konto usunięte

Temat: Koncepty marketingowe

Niektóre napotkane przykłady wzbudzają lekkie zdziwienie.

Ciekawa jestem, co sądzicie. Na przykład o tym:

http://www.paryzanki.pl/

Czy to dobra strategia?

konto usunięte

Temat: Koncepty marketingowe

Agnieszka Górnicka:
Niektóre napotkane przykłady wzbudzają lekkie zdziwienie.

Ciekawa jestem, co sądzicie. Na przykład o tym:

http://www.paryzanki.pl/

Czy to dobra strategia?
hmm...do mnie tego typu przekazy nie trafiają bo:
- wykorzystuja lansowany ostatnio trend na zdrowe odzywianie w który, sorry, parówki sie stanowczo nie mieszczą
- od zawsze mięso w parówkach było hmm..powiedzmy kiepskiej jakosci i nie wierze ze ktoś specjalnie w tym produkcie "poszedł" w drogie "materiały i technologie"
- koncepcja graficzna zapożyczona rodem ze starej strony prima mody:/
- ogólnie klimat tej jakze zdrowej i smacznej odmiany parówek "zalatuje" mi moze feralnym przekazem http://www.kaminiarz.pl./ tyle, że w "trochę" lepszej oprawie..
gdyby komunikat opierał sie na niezaleznych badanaich gdzie porównano jakosc owych "paryżanek" i faktycznie na tle konkurencji okazałyby sie one re-we-la-cja to byłoby juz coś. gdyby udało sie wskazac ich doskonałe działanie na metabolizm oraz rewelacyjne wyniki spalania w przypadku aktywnosci fizycznej poświadczone przez niezależne organizacje zajmujace sie tego typu badaniami to byłoby juz coś. gdyby pojawiły sie artykuły w prasie damskiej w rozdziałach "zdrowie i uroda", w których wypowiadaja sie lekarze specjalisci, opisujące owe parówki jako doskonały suplement diety to także byłoby już COŚ. a tak to troche wg mnie "robienie z g..na panoramy". bo czy jakakolwiek świadoma i dbajaca o siebie kobieta uwierzy "na słowo" producentowi?Rafał M. edytował(a) ten post dnia 05.12.08 o godzinie 08:00
Piotr Golczyk

Piotr Golczyk Marketing Management
Expert, founder at
MKTOUT

Temat: Koncepty marketingowe

Rafał M.:

"zalatuje" mi moze feralnym przekazem http://www.kaminiarz.pl./

:-))) Majestatycznie wschodzące słońce nad górami boczku przy akompaniamencie muzyki relaksacyjnej. Genialne! Powalające! ;-)))Piotr Golczyk edytował(a) ten post dnia 05.12.08 o godzinie 08:57
Łukasz Kluj

Łukasz Kluj marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)

Temat: Koncepty marketingowe


http://www.paryzanki.pl/

Czy to dobra strategia?

Dobra. Dla fanów parówek ;)

konto usunięte

Temat: Koncepty marketingowe

Agnieszka Górnicka:
Niektóre napotkane przykłady wzbudzają lekkie zdziwienie.

Ciekawa jestem, co sądzicie. Na przykład o tym:

http://www.paryzanki.pl/

Czy to dobra strategia?
Ja w ogóle nie wiem jaka to strategia. Pomóżcie...
To jakieś działanie promocyjnopodobne?

konto usunięte

Temat: Koncepty marketingowe

http://kaminiarz.pl REWELACJA!

konto usunięte

Temat: Koncepty marketingowe

Dla mnie podstawowa sprzeczność, jeśli chodzi o Paryżanki, to póba skojarzenia parówek z elegancją. Nijak sobie tego nie mogę wyobrazić. Polacy lubią parówki (to ze 30% sprzedaży wszystkich wędlin), ale raczej elegancki produkt to to nie jest?

To przykład, jak zupełnie niezły koncept (parówki dla osób dbających o linię) zmarnowano w realizacji.

Na razie Kaminiarz bije wszystkich na głowę.

