płatna obecność w wyszukiwarkach

3. Internet PR czyli jak kreować swój wizerunek w sieci
• Dlaczego InternetPR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
• InternetPR w serwisie firmowym
• E-media relations – czyli wszystko o komunikowaniu się z dziennikarzami poprzez Internet
• News prasowy w Internecie – jak pisać, jak wysłać i do kogo?
• Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Case studies

4. Badania marketingowe w Internecie, czyli jak zbadać rynek?
• Badania typu site-centric i user centric
• Narzędzia badawcze, zasady ich wykorzystywania i konstrukcja
• Case studies

5. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-biznesowy?
• Przygotowanie briefu
• Rynek agencji interaktywnych w Polsce
• Kryteria wyboru agencji interaktywnej
• Zasady dobrej współpracy z agencją interaktywną
• Etapy projektu

Dzień II - 6 lipca

1. Znaczenie Internetu dla działań biznesowych - fakty i mity
• potencjał sieci dla biznesu w Polsce i za granicą
• zakres narzedzi e-biznesowych oraz e-marketingowych
• strategie e-marketingu i e-handlu - rodzaje i przykłady wykorzystania
• pułapki i zagrozenia wykorzystania Internetu do handlu on-line
• e-handel i e-marketing w Polsce - jak to realnie wygląda

2. Serwis internetowy jako oś komunikacji i transakcji w Internecie
• 10 najczęstszych błędów w tworzeniu witryn internetowych
• Metodyka budowy skutecznego serwisu internetowego
• Konstrukcja dobrego serwisu www – ergonomia, kreacja i technologia
• CMS – czyli czym jest profesjonalne zarządzanie treścią serwisu i jak dobrać optymalny system klasy Content Management
• Funkcjonalność transakcyjna w Internecie - kreowanie realnego e-biznesu
• pułapki i błędy w tworzeniu i zarządzaniu handlem i marketingiem w Internecie

3. Budowanie lojalności w Internecie - dlaczego i po co klient ma wracać do nas?
• „Skracanie dystansu” – blogi korporacyjne i podcasty
• Aplikacje do obsługi klienta
• Identyfikacja i personalizacja
• Cykliczna komunikacja - e-biuletyn/ newsletter
• Dostarczenie unikalnej wartości

4. E-mail marketing – Skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu do kształtowania sprzedaży i lojalności Internautów
• strategie wykorzystanie e-maila
• co to znaczy dobry e-mail marketing?
• aspekty prawne e-mail marketingu?

5. Mierzalność działań w Internecie - co i jak warto mierzyć
• mierniki skuteczności
• mierniki efektywności
• innowacyjne mierniki działań e-biznesowych i e-marketingowych
• ćwiczenia

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Agnieszka W.

Agnieszka W. QUEST Change
Managers

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

bit Polska Sp. Z o.o. zaprasza na wakacyjne seminarium

Poznaj sekrety skutecznej kooperacji!
Rozbij kasę Trade Marketera!!


Zdobywanie kontraktów Trade Marketingowych w uznanych korporacjach jest nie lada wyzwaniem nawet dla doświadczonych i zaprawionych w boju Account Managerów. Podczas warsztatów przeprowadzimy Cię przez praktyczne aspekty pozyskiwania korporacyjnych budżetów z perspektywy Trade Marketera i Kupca. Każdy uczestnik będzie miał niepowtarzalną okazję doświadczenia pracy działu Trade Marketingu oraz przećwiczenia i wypracowania najskuteczniejszych dla siebie metod pozyskiwania kontraktów Trade Marketingowych. Gwarancją efektywności seminarium są przede wszystkim doświadczeni biznesowo trenerzy i prelegenci, a także niezwykle skuteczny, warsztatowy charakter zajęć.

Do udziału w seminarium zapraszamy:
• Właścicieli, Kierownictwo i Account Manager’ów agencji marketingowych, reklamowych oraz firm support’ujących rynkowe działania trade marketingowe dużych korporacji;
• Kierowników ds. obsługi klienta; Pracowników działów strategii i kreacji agencji reklamowych odpowiedzialnych za przygotowywanie strategii komunikacji marketingowej i planu kampanii reklamowych dla dużych klientów korporacyjnych;
• Właścicieli i Kierownictwo firm produkujących materiały POSM oraz inne wszelkie produkty i urządzenia wspierające odsprzedaż w punktach sprzedaży

Plan seminarium i formularz zgłoszenia

Patronem medialnym jest

Obrazek
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Grafika i DTP w marketingu, czyli jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne
29-30 lipca, Warszawa

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne? Weź udział w TYM szkoleniu!

Do szkolenia dołączona obszerna baza materiałów elektronicznych: przykłady layoutów ("przed"/"po"), inspirujące przykłady materiałów promocyjnych, księgi identyfikacji wizualnej, błędy i wpadki, szablony briefów (brief dla agencji i brief kreatywny), pomysły, słowniczek...

Korzyści ze szkolenia:

• Efektywniejsza współpraca z agencjami reklamowymi, studiami graficznymi, drukarniami.
• Zwiększenie kompetencji i samodzielności działu marketingu dzięki przybliżeniu umiejętności projektowania i tworzenia i przygotowania do druku.

Grupa docelowa:

• Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji, menedżerowie marki i produktu.
• Przedsiębiorcy samodzielnie zajmujący się przygotowaniem materiałów reklamowo-promocyjnych.
• Osoby zainteresowane grafiką wykorzystywaną w komunikacji marketingowej oraz zagadnieniami DTP (desktop publishing).

Cele szkolenia:

• Poznanie zagadnień dotyczących estetyki w komunikacji marketingowej.
• Poznanie zagadnień związanych z projektowaniem, przygotowaniem do druku i drukiem.
• Przybliżenie specyfiki pracy agencji reklamowej, studia DTP i drukarni w celu efektywniejszej kooperacji.


Program:

Dzień I

1. Wstęp

• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Z kogo śmieją się w agencjach... i dlaczego z marketingowca?
• Damy radę! Co możemy zrobić sami?

2. Podstawy

• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy, sitodruk): zalety, ograniczenia
• co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbol... seksu i nie tylko. Symbole, znaczenia, skojarzenia. ĆWICZENIE.
• Pod kolor! Znaczenie kolorów, jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Kilka liczb: rozdzielczości obrazu, formaty papieru.
• Rozpoznanie - kim jest mój Klient? ĆWICZENIE.

3. Technikalia

• Identyfikacja wizualna. Logo (logotyp, sygnet), księga CI. Omówienie + przykłady.
• Ludzie z agencji...
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• co chodzi z tymi "spadami"?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Twarda spacja – czy to boli?
• Nie ośmieszaj się! Logo w Wordzie, "trzcionki" i inne kwiatki
• Eureka! Nie wszyscy używają Corela
• Narzędzia agencji: programy (Photoshop, Illustrator, Indesign, Corel, Quark) i rodzaje plików (PSD, AI, EPS, CDR, TIFF, JPG, GIF...)
• Korzystanie z banków zdjęć.
• Brief: rodzaje, zawartość, błędy. ĆWICZENIE: "wstecz".
• Jak (nie) utrudniać pracy agencji (i sobie).

4. Skład

• Planowanie publikacji: cel, odbiorca, dlaczego ma po to sięgnąć? pożądana reakcja, punkty zetknięcia z odbiorcą. 6 kroków do sukcesu.
• Dobry projekt: makieta, wyróżnienia, akcenty, układ tekstów i tytuły, tabele, kolory.
• Przyjrzyjmy się: ulotka, gazetka, slajdy, raport i oferta.

5. Pomoce

• Inspiracje, pomysły, podpowiedzi.

Dzień II

1. Pracujemy z grafiką wektorową. Corel jest łatwy – czas to pieniądz – oszczędzaj czas pracując szybciej.

• Główne opcje programu,
• Szybkie dostosowanie programu do własnych potrzeb,
• Przydatne skróty podczas pracy z Corelem,
• Ustawienia koloru w Corelu
• Rozdzielczość w Corelu
• Najczęściej wykorzystywane opcje: tworzenie obiektów, praca z tekstem, grupowanie, łączenie, spawanie, przycinanie
• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, studiami DTP: eksport, import przygotowanie materiału do druku.
• Ćwiczenia: rysujemy nieregularne kształty; odręcznie wektoryzujemy logo (doskonała metoda nauki krzywych Beziera, węzłów, kształtowania linii i obiektów); projektujemy wizytówkę, symbol graficzny, plakat; pracujemy z tekstem artystycznym; tworzymy efektowne zaproszenie)

2. Pracujemy z bitmapami Photoshop jest skuteczny – doskonałe narzędzie bez tajemnic.

• Główne opcje programu,
• Narzędzia,
• Przydatne skróty,
• Ustawienia koloru w Photoshopie
• Rozdzielczość w Photoshopie
• Najczęściej wykorzystywane opcje: selekcja, korekcja, usuwanie efektu mory, praca z tekstem, precyzyjne wycinanie, wybrane efekty specjalne
• Warstwy,
• Optymalizowanie rozmiaru obrazu,
• Eksport - o czym warto pamiętać?
• Import obiektów do Photoshopa.
• Ćwiczenia: selekcja; wycinanie nieregularnych kształtów; poprawianie parametrów obrazu (jasność, kontrast); zapisywanie obrazów do używanie w Internecie; stosowanie efektów, filtrów.

