konto usunięte

Temat: Bez tematu...

Jeśli chcecie prowadzić rozmowy bez tematu, albo raczej z tematem jednodniowym, zapraszam tutaj.

Ja dziś chyba obejrzę Pulp Fiction po raz enty, skoro ruch w GL jest znikomy:)
Jarek K.

Jarek K. Spokojnie - to już
było ;)

Temat: Bez tematu...

Nie jesteś aby Macieju troszkę zbyt mocno przywiązany do GL-a?

konto usunięte

Temat: Bez tematu...

Jarek K.:
Nie jesteś aby Macieju troszkę zbyt mocno przywiązany do GL-a?
Tak, to się chyba nazywa uzależnienie :)
Bartek S.

Bartek S. Marketing at Timex
Group Polska /
Digital marketing at
Ti...

Temat: Bez tematu...

Albo lojalność ;)

konto usunięte

Temat: Bez tematu...

Bartek Szlązkiewicz:
Albo lojalność ;)
Od tego jestem bardzo daleko ;)
Zwłaszcza jeśli chodzi o GL:)
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: Bez tematu...

Jarek K.:
Nie jesteś aby Macieju troszkę zbyt mocno przywiązany do GL-a?
Maciej jest przywiązany do: czytania, pisania i oczywiście DO NAS! :))
nooooo i za to "przywiązanie" się punktów nie dostaje ;-) ... chociaż.. na innym portalu już tak ;-) Takie punkty co to można je na nagrodę zamienić... i nie chodzi o "plusiki" ;)

konto usunięte

Temat: Bez tematu...

Ech... wciąż niektórzy uważąją że lojalność da się kupić.

No to napiszę coś o tym. Ale wydaje mi się że to osobny wątek.Agnieszka Górnicka edytował(a) ten post dnia 05.10.09 o godzinie 17:33
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: Bez tematu...

No tak... o lojalności można długo i namiętnie ;) i nie tylko tej konsumenckiej ;)
I przy okazji znalazłam takie coś:
"Lojalność klientów - rodzaje

W latach 1990-2000 lojalność klientów stała się najbardziej poszukiwanym dobrem na rynku. Obecnie w czasie kryzysu posiadanie stałych klientów, którzy cały czas regularnie dokonują zakupów wydaje się ważniejsza niż wcześniej. Równocześnie kryzys pokazuje, że lojalność ma różne rodzaje - i że z pozoru nieprzewidywalne decyzje klientów o zmianie dostawców wcale takie nie są. Po prostu byli oni lojalni względem czegoś innego niż ci się wydawało.

W. Urban i D. Siemieniako w swojej książce „Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008) wyróżnili 6 możliwych obiektów lojalności klientów. Są to:
•marka,
•kategoria produktu,
•personel firmy,
•miejsce zakupu,
•społeczność wokół marki,
•organizacja. "

Więcej na: http://www.egospodarka.pl/37502,Lojalnosc-klientow-rod...

Edit:
Myslę Macieju, ęe książka powinna sie znaleźć w spisie "bibioteki marketera" :)Edyta G. edytował(a) ten post dnia 05.10.09 o godzinie 21:36

konto usunięte

Temat: Bez tematu...

Edyta G.:
No tak... o lojalności można długo i namiętnie ;) i nie tylko tej konsumenckiej ;)
I przy okazji znalazłam takie coś:
"Lojalność klientów - rodzaje

W latach 1990-2000 lojalność klientów stała się najbardziej poszukiwanym dobrem na rynku. Obecnie w czasie kryzysu posiadanie stałych klientów, którzy cały czas regularnie dokonują zakupów wydaje się ważniejsza niż wcześniej. Równocześnie kryzys pokazuje, że lojalność ma różne rodzaje - i że z pozoru nieprzewidywalne decyzje klientów o zmianie dostawców wcale takie nie są. Po prostu byli oni lojalni względem czegoś innego niż ci się wydawało.

W. Urban i D. Siemieniako w swojej książce „Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008) wyróżnili 6 możliwych obiektów lojalności klientów. Są to:
•marka,
•kategoria produktu,
•personel firmy,
•miejsce zakupu,
•społeczność wokół marki,
•organizacja. "

Więcej na: http://www.egospodarka.pl/37502,Lojalnosc-klientow-rod...

Edit:
Myslę Macieju, ęe książka powinna sie znaleźć w spisie "bibioteki marketera" :)Edyta G. edytował(a) ten post dnia 05.10.09 o godzinie 21:36
Znajdzie się, tylko już nie dzisiaj :)

konto usunięte

Temat: Bez tematu...

Edyta G.:
No tak... o lojalności można długo i namiętnie ;) i nie tylko tej konsumenckiej ;)
I przy okazji znalazłam takie coś:
"Lojalność klientów - rodzaje

W latach 1990-2000 lojalność klientów stała się najbardziej poszukiwanym dobrem na rynku. Obecnie w czasie kryzysu posiadanie stałych klientów, którzy cały czas regularnie dokonują zakupów wydaje się ważniejsza niż wcześniej. Równocześnie kryzys pokazuje, że lojalność ma różne rodzaje - i że z pozoru nieprzewidywalne decyzje klientów o zmianie dostawców wcale takie nie są. Po prostu byli oni lojalni względem czegoś innego niż ci się wydawało.

W. Urban i D. Siemieniako w swojej książce „Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008) wyróżnili 6 możliwych obiektów lojalności klientów. Są to:
•marka,
•kategoria produktu,
•personel firmy,
•miejsce zakupu,
•społeczność wokół marki,
•organizacja. "

Więcej na: http://www.egospodarka.pl/37502,Lojalnosc-klientow-rod...

Edit:
Myslę Macieju, ęe książka powinna sie znaleźć w spisie "bibioteki marketera" :)Edyta G. edytował(a) ten post dnia 05.10.09 o godzinie 21:36
Ja znalazłem kilka rodzajów "lojalności"... między innymi cenową. Gratuluję pomysłodawcy :)

Następna dyskusja:

bez reklamy




Wyślij zaproszenie do