Warto zbierać takie przykłady. Będziemy mieli bardzo konkretną odpowiedź na zadawane czasem pytanie, po co są badania marketingowe.

konto usunięte

Temat: Koncepty marketingowe

Agnieszka Górnicka:
Dla mnie podstawowa sprzeczność, jeśli chodzi o Paryżanki, to póba skojarzenia parówek z elegancją. Nijak sobie tego nie mogę wyobrazić. Polacy lubią parówki (to ze 30% sprzedaży wszystkich wędlin), ale raczej elegancki produkt to to nie jest?

To przykład, jak zupełnie niezły koncept (parówki dla osób dbających o linię) zmarnowano w realizacji.

Na razie Kaminiarz bije wszystkich na głowę.

Warto zbierać takie przykłady. Będziemy mieli bardzo konkretną odpowiedź na zadawane czasem pytanie, po co są badania marketingowe.
Ja widziałem jak się robi parówki... Nie życzę nikomu...
Zgadzam się z Panią Agnieszką, to nie ma nic wspólnego z elegancją :)
Jarek K.

Jarek K. Spokojnie - to już
było ;)

Temat: Koncepty marketingowe

Łukasz Nowakowski:
http://kaminiarz.pl REWELACJA!
tylko jedno mi się nasuwa

Obrazek
Jarek K. edytował(a) ten post dnia 05.12.08 o godzinie 14:22
Łukasz Kluj

Łukasz Kluj marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)

Temat: Koncepty marketingowe

Łukasz Nowakowski:
http://kaminiarz.pl REWELACJA!

Chwilę mi zajęło zanim zrozumiałem na co patrzę. Faktycznie REWELACJA :-]

Temat: Koncepty marketingowe

Maciej Tesławski:
Agnieszka Górnicka:
Niektóre napotkane przykłady wzbudzają lekkie zdziwienie.

Ciekawa jestem, co sądzicie. Na przykład o tym:

http://www.paryzanki.pl/

Czy to dobra strategia?
Ja w ogóle nie wiem jaka to strategia. Pomóżcie...
To jakieś działanie promocyjnopodobne?

mnie to hasło powaliło: "Parówki modne w najlepszym guście" :))
modne parówki??
Alina Patrycja K.

Alina Patrycja K. Szczęśliwa kobieta

Temat: Koncepty marketingowe

Podoba mi się nazwa produktu w stosunku do przyjętej strategii. Wiadomo jakie są Paryżanki - modne, szykowne, szczupłe. Nazwać tak produkt to powiedzieć, że jest on właśnie taki. Moim zdaniem skojarzenie produktu tak banalnego jak parówka z "elegancją" nie musi być chybione. Jeśli tylko za tym podąży spójna komunikacja: elegancka strona internetowa, konkursy, w których można wygrać elegancką zastawę lub specjalne garnki do gotowania parówek (jeśli takie są?), warto przedstawić przepisy na nietypowe parówki, najlepiej firmowane jakimś Pascalem. Spoty w formie przepisów z Pascalem mogłyby naprawdę dużo zdziałać. Nie mówiąc o reklamie na jego stronie internetowej, wzmocniłoby to "francuskóść" i wszystko, co za tym podąża. Jeśli pokaże się, że parówkę można jeść inaczej niż wkładając ją do słoika z musztardą to jest szansa :).Niestety zgodna ze strategia jest chyba tylko nazwa. Wszystko inne kuleje - zamiast pikniku rodzinnego (jak widzę imprezę masową/ rodzinną to nie myślę o elegancji) należałoby zrobić konkurs na najciekawszy przepis, jakieś wycieczki do Paryża rozdać itp. Konkurs na modelki, whatever ale nie to, na co się zdecydowali...

