konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Witam. Nasza firma przygotowuję nową produkcję TV
będzie to program na licencji MTV

Szukamy inwestorów od 2000 zł.

Gwarantujemy zysk na poziomie 60 % przez okres 2 miesięcy.

Do tej pory zrobiliśmy już kilka produkcji i możemy przedstawić swoje
osiągnięcia. I przedstawić plan zysków.

Posiadamy pozytywne opinie innych inwestorów.

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Zapraszam z tym do reklamy?
http://www.goldenline.pl/forum/860132/miejsce-na-twoja...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Rozliczenie z MLM
Nie, nie jestem ekspertem od MLM. Cokolwiek to znaczy. Uważam, że używanie w nazwie słowa marketing jest sporym nadużyciem. Wiem, że to mądrzej brzmi niż sprzedaż, ale narusza podstawowe wartości jakie towarzyszą marketingowi. MLM, czyli „multi level marketing” jest niczym innym jak sprzedażą. Sprzedażą wśród „znajomych”, których udało się zdobyć.

http://teslawski.wordpress.com/2010/06/06/rozliczenie-...
Maciej Remus

Maciej Remus Marketing manager,
England.pl Ltd

Temat: Filozofia marketingu

A co poradziłby Pan, Panie Macieju w kwesti marketingu firmy zajmującej sie przelewami pieniężnymi z W.Brytanii do Polski i z Polski do Anglii? Chodzi mi bardziej o klientów z Polski do Anglii, spotykam sie ciągle z brakiem zaufania do powieżania naszej firmie pięniędzy. Z gory dziękuję i pozdrawiam.

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Co bym poradził? Na dobry początek zbudowanie silnej marki, której konsumenci będą ufali. Do tego potrzebna jest strategia marki i komunikacji. Dobrze przemyślana i konsekwentnie realizowana. Zwłaszcza w usługach finansowych to ma znaczenie.

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

List do Londynu
Właściwie to dostałem list z Anglii… Ponieważ jednak jest w nim wiele prawdziwych spostrzeżeń dotyczących polskiego marketingu, pozwalam sobie zacytować go tutaj w całości włącznie z moją odpowiedzią. Polecam wszystkim polskim marketerom, bo okazuje się, że nie jestem garbaty w swoich poglądach a przynajmniej nie tylko ja.
http://teslawski.wordpress.com/2010/06/13/list-do-lond...
Tomasz W.

Tomasz W. boss, advertise it

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Remus:
A co poradziłby Pan, Panie Macieju w kwesti marketingu firmy zajmującej sie przelewami pieniężnymi z W.Brytanii do Polski i z Polski do Anglii? Chodzi mi bardziej o klientów z Polski do Anglii, spotykam sie ciągle z brakiem zaufania do powieżania naszej firmie pięniędzy. Z gory dziękuję i pozdrawiam.

Po pierwsze przebudowa strony internetowej i strategii marketingowej.
Zastanówcie się jaki produkt oferuje firma (przelewy pieniężne!) i tą usługę wypromujcie na swojej stronie.
Przekaz ma być jasny i czytelny, tylko taki przekaz dociera do klienta. Jeżeli są jakieś zakłócenia w przekazie to powodują nieufność. Poza tym jeżeli będziecie mieli lepszą oferte lub promocję od grosika z którego często korzystam to i tak na Waszej stronie tego nie zobaczę ze względu na bałagan
Pozdrawiam.....Tomasz Werner edytował(a) ten post dnia 17.06.10 o godzinie 01:43
Maciej Remus

Maciej Remus Marketing manager,
England.pl Ltd

Temat: Filozofia marketingu

Dziękuje za cenne uwagi. Właśnie pracujemy nad nową - bardziej czytelną stroną. Pozdrawiam
Piotr H.

Piotr H. Tyle do zrobienia, a
tak mało czasu..

