Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
Jarosław Koć:
Maciej Tesławski:
Jarosław Koć:
Na tej samej zasadzie podejmuję się natychmiast dowieść, że szkoła marketingu ma interesy całkowicie rozbieżne z interesami jej słuchaczy. Wniosek? Jeśli tylko można, należy obejść się bez takiej szkoły. Tak, to także jest możliwe :-)Jarosław Koć edytował(a) ten post dnia 12.08.09 o godzinie 11:30
Ale to baaardzo wielka (z nazwy) szkoła. Bez niej obejść się nie można!

Baaaaardzo wielka? Jeszcze lepiej - będą baaaaardzo wielkie oszczędności!
A jaki dym był jak powiedziałem, że nie będę tego prezentował...

A historię Ogilvy'ego z dzwoneczkiem znasz?

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Jarosław Koć:

A historię Ogilvy'ego z dzwoneczkiem znasz?
Chętnie poznam/y.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
Jarosław Koć:

A historię Ogilvy'ego z dzwoneczkiem znasz?
Chętnie poznam/y.

Nie chcę cytować z pamięci, bo to długa historia, opisana bodajże w "Wyznaniach...". Sprowadza się jednak do tego, ze Ogilvy też wyszedł z prezentacji, zanim się ona na dobre zaczęła.

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Jarosław Koć:
Maciej Tesławski:
Jarosław Koć:

A historię Ogilvy'ego z dzwoneczkiem znasz?
Chętnie poznam/y.

Nie chcę cytować z pamięci, bo to długa historia, opisana bodajże w "Wyznaniach...". Sprowadza się jednak do tego, ze Ogilvy też wyszedł z prezentacji, zanim się ona na dobre zaczęła.
To prawie tak jak ze mną.
Nie wiem tylko, czy to to dobrze, ze zdarza mi się coraz częściej...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Słowo o opisie grupy docelowej w briefie jaki otrzymałem swego czasu:
http://teslawski.wordpress.com/2009/08/16/grupa-docelowa/
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Filozofia marketingu

No to ja się czepnę czego innego.

"zadanie, jakie Klient postawił agencji to wzrost sprzedaży o...."

Hola, hola...

Co za głąb zgadza się na takie zadanie?

Może warto uświadomić kochanego Klienta o różnicy między celami marketingowymi, a reklamowymi?Jarosław Koć edytował(a) ten post dnia 16.08.09 o godzinie 22:38

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Jarosław Koć:
"zadanie, jakie Klient postawił agencji to wzrost sprzedaży o...."

Hola, hola...

Co za głąb zgadza się na takie zadanie?
Każda agencja się zgadza, bo to często (bardzo) jedyne zadanie briefu :)
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
Jarosław Koć:
"zadanie, jakie Klient postawił agencji to wzrost sprzedaży o...."

Hola, hola...

Co za głąb zgadza się na takie zadanie?
Każda agencja się zgadza, bo to często (bardzo) jedyne zadanie briefu :)

Ciekawe, z czego w takim razie agencja jest rozliczana

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Jarosław Koć:
Maciej Tesławski:
Jarosław Koć:
"zadanie, jakie Klient postawił agencji to wzrost sprzedaży o...."

Hola, hola...

Co za głąb zgadza się na takie zadanie?
Każda agencja się zgadza, bo to często (bardzo) jedyne zadanie briefu :)

Ciekawe, z czego w takim razie agencja jest rozliczana
No przecież nie z success fee...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Skoro "param" się nauczaniem, to czas ustosunkować się do "nauczania" z jakim mamy do czynienia na "rynku":
http://teslawski.wordpress.com/2009/08/19/45-minut-na-...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Kilka słów o experiential marketingu. Tak, wiem że są wrogowie "nowych" marketingów ale posługuję się międzynarodowym określeniem tej specjalizacji:
http://teslawski.wordpress.com/2009/08/23/doswiadczamy...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Czy to możliwe? Przecież są tematy po kilkaset wpisów. Pomijam "reklamowe". Wydawałoby się, że wszystko doskonale działa, że iti wynaleźli perpetum mobile Internetu, a tu taka porażka:
http://teslawski.wordpress.com/2009/08/27/smierc-web-2-0/

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Takie wspomnienie bardziej niż coś aktualnego:
http://teslawski.wordpress.com/2009/08/29/prawie-luksus/
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
Kilka słów o experiential marketingu. Tak, wiem że są wrogowie "nowych" marketingów ale posługuję się międzynarodowym określeniem tej specjalizacji:
http://teslawski.wordpress.com/2009/08/23/doswiadczamy...

EM działa w Polsce nieźle! Ostatnio dostałem propozycję kupna odkurzacza za 9 tys. złociszów. Transakcja nie doszła do skutku, ale mam dokładnie posprzątany cały dom!

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

1 września powinien mnie natchnąć martyrologicznie. Tchnął mnie korkami w mieście i taką refleksją kryzysową:
http://teslawski.wordpress.com/2009/09/01/wakacje-kryz...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Przyjaźń w komunikacji wykorzystywana jest (u nas) nader rzadko. A jak jest z tym uczuciem wśród ludzi parających się marketingiem?
http://teslawski.wordpress.com/2009/09/04/przyjazn-w-m...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Takie coś o marketingu mojej pasji pozamarketingowej:
http://teslawski.wordpress.com/2009/09/05/reklama-saab...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Rozpoczynam publikację swojej kolekcji reklam printowych. Na początek Lego. Zaskakująco proste.
http://teslawski.wordpress.com/2009/09/06/print-lego/

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Kiedyś było tutaj głośno na temat kampanii "twarde dowody" dla marki Pedigree. Nawet komentarz pojawił się w TVN.
Załączam dwie przykładowe kampanie dla tej marki. Troszkę inne:
http://teslawski.wordpress.com/2009/09/07/print-pedigree/

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Programy lojalnościowe budują tylko najwięksi, ale najczęściej (prawie zawsze) nie ma to nic wspólnego z prawdziwą lojalnością. Może małe firmy pokażą im, że jeśli prawdziwie rozumiemy lojalność to da się? I do tego małym kosztem!
http://teslawski.wordpress.com/2009/09/08/lojalnosc-w-...

Następna dyskusja:

Postrzeganie marketingu




Wyślij zaproszenie do