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

My (k3o/7points) powoli dlubiemy w internecie :-)

Na razie mamy do zaoferowania serwis :

* http://www.mysurveylab.com/

W ciagu kilku-kilkunastu minut mozecie zbudowac ankiete/formularz dla:

* rejestracji gosci na jakims konwencie/spotkaniu
* rekrutacji
* ogolnie pojetego badania internetowego
* badania satysfakcji
* mierzenia efektywności

a także, co nas odróżnia na rynku - zbudować formularz testowy (miary/punkty).

Projekt jest rozbudowywany w ramach potrzeb naszych klientów, do końca wakacji wyjdziemy z ofertą korporacyjną pozwalającą na rozbudowanie swojego konta w ramach potrzeb korporacji (wielu użytkowników, typy dostępu/role, branding, etc)

Reasumując :

* zapraszamy do korzystania
* zapraszamy do przesyłania informacji zw. z potrzebą rozbudowy funkcjonalności serwisu

:-)

Pozdr.Tomasz Grzechowski edytował(a) ten post dnia 13.07.10 o godzinie 15:19
Przemysław Z.

Przemysław Z. Właściciel,
Mistrzowie
Szeptów.pl

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

elo:

na razie obsługujemy fora internetowe, oprócz tego wszystko gdzie widać jakiś ruch internautów + działania w terenie (niestandardowe, niespotykane, niecodzienne)

w przyszłości kampanie sms, mms itd ale to dopiero w październiku

http://mistrzowieszeptow.pl/

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Zapraszam do zapoznania się z naszą agencją brandingową http://ranbrand.com

A wszystkich, którzy lubią poczytać sobie o reklamie, brandingu i badaniach z dziedziny consumer behavior zapraszam na nasz blog http://blog.ranbrand.com
Stanisław Tylenda

Stanisław Tylenda
http://www.stanislaw
tylenda.pl

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Mam propozycję dla osób z ambicjami na duży biznes jak i dla tych, którzy chcą w wolnym czasie dorobić kilka tysięcy złotych na miesiąc. Oferta dotyczy branży Wellness, która na całym świecie rozwija się w niesamowitym tempie dając duże gwarancje na odniesienie sukcesu także i w Polsce.

Dla zainteresowanych a stronie http://www.zapraszam.info.pl daję możliwość zapoznania się z moja propozycją w formie kilkudniowego mailingu.
Magdalena N.

Magdalena N. Marketing&Sales
Manager

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

szukając bazy mediów warto zerknąć tutaj:
http://www.mediabuy.pl/
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Branding, czyli jak profesjonalnie kreować wizerunek marki
9-10 września, Warszawa

Wprowadzenie:

Twój cel jest jasno określony. Chcesz zbudować silną markę, która odniesie sukces rynkowy. Jednakże z każdym dniem uświadamiasz sobie, że to zadanie jest coraz trudniejsze. Konkurencja nie śpi, a konsument jest coraz bardziej wymagający. Szybko zniechęca się do reklamy, rzadziej bierze udział w promocjach, a do relacji dziennikarskich podchodzi z dystansem. Ty jednak wiesz, że budując markę musisz postawić na obopólną komunikację z konsumentem. Tylko jak tego dokonać?
Warsztaty pozwolą poznać odpowiedzi na te pytania.

Warto wziąć udział, aby dowiedzieć się:

• Co tak naprawdę decyduje o sukcesie marki
• Jak skutecznie budować pozytywny image marki
• Czym kierować się przy wyborze najwłaściwszych działań komunikacyjnych
• Jak planować kampanie komunikacyjne uwzględniające spójność działań reklamowych, promocyjnych i Public Relations
• Jakie są prawa komunikacji – na co warto zwrócić uwagę
• Jak najlepiej wykorzystać wiedzę i doświadczenie marketera i PRowca, aby zdobyć przewagę konkurencyjną dla swojej marki

Dzień I

1. Jak to robią najlepsi – czyli wprowadzenie w świat marek, które odniosły sukces
• co składa się na sukces marki i jakie są warunki konieczne by zastosować Brand Marketing Public Relations
• jak mierzyć kapitał marki – przykłady pomiarów
• czym jest budowanie marki za pomocą narzędzi marketingowych i PR – jakie trendy obserwuje się na rynku polskim i na świecie