Temat: Koncepty marketingowe

Alina Patrycja K.:
Podoba mi się nazwa produktu w stosunku do przyjętej strategii. Wiadomo jakie są Paryżanki - modne, szykowne, szczupłe. Nazwać tak produkt to powiedzieć, że jest on właśnie taki. Moim zdaniem skojarzenie produktu tak banalnego jak parówka z "elegancją" nie musi być chybione. Jeśli tylko za tym podąży spójna komunikacja: elegancka strona internetowa, konkursy, w których można wygrać elegancką zastawę lub specjalne garnki do gotowania parówek (jeśli takie są?), warto przedstawić przepisy na nietypowe parówki, najlepiej firmowane jakimś Pascalem. Spoty w formie przepisów z Pascalem mogłyby naprawdę dużo zdziałać. Nie mówiąc o reklamie na jego stronie internetowej, wzmocniłoby to "francuskóść" i wszystko, co za tym podąża. Jeśli pokaże się, że parówkę można jeść inaczej niż wkładając ją do słoika z musztardą to jest szansa :).Niestety zgodna ze strategia jest chyba tylko nazwa. Wszystko inne kuleje - zamiast pikniku rodzinnego (jak widzę imprezę masową/ rodzinną to nie myślę o elegancji) należałoby zrobić konkurs na najciekawszy przepis, jakieś wycieczki do Paryża rozdać itp. Konkurs na modelki, whatever ale nie to, na co się zdecydowali...
100% racji. niestety to co da się zobaczyć na stronie komunikuje zgoła coś innego..

konto usunięte

Temat: Koncepty marketingowe

Tak, tym bardziej, że parówki mogą mieć 0 % mięsa w sobie... No chyba, że reszta to tłuszcz ;)
Tomasz Z.

Tomasz Z. Marketing Director |
branding, PR,
e-commerce, UX, UI,
st...

Temat: Koncepty marketingowe

strategia? :/

konto usunięte

Temat: Koncepty marketingowe

Nowy przykład ciekawego konceptu marketingowego poniżej:

(wpis Maćka)

Jak wam się podoba ratlerek w roli ambasadora marki?

EDIT> Najwyraźniej Maciek umie wklejać obrazki... :)Agnieszka Górnicka edytował(a) ten post dnia 10.12.08 o godzinie 10:06

konto usunięte

Temat: Koncepty marketingowe


Obrazek



Obrazek
Maciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 09.12.08 o godzinie 23:02
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Koncepty marketingowe

Fakt hasło główne nijak się ma do parówek, modne parówki?;-))
Aczkolwiek uważam, że cała strategia (pomijając komunikację i ową ekskluzywność) jest ok, jak na parówki.
Zdecydowanie wyróżnia się na rynku, parówki mają obniżoną wartość tłuszczu, co jest istotne. Skierowane są do osób nie mających czasu na gotowanie i akurat tutaj wpasowują się idealnie. Niestety ktoś się chyba przeliczył odnośnie ich ekskluzywności a to może budzić rzeczywiście jedynie uśmiech, a co za tym idzie mniejsze zaufanie do całej reszty komunikatu o ich prozdrowotnym działaniu wytwarzanym w oparach dymu bukowo-olchowego;-))

Zdecydowanie lepiej by na tym wyszli komunikując się jako parówki dla cukrzyków, albo parówki po prostu z obniżoną wartością tłuszczu bez zbędnej ekskluzywności. Bo umówmy się, parówki te premium raczej nie są, o ile wogóle jest możliwe stworzenie wiarygodnej premium total exclusive parówki... ;-))Joanna M. edytował(a) ten post dnia 13.01.09 o godzinie 11:34
Rafał S.

Rafał S. Kreacja produktów +
analizy
strategiczne.
Polkomtel S.A. ...

Temat: Koncepty marketingowe

A ja napiszę, czemu nie? :) Ciekaw jestem co będzie dalej. Czy fakt, że mało osób z tego grona jada parówki, dykwalifikuje pomysł tej firmy? :) nie :) czekam na dalsze ruchy :)
Krzysztof Lebdowicz

Krzysztof Lebdowicz Rise from the ranks

Temat: Koncepty marketingowe

Dla mnie w pasjonującym pojedynku http://paryzanki.pl vs http://kaminiarz.pl zdecydowanie wygrywa ten drugi.

Rafale ja jadam parówki i co więcej jestem też zdecydowanie za wyróżnianiem produktu spośród konkurencji (nie tylko wskaźnikami jakościowymi ale tez sprytną reklamą), ale ubranie parówki w konwencje eleganckiego Paryża to dla mnie "niestrawna" koncepcja!

Następna dyskusja:

Przetargi na projekty marke...




Wyślij zaproszenie do