Magdalena J.

Magdalena J. Plan pięcioletni
przyjęty do
realizacji

Temat: Czy wiedza z zakresu marketingu sportowego się opłaca?

Firmy inwestując w sport kierują się różnymi motywami. Jedne kampanie są znakomite i przynoszą efekty, inne niestety kończą się fiaskiem. To kwestia strategii, dostosowania sponsoringu do wizerunku marki własnej, dobór narzędzi, etc...etc...

A co z prawem sportowym?

Wiedzą o wykorzystaniu wizerunku, prawami autorskimi, umowami merchandisingowymi, znakami towarowymi w promocji działalności sportowej, o rodzajach materiałów reklamowych i prawach do nabycia?
Wizja marketingu musi łączyć się z zakresem prawnym...Każda szanująca się agencja doradzająca w zakresie marketingu sportowym podejmuje powyższe tematy za odpowiednim wynagrodzeniem...:)

Dlaczego nie pozyskać wiedzy i nie stać się ekspertem wewnątrz firmy? Odpowiedź na to pytanie pozostawiam Wam i zapraszam do udziału w warsztatach "Marketing Sportowy-prawo i praktyka"
14 kwietnia, Warszawa, Rondo 1. Wszystkie informacje: agens.com.pl/msw oraz osobiście podczas rozmowy: 22 544 92 69 lub 791 000 661.
Serdecznie pozdrawiam!
Magda Jachimowicz