2. Jak budować silną markę – czyli jakie czynniki brać pod uwagę
• na co zwrócić uwagę opracowując strategię komunikacyjną marki
• dlaczego plan komunikacji musi być kompleksowy i spójny i obejmować dziedziny marketingu, Public Relations, promocji, trade marketingu, sponsoringu i CSR
• tradycyjne podejście, czyli oddzielenie działań marketingowych od PR – kiedy warto zastosować takie rozwiązanie
• nowoczesne podejście, czyli spójne działania marketingowe, PR, sponsoringowe, promocyjne, trade marketingowe i CSR – kiedy takie rozwiązanie sprawdza się

3. Jak stworzyć strategiczny plan komunikacyjny w praktyce

4. od czego zacząć – podstawy dobrego planu czyli analiza sytuacji, określenie celów i dobór grupy docelowej

5. analiza sytuacji – jak ją przeprowadzić (analiza SWOT, PEST), skąd czerpać informacje i jak wyciągać wnioski

6. jakie stawiać przed sobą cele – dlaczego cele komunikacyjne (marketingowe, PR, trade marketingowe) powinny być mierzalne, co można mierzyć i jak

7. dobór grupy docelowej – korzystanie z dostępnych narzędzi jak TGI, BAV

8. platforma komunikacji, czyli podstawa działań Brand Marketing & Public Relations

9. na co zwrócić uwagę przygotowując plany komunikacyjne wprowadzając nowe marki czy produkty (launch campaign) a co odświeżając markę (rebranding)

10. zasady, które warto znać przy opracowywaniu planów komunikacyjnych- czyli jakich błędów można się ustrzec

11. jak mierzyć efektywność działań komunikacyjnych (podejście ilościowe i jakościowe)

12. realizacja planów komunikacyjnych w praktyce

Dzień II

1. Jak zrealizować plan komunikacyjny
• co brać pod uwagę realizując plan mając ograniczone zasoby (ludzie, środki finansowe i czas)
• jak skutecznie dobierać kanały komunikacyjne przy realizacji działań marketingowych, PR, sponsoringowych czy ambient mediowych
• czy kreatywność jest ważna i kiedy – jak przyciągnąć uwagę grupy docelowej
• tradycyjne versus nowoczesne narzędzia komunikacji marki – uporządkowanie pojęć (blog, web 2.0, serwisy społecznościowe, grupy dyskusyjne, blue zone, fora dyskusyjne, marketing szeptany, marketing wirusowy, komunikatory oraz fenomeny: youtube, myspace, blip, facebook, technorati, i inne)
• kiedy zastosować niestandardowe środki: kiedy przychodzi czas na ambient media, eventy, happeningi
• co warto wiedzieć o product placemencie i sponsoringu – praktyka i uwarunkowania prawne tych działań

2. Jak sprawić by media chciały pisać o naszej marce
• co interesuje dziennikarzy prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych – czyli jakie są potrzeby informacyjne mediów
• co powinieneś wiedzieć o dziennikarzach zanim rozpoczniesz współpracę z nimi – czyli jakie media mają prawa i obowiązki
• jak przygotować się na spotkanie z dziennikarzem
• do których dziennikarzy kierować informacje prasowe
• wiarygodność mediów – czy świat kreowany przez media jest prawdziwy, o czym należy pamiętać
• kiedy jest czas na działania Media Relations – kolejność działań marketingowych, PR, sponsoringowych
• jak przygotować tzw. press kity – materiały informacyjne, zdjęcia, próbki
• podstawowe narzędzia Media Relations – czyli kiedy zwoływać konferencje prasowe a kiedy wysyłać mailingi z komunikatami prasowymi, kiedy można zainicjować wywiad

3. Kto tak naprawdę buduje markę?
• pracownicy firmy – czyli rola marketerów, PRowców – inicjatorów działań i koordynatorów
• ambasadorzy marek, czy zaangażowanie gwiazd zawsze przekłada się na popularność marki i jej wyniki sprzedaży
• Prosumenci a liderzy opinii – kim są i jak działają oraz dlaczego mają tak duży wpływ na konsumentów i ich decyzje zakupowe
• case study Rimmel, BZWBK – analiza wycinków prasowych kampanii wykorzystującej gwiazdę, czyli o czym naprawdę piszą media

4. O czym jeszcze warto pamiętać
• ocena podjętych działań i osiągniętych wyników – dlaczego każda kampania powinna być oceniona, jakie kryteria oceny trzeba brać pod uwagę (jakościowe i ilościowe)

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Jakub Łączkowski

Jakub Łączkowski Founder & CEO w
Pozamiatane.pl

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)


Obrazek


Szanowni Państwo,

Już tej jesieni na ekranach Waszych komputerów pojawi się nowy serwis - Comparo.pl. By jednak Comparo mogło ruszyć z parą, już niedługo startujemy z kampanią marketingową i wśród Was szukamy naszych partnerów, którzy mogliby przekazać nagrody do konkursów prowadzonych w ramach promocji w portalach społecznościowych.

Jeśli chcecie poznać projekt, włączyć się w jego start, wypromować swoją markę, proszę o kontakt mailowy (j.laczkowski@comparo.pl) lub telefoniczny (+48 783 383 069)

Prześlę ofertę, porozmawiamy i myślę, że razem odniesiemy korzyści.

Z pozdrowieniami,

Jakub Łączkowski
Dyrektor Zarządzający
Comparo
tel. 783 383 069
j.laczkowski@comparo.pl
http://www.comparo.pl
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Miejsce na Twoją reklamę ;)

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
23-24 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Dzień I - 23 września

1. Reklama internetowa – co trendy a co passe?
• Rodzaje i formy reklamy internetowej
• Zasady budowy reklam interaktywnych
• Metody pomiaru skuteczności i efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Planowanie kampanii reklamowych w Internecie – krok po kroku
• Jak przeprowadzić skuteczną i efektywną kampanię reklamową w sieci?
• Case studies

2. Marketing w wyszukiwarkach
• Co to SEM i dlaczego jest tak ważny?
• Optymalizacja serwisu internetowego
• Budowanie popularności serwisu w Internecie
• Płatna obecność w wyszukiwarkach

3. Internet PR czyli jak kreować swój wizerunek w sieci
• Dlaczego InternetPR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
• InternetPR w serwisie firmowym
• E-media relations – czyli wszystko o komunikowaniu się z dziennikarzami poprzez Internet
• News prasowy w Internecie – jak pisać, jak wysłać i do kogo?
• Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Case studies

4. Badania marketingowe w Internecie, czyli jak zbadać rynek?
• Badania typu site-centric i user centric
• Narzędzia badawcze, zasady ich wykorzystywania i konstrukcja
• Case studies

5. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-biznesowy?
• Przygotowanie briefu
• Rynek agencji interaktywnych w Polsce
• Kryteria wyboru agencji interaktywnej
• Zasady dobrej współpracy z agencją interaktywną
• Etapy projektu

Dzień II - 24 września

1. Znaczenie Internetu dla działań biznesowych - fakty i mity
• potencjał sieci dla biznesu w Polsce i za granicą
• zakres narzedzi e-biznesowych oraz e-marketingowych
• strategie e-marketingu i e-handlu - rodzaje i przykłady wykorzystania
• pułapki i zagrozenia wykorzystania Internetu do handlu on-line
• e-handel i e-marketing w Polsce - jak to realnie wygląda

2. Serwis internetowy jako oś komunikacji i transakcji w Internecie
• 10 najczęstszych błędów w tworzeniu witryn internetowych
• Metodyka budowy skutecznego serwisu internetowego
• Konstrukcja dobrego serwisu www – ergonomia, kreacja i technologia
• CMS – czyli czym jest profesjonalne zarządzanie treścią serwisu i jak dobrać optymalny system klasy Content Management
• Funkcjonalność transakcyjna w Internecie - kreowanie realnego e-biznesu
• pułapki i błędy w tworzeniu i zarządzaniu handlem i marketingiem w Internecie

3. Budowanie lojalności w Internecie - dlaczego i po co klient ma wracać do nas?
• „Skracanie dystansu” – blogi korporacyjne i podcasty
• Aplikacje do obsługi klienta
• Identyfikacja i personalizacja
• Cykliczna komunikacja - e-biuletyn/ newsletter
• Dostarczenie unikalnej wartości

4. E-mail marketing – Skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu do kształtowania sprzedaży i lojalności Internatów
• strategie wykorzystanie e-maila
• co to znaczy dobry e-mail marketing?
• aspekty prawne e-mail marketingu?

5. Mierzalność działań w Internecie - co i jak warto mierzyć
• mierniki skuteczności
• mierniki efektywności
• innowacyjne mierniki działań e-biznesowych i e-marketingowych
• ćwiczenia

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl



Wyślij zaproszenie do