konto usunięte
Temat: Bez tematu...
Jeśli chcecie prowadzić rozmowy bez tematu, albo raczej z tematem jednodniowym, zapraszam tutaj.Ja dziś chyba obejrzę Pulp Fiction po raz enty, skoro ruch w GL jest znikomy:)
konto usunięte
Jarek
K.
Spokojnie - to już
było ;)
konto usunięte
Jarek K.:Tak, to się chyba nazywa uzależnienie :)
Nie jesteś aby Macieju troszkę zbyt mocno przywiązany do GL-a?
Bartek
S.
Marketing at Timex
Group Polska /
Digital marketing at
Ti...
konto usunięte
Bartek Szlązkiewicz:Od tego jestem bardzo daleko ;)
Albo lojalność ;)
Edyta
G.
menedżer -
diagnozuję i leczę
Jarek K.:Maciej jest przywiązany do: czytania, pisania i oczywiście DO NAS! :))
Nie jesteś aby Macieju troszkę zbyt mocno przywiązany do GL-a?
konto usunięte
Edyta
G.
menedżer -
diagnozuję i leczę
konto usunięte
Edyta G.:Znajdzie się, tylko już nie dzisiaj :)
No tak... o lojalności można długo i namiętnie ;) i nie tylko tej konsumenckiej ;)
I przy okazji znalazłam takie coś:
"Lojalność klientów - rodzaje
W latach 1990-2000 lojalność klientów stała się najbardziej poszukiwanym dobrem na rynku. Obecnie w czasie kryzysu posiadanie stałych klientów, którzy cały czas regularnie dokonują zakupów wydaje się ważniejsza niż wcześniej. Równocześnie kryzys pokazuje, że lojalność ma różne rodzaje - i że z pozoru nieprzewidywalne decyzje klientów o zmianie dostawców wcale takie nie są. Po prostu byli oni lojalni względem czegoś innego niż ci się wydawało.
W. Urban i D. Siemieniako w swojej książce „Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008) wyróżnili 6 możliwych obiektów lojalności klientów. Są to:
•marka,
•kategoria produktu,
•personel firmy,
•miejsce zakupu,
•społeczność wokół marki,
•organizacja. "
Więcej na: http://www.egospodarka.pl/37502,Lojalnosc-klientow-rod...
Edit:
Myslę Macieju, ęe książka powinna sie znaleźć w spisie "bibioteki marketera" :)Edyta G. edytował(a) ten post dnia 05.10.09 o godzinie 21:36
konto usunięte
Edyta G.:Ja znalazłem kilka rodzajów "lojalności"... między innymi cenową. Gratuluję pomysłodawcy :)
No tak... o lojalności można długo i namiętnie ;) i nie tylko tej konsumenckiej ;)
I przy okazji znalazłam takie coś:
"Lojalność klientów - rodzaje
W latach 1990-2000 lojalność klientów stała się najbardziej poszukiwanym dobrem na rynku. Obecnie w czasie kryzysu posiadanie stałych klientów, którzy cały czas regularnie dokonują zakupów wydaje się ważniejsza niż wcześniej. Równocześnie kryzys pokazuje, że lojalność ma różne rodzaje - i że z pozoru nieprzewidywalne decyzje klientów o zmianie dostawców wcale takie nie są. Po prostu byli oni lojalni względem czegoś innego niż ci się wydawało.
W. Urban i D. Siemieniako w swojej książce „Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008) wyróżnili 6 możliwych obiektów lojalności klientów. Są to:
•marka,
•kategoria produktu,
•personel firmy,
•miejsce zakupu,
•społeczność wokół marki,
•organizacja. "
Więcej na: http://www.egospodarka.pl/37502,Lojalnosc-klientow-rod...
Edit:
Myslę Macieju, ęe książka powinna sie znaleźć w spisie "bibioteki marketera" :)Edyta G. edytował(a) ten post dnia 05.10.09 o godzinie 21:36
Następna dyskusja: