konto usunięte
Temat: Koncepty marketingowe
Niektóre napotkane przykłady wzbudzają lekkie zdziwienie.Ciekawa jestem, co sądzicie. Na przykład o tym:
http://www.paryzanki.pl/
Czy to dobra strategia?
konto usunięte
konto usunięte
Agnieszka Górnicka:hmm...do mnie tego typu przekazy nie trafiają bo:
Niektóre napotkane przykłady wzbudzają lekkie zdziwienie.
Ciekawa jestem, co sądzicie. Na przykład o tym:
http://www.paryzanki.pl/
Czy to dobra strategia?
Piotr
Golczyk
Marketing Management
Expert, founder at
MKTOUT
Rafał M.:
"zalatuje" mi moze feralnym przekazem http://www.kaminiarz.pl./
Łukasz
Kluj
marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)
http://www.paryzanki.pl/
Czy to dobra strategia?
konto usunięte
Agnieszka Górnicka:Ja w ogóle nie wiem jaka to strategia. Pomóżcie...
Niektóre napotkane przykłady wzbudzają lekkie zdziwienie.
Ciekawa jestem, co sądzicie. Na przykład o tym:
http://www.paryzanki.pl/
Czy to dobra strategia?
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Agnieszka Górnicka:Ja widziałem jak się robi parówki... Nie życzę nikomu...
Dla mnie podstawowa sprzeczność, jeśli chodzi o Paryżanki, to póba skojarzenia parówek z elegancją. Nijak sobie tego nie mogę wyobrazić. Polacy lubią parówki (to ze 30% sprzedaży wszystkich wędlin), ale raczej elegancki produkt to to nie jest?
To przykład, jak zupełnie niezły koncept (parówki dla osób dbających o linię) zmarnowano w realizacji.
Na razie Kaminiarz bije wszystkich na głowę.
Warto zbierać takie przykłady. Będziemy mieli bardzo konkretną odpowiedź na zadawane czasem pytanie, po co są badania marketingowe.
Jarek
K.
Spokojnie - to już
było ;)
Łukasz Nowakowski:tylko jedno mi się nasuwa
http://kaminiarz.pl REWELACJA!
Łukasz
Kluj
marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)
Łukasz Nowakowski:
http://kaminiarz.pl REWELACJA!
Agnieszka Wiącek Textmakers
Maciej Tesławski:
Agnieszka Górnicka:Ja w ogóle nie wiem jaka to strategia. Pomóżcie...
Niektóre napotkane przykłady wzbudzają lekkie zdziwienie.
Ciekawa jestem, co sądzicie. Na przykład o tym:
http://www.paryzanki.pl/
Czy to dobra strategia?
To jakieś działanie promocyjnopodobne?
Alina Patrycja K. Szczęśliwa kobieta
Agnieszka Wiącek Textmakers
Alina Patrycja K.:100% racji. niestety to co da się zobaczyć na stronie komunikuje zgoła coś innego..
Podoba mi się nazwa produktu w stosunku do przyjętej strategii. Wiadomo jakie są Paryżanki - modne, szykowne, szczupłe. Nazwać tak produkt to powiedzieć, że jest on właśnie taki. Moim zdaniem skojarzenie produktu tak banalnego jak parówka z "elegancją" nie musi być chybione. Jeśli tylko za tym podąży spójna komunikacja: elegancka strona internetowa, konkursy, w których można wygrać elegancką zastawę lub specjalne garnki do gotowania parówek (jeśli takie są?), warto przedstawić przepisy na nietypowe parówki, najlepiej firmowane jakimś Pascalem. Spoty w formie przepisów z Pascalem mogłyby naprawdę dużo zdziałać. Nie mówiąc o reklamie na jego stronie internetowej, wzmocniłoby to "francuskóść" i wszystko, co za tym podąża. Jeśli pokaże się, że parówkę można jeść inaczej niż wkładając ją do słoika z musztardą to jest szansa :).Niestety zgodna ze strategia jest chyba tylko nazwa. Wszystko inne kuleje - zamiast pikniku rodzinnego (jak widzę imprezę masową/ rodzinną to nie myślę o elegancji) należałoby zrobić konkurs na najciekawszy przepis, jakieś wycieczki do Paryża rozdać itp. Konkurs na modelki, whatever ale nie to, na co się zdecydowali...
konto usunięte
Tomasz
Z.
Marketing Director |
branding, PR,
e-commerce, UX, UI,
st...
konto usunięte
konto usunięte
Joanna Karolina M. Growth Marketing
Rafał
S.
Kreacja produktów +
analizy
strategiczne.
Polkomtel S.A. ...
Krzysztof Lebdowicz Rise from the ranks
Następna dyskusja: