konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Stało się w marketingu:

http://teslawski.wordpress.com/2010/07/25/marketer-mar...
Rafał Sylwester Świątek

Rafał Sylwester Świątek Pomożecie? Pomożemy!

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
Stało się w marketingu
Co już się dzieje w tej sprawie? Być może się przyłączę (w zakresie moich niewielkich możliwości).

R.S.

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Rafał Sylwester Świątek:
Maciej Tesławski:
Stało się w marketingu
Co już się dzieje w tej sprawie? Być może się przyłączę (w zakresie moich niewielkich możliwości).

R.S.
Na razie cisza. Jeśli cokolwiek się zadzeje będzie w komentarzach na blogu.

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

"Atlas strategiczny"
Atlas strategiczny Marka Staniszewskiego jest w dosłownie atlasem. Wydany przez Onepress zawiera bardzo wiele „wzorów” strategii marketingowych. Tym wyróżnia się wśród innych książek traktujących o strategii. Spełnia zatem podstawowy warunek skutecznej strategii marketingowej – wyróżnik. Autor opiera swoje wywody na przeanalizowanych kampaniach reklamowych, które okazały się skuteczne, o czym świadczą nagrody na EFFIE. Jest praktykiem i widać to na każdej stronie książki.

http://teslawski.wordpress.com/2010/07/27/atlas-strate...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Plemiona 2.0
Plemiona 2.0 – już sam tytuł wskazuje o czym jest ta książka. Seth Godin wywiązuje się z tytułowego zobowiązania, jak zwykle, doskonale.
Plemiona, czyli o pierwotnym instynkcie jaki drzemie w każdym z nas wbrew tłumieniu go przez rozwój cywilizacyjny. Przez całą książkę autor posługuje się tym terminem konsekwentnie. Odpowiada on zresztą doskonale temu o czym pisze.

http://teslawski.wordpress.com/2010/07/28/plemiona-2-0...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Strategiczny podstęp

Czytałem tę książkę praktycznie bez przerwy. Nie znaczy to, że nie spałem, ale pozwalałem sobie tylko na krótkie drzemki. Co jest takiego w „Strategicznym podstępie” Marka Staniszewskiego, że nie pozwala się od niego oderwać? Częściowo tłumaczy to podtytuł „Umiejętność wygrywania w biznesie”, bo czyż nie każdy chciałby tę umiejętność posiąść. Marek nie tylko pokazuje przykłady wygranych, ale też je analizuje, co pozwala na nabycie tej obiecanej umiejętności.

http://teslawski.wordpress.com/2010/08/07/strategiczny...
Magdalena N.

Magdalena N. Marketing&Sales
Manager

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
"Atlas strategiczny"
Atlas strategiczny Marka Staniszewskiego jest w dosłownie atlasem. Wydany przez Onepress zawiera bardzo wiele „wzorów” strategii marketingowych. Tym wyróżnia się wśród innych książek traktujących o strategii. Spełnia zatem podstawowy warunek skutecznej strategii marketingowej – wyróżnik. Autor opiera swoje wywody na przeanalizowanych kampaniach reklamowych, które okazały się skuteczne, o czym świadczą nagrody na EFFIE. Jest praktykiem i widać to na każdej stronie książki.

http://teslawski.wordpress.com/2010/07/27/atlas-strate...


Panie Macieju, pożycza Pan? :)

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Magdalena N.:
Maciej Tesławski:
"Atlas strategiczny"
Atlas strategiczny Marka Staniszewskiego jest w dosłownie atlasem. Wydany przez Onepress zawiera bardzo wiele „wzorów” strategii marketingowych. Tym wyróżnia się wśród innych książek traktujących o strategii. Spełnia zatem podstawowy warunek skutecznej strategii marketingowej – wyróżnik. Autor opiera swoje wywody na przeanalizowanych kampaniach reklamowych, które okazały się skuteczne, o czym świadczą nagrody na EFFIE. Jest praktykiem i widać to na każdej stronie książki.

http://teslawski.wordpress.com/2010/07/27/atlas-strate...


Panie Macieju, pożycza Pan? :)
Książkę?
Raczej niechętnie, ale jest dostępna w księgarniach albo w samym Onepress:
http://onepress.pl/ksiazki/strategiczny_podstep_umieje...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Magdalena N.:
Maciej Tesławski:
"Atlas strategiczny"
Atlas strategiczny Marka Staniszewskiego jest w dosłownie atlasem. Wydany przez Onepress zawiera bardzo wiele „wzorów” strategii marketingowych. Tym wyróżnia się wśród innych książek traktujących o strategii. Spełnia zatem podstawowy warunek skutecznej strategii marketingowej – wyróżnik. Autor opiera swoje wywody na przeanalizowanych kampaniach reklamowych, które okazały się skuteczne, o czym świadczą nagrody na EFFIE. Jest praktykiem i widać to na każdej stronie książki.

http://teslawski.wordpress.com/2010/07/27/atlas-strate...


Panie Macieju, pożycza Pan? :)
O, przepraszam Atlas jest tutaj:
http://onepress.pl/ksiazki/atlas_strategiczny_inspirac...
Magdalena N.