Temat: Filozofia marketingu

Jak zrobicie www(osobiście stronę zrobiłbym ofertową, czyli wszelkie informację w innej zakładce a nie na główniej) to zastanówcie się nad swoją pozycją rynkową i segmentem:
- osoby fizyczne, czy bardziej firmy (jeśli obie grupy to jaki procent),
- zamożni, czy bez różnicy,
- szybko i tanio, czy też drogo, ale sprawnie (przykładowo, bo można połączyć to inaczej - proszę jednak pamiętać, że nie można zbyt wielu takich cech wrzucić - o ile szybko, tanio i pewnie jest jeszcze dobre to szybko, tanio, pewnie, i z gratisem to już śmieszność..)
- wyeksponujcie regulamin (żeby było pewne, że logując się na portalu użytkownik zawiera z Wami umowę - i jednoznacznie zaznaczcie, kto jest podmiotem odpowiedzialnym)
- chyba WYGODA I BEZPIECZEŃSTWO będą tutaj najważniejsze i tak możecie się pozycjonować
- na www potrzebujecie bardzo dobrych tekstów (nie napiszę ich nikt za 3,5 zł za 1000 słów - uwaga na wszelki wypadek)
- na samym początku proponuje zdobyć zaufanie wśród rodaków w Anglii, później rozszerzać na Polskę

Mam nadzieję, że trochę pomogłem

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Globalne ogłupienie… Facebookiem
Wszystko zaczęło się za oceanem, więc nie dziwi, że do nas w końcu trafiło. Lepiej późno niż wcale. Czasami jednak, jak mawia mój znajomy, lepiej pomyśleć „przed”. Chodzi mi o wykorzystanie Facebooka do celów promocji marek. Same „funpage” już nie wystarczały market erom, postanowili pójść dalej. Zastanawiam się jednak dokąd zmierzają.
http://teslawski.wordpress.com/2010/06/18/globalne-ogl...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

I znów:
Lojalność do milionów
Tak, wiem, tam jest napisane „kontakty do milionów”. Nie zmienia to, niestety, samego rozumienia lojalności przez tę firmę, która się reklamuje na mojej stronie w GL. Nie wiem czym sobie zasłużyłem. Może razem dojdziemy do tego „targetowania”
http://teslawski.wordpress.com/2010/06/19/lojalnosc-do...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Sztuka wyboru... prezydenta
Dzisiaj temat nieco tylko oddalony od marketingu, bliższy zaś aktualnym wydarzeniom. Napisałem nieco, bo dotyczy przede wszystkim sztuki, umiejętności wyboru. Z wyborem spotykamy się nie tylko w polityce. Niestety najwięcej takich demokratycznych wyborów dokonuje się w polityce, bo jest to doskonałe zrzucenie odpowiedzialności za wybór na masy, które trudno oskarżyć.

http://teslawski.wordpress.com/2010/06/22/sztuka-wybor...
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Filozofia marketingu

Maciej Tesławski:
Globalne ogłupienie… Facebookiem
Wszystko zaczęło się za oceanem, więc nie dziwi, że do nas w końcu trafiło. Lepiej późno niż wcale. Czasami jednak, jak mawia mój znajomy, lepiej pomyśleć „przed”. Chodzi mi o wykorzystanie Facebooka do celów promocji marek. Same „funpage” już nie wystarczały market erom, postanowili pójść dalej. Zastanawiam się jednak dokąd zmierzają.
http://teslawski.wordpress.com/2010/06/18/globalne-ogl...

O rany, a już myślałem, że to ja zwariowałem! Jak dobrze, że są na świecie inni rozsądni ludzie.

Tkwimy w czasie absolutnego owczego pędu w kierunku portali społecznościowych. A każdy owczy pęd oznacza wyłączenie rozumu. Skończy się to tak samo, jak bańka internetowa z 200o r. czyli w momencie, kiedy ktoś zauważy, że król jest nagi i liczba fanów na fejsbuku niekoniecznie przekłada się na lojalność wobec marki.

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Jarosław Koć:
Maciej Tesławski:
Globalne ogłupienie… Facebookiem
Wszystko zaczęło się za oceanem, więc nie dziwi, że do nas w końcu trafiło. Lepiej późno niż wcale. Czasami jednak, jak mawia mój znajomy, lepiej pomyśleć „przed”. Chodzi mi o wykorzystanie Facebooka do celów promocji marek. Same „funpage” już nie wystarczały market erom, postanowili pójść dalej. Zastanawiam się jednak dokąd zmierzają.
http://teslawski.wordpress.com/2010/06/18/globalne-ogl...

