konto usunięte

Temat: Budweiser Super Bowl 2009

Boskie?

http://www.youtube.com/watch?v=w_ZEGUX4YnI

konto usunięte

Temat: Budweiser Super Bowl 2009

Jeszcze tylko jedno i idę spać :)
Nie mogłem tego sobie odpuścić...

http://www.youtube.com/watch?v=53FzbA5hFrY
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Budweiser Super Bowl 2009

Takie rzeczy to tylko made in USA

konto usunięte

Temat: Budweiser Super Bowl 2009

Renata Żybura:
Takie rzeczy to tylko made in USA
A ja pytam dlaczego?!
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Budweiser Super Bowl 2009

Odniosę to tylko do Polski. Nie wyobrażam sobie, ze Kompania Piwowarska na przykład albo Żywiec dziękuje polskiemu wojsku za jakąś akcje militarną w spocie reklamowym. Zwyczajnie tego nie widzę, bo to chyba nie ten poziom komunikacji marki z TG.
Poza tym - anegdotka z zycia wzięta.
Opowieść znajomej, której brat był na misji w Iraku w obsłudze technicznej. Rzecz sprzed jakiegoś czasu
Polacy chcieli zakupic piwo. Dogadali się z Hiszpanami, którzy mieli mozliwość załatwienia złocistego napoju. Przywieźli więc kratkę dla Polaków. Nastepnego dnia Polacy idą złozyć kolejne zamówienie u Hiszpanów. Hiszpanie zadziwieni - jak to już nie macie???

Swoją drogą ciekawe co to była za marka. Mogłaby się zareklamować: jesteśmy z wami wszedzie. Ale tego rodzaju komunikacja nie pasuje w Polsce. To po prostu moim zdaniem nie przejdzie. Inna mentalność, poza tym akceptacja społeczna dla tzw misji pokojowych w których bierze udział Polska jest niska

konto usunięte

Temat: Budweiser Super Bowl 2009

Jeśli chodzi o drugi spot, to zgadzam się, jest bardzo "amerykański". Co do akceptacji społecznej, to nie wiem, nie badałem, ale w Stanach chyba też jest niewielkie.

Bardziej chodziło mi o pierwszy spot. Budweiser zawłaszczył wizerunek konia i psa i konsekwentnie na tym buduje pozytywne emocje do marki.
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Budweiser Super Bowl 2009

Skądinąd koń i pies to zdaje się najlepsi przyjaciele człowieka, dodatkowo Ameryka została skolonizowana m.in. przy pomocy koni. Skoro pies i koń kojarzą się Amerykanom (i nie tylko im) pozytywnie to nie dziwie sie, ze Budweiser ten wizerunek zawłaszcza.
Natomiast moim zdaniem Bud jest wyjatkowo kiepski. Dla mnie to piwo było i jest po prostu nie do wypicia. Polskie jest zdecydowanie lepszeRenata Żybura edytował(a) ten post dnia 21.11.09 o godzinie 20:16

konto usunięte

Temat: Budweiser Super Bowl 2009

Renata Żybura:
Natomiast moim zdaniem Bud jest wyjatkowo kiepski. Dla mnie to piwo było i jest po prostu nie do wypicia. Polskie jest zdecydowanie lepsze
"Lepiej być pierwszym niż lepszym" :)
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Budweiser Super Bowl 2009

Maciej Tesławski:
Renata Żybura:
Natomiast moim zdaniem Bud jest wyjatkowo kiepski. Dla mnie to piwo było i jest po prostu nie do wypicia. Polskie jest zdecydowanie lepsze
"Lepiej być pierwszym niż lepszym" :)

ten medal tez ma swoje dwie strony ;) Bud to potworny cienkusz, jakby się wyrazili winiarze ;)

Następna dyskusja:

The Super Ad Bowl: Two Deca...




Wyślij zaproszenie do