Magdalena N. Marketing&Sales
Manager

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
Magdalena N.:
Maciej Tesławski:
"Atlas strategiczny"
Atlas strategiczny Marka Staniszewskiego jest w dosłownie atlasem. Wydany przez Onepress zawiera bardzo wiele „wzorów” strategii marketingowych. Tym wyróżnia się wśród innych książek traktujących o strategii. Spełnia zatem podstawowy warunek skutecznej strategii marketingowej – wyróżnik. Autor opiera swoje wywody na przeanalizowanych kampaniach reklamowych, które okazały się skuteczne, o czym świadczą nagrody na EFFIE. Jest praktykiem i widać to na każdej stronie książki.

http://teslawski.wordpress.com/2010/07/27/atlas-strate...


Panie Macieju, pożycza Pan? :)
O, przepraszam Atlas jest tutaj:
http://onepress.pl/ksiazki/atlas_strategiczny_inspirac...


Mam zatem nadzieję, że onepress nie zapomina o profitach dla Pana za tak dobrą promocję książek.

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Magdalena N.:

Mam zatem nadzieję, że onepress nie zapomina o profitach dla Pana za tak dobrą promocję książek.
A ja tego nie robię dla promocji ani profitów!
[edit]
czytam. Sporo. Uważam, że jak trafiam na dobrą pozycję to warto o tym powiedzieć.Maciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 07.08.10 o godzinie 21:20
Magdalena N.

Magdalena N. Marketing&Sales
Manager

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
Magdalena N.:

Mam zatem nadzieję, że onepress nie zapomina o profitach dla Pana za tak dobrą promocję książek.
A ja tego nie robię dla promocji ani profitów!
[edit]
czytam. Sporo. Uważam, że jak trafiam na dobrą pozycję to warto o tym powiedzieć.Maciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 07.08.10 o godzinie 21:20


Słusznie Panie Macieju ;)

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Magdalena N.:

Słusznie Panie Macieju ;)
W sieci jestem Maciej ;)
Ja widzę takiego "pana" to się czuję jeszcze starszy ;)
Magdalena N.

Magdalena N. Marketing&Sales
Manager

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
Magdalena N.:

Słusznie Panie Macieju ;)
W sieci jestem Maciej ;)
Ja widzę takiego "pana" to się czuję jeszcze starszy ;)


z uwagi na olbrzymią różnicę wieku, pozostanę przy zwrocie grzecznościowym...;)

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Magdalena N.:
Maciej Tesławski:
Magdalena N.:

Słusznie Panie Macieju ;)
W sieci jestem Maciej ;)
Ja widzę takiego "pana" to się czuję jeszcze starszy ;)


z uwagi na olbrzymią różnicę wieku, pozostanę przy zwrocie grzecznościowym...;)
jeszcze starszy!!!

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Strategiczny podstęp... klienta
Tytuł ostatniej książki Marka Staniszewskiego doskonale pasuje do sytuacji w jakiej się znalazłem. Nie chodzi o rozwiązanie tej konkretnej sytuacji, ale bardziej o nauczkę i przestrogę dla innych. Okazuje się, że podstęp jest techniką strategiczną stosowaną przez klientów również.

http://teslawski.wordpress.com/2010/08/18/strategiczny...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Prawo do prywatności

Jeszcze w ubiegłym wieku powstała Ustawa o Ochronie Danych Osobowych. Dlaczego piszę o tym „historycznym” wydarzeniu w następnym wieku? Bo wydaje się, że powstała w wyniku możliwości masowej obróbki takich danych ale w efekcie rozwoju technologicznego jest martwa od powstania.

http://teslawski.wordpress.com/2010/08/21/prawo-do-pry...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Zagrożenie social media

Już kiedyś było o zagrożeniu dla kontaktów międzyludzkich przez Internet. Wydawało się, że zagrożenie minęło. Ostatnie obserwacje, a zwłaszcza „social media” przywołują tamte obawy z jeszcze większą siłą. Na czym polega fascynacja bycia on-line zamiast lampki wina, czy też piwa wypitej w towarzystwie.

http://teslawski.wordpress.com/2010/08/25/zagrozenie-s...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Przyjaźń zawodowa

Tak się zastanawiam, czy pojęcie przyjaźni można przenieść na strefę zawodową. Czy możliwe jest abyśmy nie zważając na cenę produktu/usługi kupowali w miejscu, gdzie nas łączy coś więcej niż czysta transakcja i wyrachowanie. Zawsze uważałem, że lojalność w B2B nie istnieje, albo istnieje w bardzo ograniczonym zakresie.

http://teslawski.wordpress.com/2010/08/28/przyjazn-zaw...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Lojalność a wizerunek

Lojalność klienta ma charakter relacji, które powstają w długofalowym procesie codziennych kontaktów. Budowanie lojalności to umiejętność podtrzymywania zainteresowania odbiorcy, systematyczne odczytywanie jego potrzeb oraz dostarczanie pozytywnych impulsów.

http://teslawski.wordpress.com/2010/09/03/lojalnosc-a-...

Następna dyskusja:

Postrzeganie marketingu




Wyślij zaproszenie do