O rany, a już myślałem, że to ja zwariowałem! Jak dobrze, że są na świecie inni rozsądni ludzie.

Tkwimy w czasie absolutnego owczego pędu w kierunku portali społecznościowych. A każdy owczy pęd oznacza wyłączenie rozumu. Skończy się to tak samo, jak bańka internetowa z 200o r. czyli w momencie, kiedy ktoś zauważy, że król jest nagi i liczba fanów na fejsbuku niekoniecznie przekłada się na lojalność wobec marki.
A może obaj zwariowaliśmy?
Ja nie mówię o lojalności, to zbyt wysokie wymaganie.
Tu są naruszone podstawowe zasady marketingu i promocji. Nie ma obowiązku zakupu, a w przypadku klikera, duża kampania medialna bez informacji, że chodzi o FB. Ktoś zapomniał? Poza oczywistym błędem wizerunkowym.

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Już tylko plagi egipskie
To, że media żywią się tragediami nie jest żadną tajemnicą. Było tak zawsze. Dotyczy to nie tylko tzw. Brukowców ale wszystkich innych w równej mierze. Tylko tragedia musi być w skali mediów odpowiednia, aby o jakimś wydarzeniu było głośno. Ostatnie lata prowadzą do wniosku, że wkrótce tylko plagi egipskie będą tematem dla mediów.

http://teslawski.wordpress.com/2010/07/02/juz-tylko-pl...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Unique selling proposition – (USP)
Wydawało się, że na ten temat napisano już wszystko. Studenci słyszą o tym pojęciu na pierwszym roku. Wciąż jednak otacza nas masa komunikatów reklamowych, które się tym tajemnym USP nie posługują. Może warto zatem wrócić do podstaw wiedzy marketingowej i ot tak, dla przypomnienia, przed kolejną nieudaną kampanią, zastanowić się, że może to ma jakiś (głęboki) sens…

http://teslawski.wordpress.com/2010/07/07/unique-selli...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Stowarzyszenie reklamodawców
Po latach rozmaitych doświadczeń ze stowarzyszeniem robotników pod nazwą „Solidarność” takie miałem pierwsze skojarzenie. Biedni uciśnieni reklamodawcy postanowili wreszcie, że zaczną się bronić. Przed czym bronili się robotnicy, nie muszę przypominać. Teraz powstało kur(w)iozalne stowarzyszenie, którego cele są trudne do sprecyzowania.

http://teslawski.wordpress.com/2010/07/11/stowarzyszen...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Marketing obywatelski
Termin „obywatelski” został zaczerpnięty oczywiście z „dziennikarstwa obywatelskiego” nad czym ubolewają dziennikarze. Zauważyłem, że „obywatelskość” przenosi się też na inne dziedziny, w tym na marketing. Na czym to polega, o co chodzi, czyli co jest celem takich działań? Warto się zastanowić, skoro to zjawisko zaczyna wchodzić na „moje poletko”.

http://teslawski.wordpress.com/2010/07/14/marketing-ob...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Głębokie targetowanie
W zasadzie zawsze byłem zwolennikiem jak najgłębszego poznania grupy docelowej. Niekoniecznie w celu kolejnej nazbyt już szczegółowej segmentacji. Przede wszystkim w celu jej poznania, tak głębokiego, że znalezienie insightu nie będzie stanowiło problemu. Wydaje się jednak, że ostatnia moda na targetowanie seksualne osiągnęła granice absurdu a jej racja bytu opiera się wyłącznie na milczącej zgodzie pozostałej części target.

http://teslawski.wordpress.com/2010/07/23/glebokie-tar...

konto usunięte

Temat: Filozofia marketingu

Member gets member
znów nie wytrzymałem...

"To prawdziwe wyzwanie, zwłaszcza przed współczesnym marketingiem. Wszyscy słyszeli o zasadzie, że ileś tam jest tańsze utrzymanie klienta niż jego pozyskanie. Co dopiero z mechanizmem MGM?! Przecież reklamie nikt już (rozsądny) nie wierzy. Jak pozyskać tych „memberów”, którzy zechcą sami z siebie promować naszą markę?"

http://teslawski.wordpress.com/2010/07/24/member-gets-...

Następna dyskusja:

Postrzeganie marketingu




Wyślij zaproszenie do