konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Marka Polska

Skoro nie mamy żadnej globalnej marki pochodzącej z Polski to może warto zastanowić się czy Polska jest krajem-produktem czy może warto wyróżnić się spośród innych produktów i stworzyć kraj-markę. Potwierdza się, że wszystko jest marketingiem. Jeśli tak, to stwórzmy markę Polska ale z sensem, nie przez negację tylko przez strategię.

http://teslawski.wordpress.com/2011/08/20/marka-polska/

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Sztuka rezygnacji

Tak trzeba nazwać umiejętne podejście do marki, dowolnej. Niestety to wielka rzadkość, chciałbym tylko zwrócić uwagę na przeciwną postawę większości marek na rynku. Chcemy sprzedawać wszystko wszystkim. Jeśli odniesiemy sukces, czyli jakieś przyzwoite udziały w rynku, rynku jakimś, to natychmiast chcemy poszerzyć grupę docelową.

http://teslawski.wordpress.com/2011/08/24/sztuka-rezyg...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Koniec epoki?

Zazwyczaj kiedy jesteśmy świadkami pewnego przełomu w dziejach, nie zdajemy sobie z tego sprawy. Zajęci sprawami bieżącymi nie zwracamy uwagi na to, co się dzieje na przestrzeni lat. Mam dziwne wrażenie, że taki przełom właśnie następuje, więc warto na niego zwrócić uwagę. Centrum świata, nie tylko jeśli chodzi o liczbę ludności, przenosi się na wschód, daleki wschód.

http://teslawski.wordpress.com/2011/08/26/koniec-epoki/

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Reklama przed dobranocką

Jest taki produkt, który ciężko reklamować przed 23:00 i nie jest to piwo… W zasadzie nie spotkałem w TV reklamy tych produktów. Jeśli chodzi o reklamę masową, to chyba tylko billboardy i prasa się trafia ale też rzadko. Nic dziwnego, bo jak tu pokazać „zastosowanie” produktu gdy mogą zobaczyć to dzieci? Będą potem zadawały trudne pytania.

http://teslawski.wordpress.com/2011/08/30/reklama-prze...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Nieważne jak, byle mówili

Pokutuje takie stwierdzenie wśród marketerów, nawet na wysokim szczeblu. Zadziwia, że doświadczenie ich niczego nie uczy, a przede wszystkim tego, że to stwierdzenie jest całkowicie nieprawdziwe. Może sprawdzać się tylko w przypadku, gdy celem naszym jest wzrost świadomości marki. Wszyscy będą ją znali, ale nikt nie będzie jej kupował.

http://teslawski.wordpress.com/2011/09/03/niewazne-jak...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Strategiczna transcendencja

Tak, takie dziwne połączenie tych dwóch pojęć. Tym razem będzie naprawdę o filozofii w marketingu. I niech mi już nikt nie mówi, że ważny jest tylko racjonalizm, bo moje ostatnie doświadczenie zawodowe wskazuje na coś zupełnie innego.

http://teslawski.wordpress.com/2011/09/06/strategiczna...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Seminarium ambiwalentne

Właściwie to ambiwalentne są moje odczucia odnośnie tematów seminarium. Jak zwykle z resztą dla tych tematów. Jeden z nich kocham i mogę o nim bez przerwy, a drugi… no właśnie, drugi sam w sobie nie jest nielubiany, to jego sposoby stosowania na rynku są przeze mnie nielubiane. Tak już po raz nie wiem który, ale nie do znudzenia.

http://teslawski.wordpress.com/2011/09/08/seminarium-a...
Magdalena N.

Magdalena N. Marketing&Sales
Manager

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
Reklama przed dobranocką

Jest taki produkt, który ciężko reklamować przed 23:00 i nie jest to piwo… W zasadzie nie spotkałem w TV reklamy tych produktów. Jeśli chodzi o reklamę masową, to chyba tylko billboardy i prasa się trafia ale też rzadko. Nic dziwnego, bo jak tu pokazać „zastosowanie” produktu gdy mogą zobaczyć to dzieci? Będą potem zadawały trudne pytania.

http://teslawski.wordpress.com/2011/08/30/reklama-prze...

fajna historia, czy klientowi spodobał się claim?Product placement...czemu nie, nie odrzucałabym takiej możliwości.Magdalena N. edytował(a) ten post dnia 08.09.11 o godzinie 22:38

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Magdalena N.:

fajna historia, czy klientowi spodobał się claim?Product placement...czemu nie, nie odrzucałabym takiej możliwości.
Historia prawdziwa, klient niestety "wymiękł", gdyby nie, na pewno byłoby o tym słychać.
Product placement... ;)
Magdalena N.

