Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
Dawaj!!!
Problem. Z powodu szoku nie zwróciłam uwagi na markę :) Serio :)

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Dagmara D.:
Maciej Tesławski:
Dawaj!!!
Problem. Z powodu szoku nie zwróciłam uwagi na markę :) Serio :)
No i o tym mówię :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
Dagmara D.:
Maciej Tesławski:
Dawaj!!!
Problem. Z powodu szoku nie zwróciłam uwagi na markę :) Serio :)
No i o tym mówię :)
Podobnie jak z "cellulitem wodnym" :)

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Dagmara D.:
Maciej Tesławski:
Dagmara D.:
Maciej Tesławski:
Dawaj!!!
Problem. Z powodu szoku nie zwróciłam uwagi na markę :) Serio :)
No i o tym mówię :)
Podobnie jak z "cellulitem wodnym" :)
Bardzo.....

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Bo zupa była…

Szok, to najlepsze słowo do opisania mojej reakcji na taki obrazek, jak niżej. Już wiele “szokujących” kampanii widziałem, ale to przeszło wszelkie moje oczekiwania. Ląduje na Badbrands bezwarunkowo i mam nadzieję spowoduje bankructwo firmy.

http://teslawski.wordpress.com/2012/09/19/bo-zupa-byla/
Mariusz Zalewski

Mariusz Zalewski koordynator
projektów
marketingowych &
psychoterapeuta

Temat: Filozofia marketingu

TOTAL DNO...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Jak być autorem?

Ukazała się (drukiem) „Lojalność konsumenta” i zmienia się moje życie. Nie wiedziałem nawet, że ten fakt spowoduje takie zmiany. W końcu pisałem o tym, co robię i o czym mówię od dawna, więc skąd to uczucie? Uczucie przedziwne, tak dziwne, że nie umiem go nazwać. Nawet pisałem już o tym wielokrotnie, ale okazuje się, że to było „inne” pisanie.

http://teslawski.wordpress.com/2012/10/06/jak-byc-auto...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Co to jest marketing relacji?

W związku z ukazaniem się „Lojalności konsumenta” dostałem kilka pytań. W zasadzie o marketingu piszę od samego początku, od założenia tego bloga. Pisałem wcześniej, nie na blogu, więc przygotowany do takiej „lekcji” powinienem być od dawna.

http://teslawski.wordpress.com/2012/10/18/co-to-jest-m...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Już niedługo będzie pisane

Przepraszam najmocniej wszystkich, niewielu, oczekujących. Zmuszony zostałem do powrotu do starej, netbookowej klawiatury, a to skutkuje kolejną kumulacją w głowie. Zbiera się sporo, zwłaszcza, że dzisiaj usłyszałem od pani profesor wyższej uczelni w Polsce termin “długoterminowa strategia”.

http://prostastrategia.wordpress.com/2012/10/25/juz-ni...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Dziewica po polsku z dodatkami

Pojawiła się na polskim rynku po cichutku w sierpniu a pełna inauguracja nastąpiła chyba 3 września tego roku. Obserwuję od początku, bo temat bardzo interesujący. Spodziewałem się rewolucji, jak to w przypadku nietypowych kampanii. Spotkałem się z… no właśnie, nie wiem jak to określić poza „mieszanymi uczuciami”. W końcu od długiego już czasu obserwuję poczynania dziewicy i zawsze były one spektakularne, a tu nic!

http://teslawski.wordpress.com/2012/10/26/dziewica-po-...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Zgrzebna komunikacja kryzysowa

Trzeba mieć prawdziwego pecha, aby trafić wśród klientów (anonimowych) na bloggerów. Zwłaszcza w czasach wszechobecnych mediów społecznościowych. Zlekceważymy takiego delikwenta i kryzys gotowy. A kryzys jest zły, dla marki jest zły, zwłaszcza jeśli marka z uporem godnym lepszej sprawy, lekceważy nadal klienta, lub z niego kpi.

http://teslawski.wordpress.com/2012/11/05/zgrzebna-kom...
Marcin S.

Marcin S. Współzałożyciel i
dyrektor
zarządzający -
BerryFish Ltd.

Temat: Filozofia marketingu

Ciekawe studium przypadku to Nestle majace problem z uzywaniem oleju palmowego z lasow deszczowych w swoich produktach. Pewnie znane, ale warte przypomnienia przy tej okazji:

kampania greenpeace
http://www.youtube.com/watch?v=1BCA8dQfGi0
http://www.greenpeace.org/international/en/campaigns/c...

opis studium przypadku
http://www.slideshare.net/tiphereth/kt-influence-case-...

17 marca 2010 Greenpeace startuje z kampania video
-Nestle reaguje kasowaniem postow lub aroganckimi odpowiedziami na zamieszczane na ich profilach posty/prosby o zaprzestanie produkcji KitKatz uzyciem oleju palmowego.

-Nasilenie kampanii Greenpeace, zalew postow na profilach Nestle

10 tygodni po rozpoczeciu kampanii Greenpeace, Nestle oglasza wycofanie sie z produkcji z uzyciem wspomnianego surowca.

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Wikipedia bredzi

Podobno jak czegoś nie ma w internecie, to znaczy, że nie istnieje. Takie chwytliwe hasło. Sprawdza się jednak, rzeczywiście w internecie jest już chyba wszystko co istnieje i nawet to, co nie istnieje. Młodzi ludzie, ci „Internetowi” jak mają czegoś szukać to w pierwszej kolejności szukają właśnie w sieci.

http://teslawski.wordpress.com/2012/11/17/wikipedia-br...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Pogoda i myślenie

Ostatnio na szkoleniu mówię, że 98% populacji nie rozumie prognozy pogody. Tak wyczytałem kiedyś we „Wprost”. Badania przeprowadziła poważna firma, bodaj OBOP więc wiarygodne. Pomyślałem, że to błąd drukarski, przecinka zabrakło. 9,8 to też sporo. Rok później czytam, ze zdumieniem, że „98% populacji nie rozumie prognozy pogody”. Zacząłem myśleć nad sensem.

http://teslawski.wordpress.com/2012/11/28/pogoda-i-mys...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Stary jestem

Wychodzi na to. Przestaję rozumieć, a właściwie akceptować „lifestyle” jaki podobno obowiązuje. To cecha ludzi z innej epoki, przynajmniej tej umysłowej, bo wiekowo dotyczy to czasami moich rówieśników lub prawie rówieśników. O co chodzi konkretnie? Już tłumaczę. Głównie chodzi o zachowanie blogerów.

http://teslawski.wordpress.com/2012/12/21/stary-jestem/

Następna dyskusja:

Postrzeganie marketingu




Wyślij zaproszenie do