Magdalena N. Marketing&Sales
Manager

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
Magdalena N.:

fajna historia, czy klientowi spodobał się claim?Product placement...czemu nie, nie odrzucałabym takiej możliwości.
Historia prawdziwa, klient niestety "wymiękł", gdyby nie, na pewno byłoby o tym słychać.
Product placement... ;)

można np. pokazać kilka razy opakowanie w adekwatnym kontekście i to wystarczy

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Magdalena N.:

można np. pokazać kilka razy opakowanie w adekwatnym kontekście i to wystarczy
Tak, ale ja tylko o tym kontekście ;)
Magdalena N.

Magdalena N. Marketing&Sales
Manager

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
Magdalena N.:

można np. pokazać kilka razy opakowanie w adekwatnym kontekście i to wystarczy
Tak, ale ja tylko o tym kontekście ;)

z takim hasłem klient mógłby się pokusić nawet o stworzenie strategii CSR, ale pewnie core targetu to nie zainteresowałoby;)

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Magdalena N.:

z takim hasłem klient mógłby się pokusić nawet o stworzenie strategii CSR, ale pewnie core targetu to nie zainteresowałoby;)
To dobre jest CSR dla prezerwatyw!
Magdalena N.

Magdalena N. Marketing&Sales
Manager

Temat: Filozofia marketingu

Pan o czymś innym, a ja o ekologii...;)

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Magdalena N.:
Pan o czymś innym, a ja o ekologii...;)
Ależ ja też o ekologii... np. opakowanie "biodegradowalne" przy kocyku na łonie... natury ;)

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Doświadczenia ze studentkami

Spokojnie, spokojnie. Wyłączcie wszystkie seksistowskie skojarzenia z tytułem. Jestem po roku zajęć w najpiękniejszym mieście Polski i mam pewne, zawodowe, doświadczenia. Pisałem rok temu jak mi się wydaje, że będzie, teraz chcę napisać jak było naprawdę. A było dużo doświadczeń.

http://teslawski.wordpress.com/2011/09/10/doswiadczeni...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Kampania promocyjno wyborcza

Boli, nie trochę, tylko bardzo. Wiem, politycy zazwyczaj mają mało konkretów do zakomunikowania, ale są ugrupowania, które postanowiły wykorzystać niesprawdzoną zasadę „sex sells”. Wykorzystać, to dobre słowo, bo trzeba jeszcze, niestety umieć wykorzystać. Nie sprawdzi się do trumien, a do polityki? Może dać efekt odwrotny do oczekiwanego, zwłaszcza przy konserwatywnym targecie. Udało się jednak wykorzystać seks w kampanii wyborczej. „Gratuluję!”.

http://teslawski.wordpress.com/2011/09/17/kampania-pro...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Idealny prezent na romantyczną kolację

Wydawało mi się, że jestem odporny, albo, że już się uodporniłem na głupotę reklamową. W końcu po obejrzeniu tylu koszmarów organizm sam się uodparnia w odruchu samozachowawczym. Okazało się jednak, że jestem w błędzie i nawet po tylu latach jest mnie w stanie coś… zablokować.

http://teslawski.wordpress.com/2011/09/19/idealny-prez...
Dominka Lepska

Dominka Lepska niezależny
specjalista do spraw
niemożliwych

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
Idealny prezent na romantyczną kolację

Wydawało mi się, że jestem odporny, albo, że już się uodporniłem na głupotę reklamową. W końcu po obejrzeniu tylu koszmarów organizm sam się uodparnia w odruchu samozachowawczym. Okazało się jednak, że jestem w błędzie i nawet po tylu latach jest mnie w stanie coś… zablokować.

http://teslawski.wordpress.com/2011/09/19/idealny-prez...

Matko jedyna!! Zatkało mnie z ... przerażenia. Głupota powinna być karalna.

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Przeciwko Tobie…

Tak, to było wspaniałe przeżycie, no, może nie przesadzajmy, nie idealizujmy. To był, zwłaszcza na początku, dobry czas, kiedy pojawiło się i trwało porozumienie. Okazało się, że porozumienie nie jest trwałe. Kończy się wtedy, gdy uznajemy, że jesteśmy lepsi od tego, z którym pojawiło się.

http://teslawski.wordpress.com/2011/09/30/przeciwko-to...

Następna dyskusja:

Postrzeganie marketingu




Wyślij zaproszenie do