Michał Pałasz

Michał Pałasz Pobierz bezpłatnie
książkę "Za pięć
dwunasta koniec
świat...

Temat: Ogłoszenia [zlecenia, praca, informacje o wydarzeniach itp.]

Wszystkie niemerytoryczne kwestie są tu (i tylko tu) mile widziane.
Michał Pałasz

Michał Pałasz Pobierz bezpłatnie
książkę "Za pięć
dwunasta koniec
świat...

Temat: Ogłoszenia [zlecenia, praca, informacje o wydarzeniach itp.]

Social Media Poland - II meetup, Kraków: Dziennikarstwo internetowe a social media.
28 maja, 18:30 w Krakowie >>> http://www.goldenline.pl/spotkanie/social-media-poland...
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: Ogłoszenia [zlecenia, praca, informacje o wydarzeniach itp.]

Jak prowadzić angażujące kampanie w social media?
Zapraszamy na wakacyjne szkolenia.
Dostarczymy silnej dawki wiedzy. Zapewniamy kameralne grupy i inspirującą atmosferę :)

Social Media. Marketingowy potencjał społeczności.
10 lipca 2012, Warszawa
Prowadzi Mirek Połyniak

Marketing w blogosferze
11 lipca 2012, Warszawa
Prowadzą: Tomek Tomczyk "Kominek" i Mirek Połyniak

Facebook Marketing
12 lipca 2012, Warszawa
Prowadzi: Szymon Ślipko

Szczegółowe informacje, terminy i zapisy na naszej stronie. Concept Labs
Przy zamówieniu dwóch i/lub trzech szkoleń, specjalne rabaty. Skontaktuj się z nami: szkolenia@conceptlabs.pl
Michał Pałasz

Michał Pałasz Pobierz bezpłatnie
książkę "Za pięć
dwunasta koniec
świat...

Temat: Ogłoszenia [zlecenia, praca, informacje o wydarzeniach itp.]

Social Media Poland III - Sport i Social Media

http://www.goldenline.pl/spotkanie/social-media-poland...

Kraków, Drukarnia - Nadwiślańska 1, 28 czerwca 2012. Nie koliduje z meczem ;)
Halszka Kozakiewicz

Halszka Kozakiewicz Social Media
Coordinator

Temat: Ogłoszenia [zlecenia, praca, informacje o wydarzeniach itp.]

Jeżeli...

...prowadzisz działania promocyjne w social media i czujesz, że potrzebujesz specjalistycznej wiedzy.
...odpowiadasz za komunikację zewnętrzną i wizerunek firmy/ instytucji.
...jesteś odpowiedzialny za budżet i efekty kampanii w social media.

To szkolenie jest dla Ciebie!

Czas i miejsce:
Hotel CAMPANILE, Aleja Pilsudskiego 27, Łódź

Czas trwania:
I dzień: godz.10 00 - 17 00
Prosimy o zabranie na szkolenie swoich laptopów.

Warsztaty adresowane są do:

• Osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań marketingowych, PR, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych, z doświadczeniami w mediach społecznościowych
• Osób odpowiedzialnych za komunikację online
• Specjalistów od kształtowania wizerunku w Internecie
• Social media managerów
• Osób zarządzających budżetami promocyjnymi w Internecie
• Internetowych copywriterów, content designerów, moderatorów społeczności sieciowych
• Twórców strategii i kampanii społecznościowych


Korzyści dla uczestników:

• Zdobycie profesjonalnych umiejętności planowania działań w social media
• Doskonalenie umiejętności tworzenia angażujących treści
• Wiedza o tworzeniu zintegrowanych strategii internetowo-społecznosciowych
• Zdobycie wiedzy o efektach komunikacji, trafnym ich rozpoznaniu, metodach monitoringu i analizy

Prowadzący:
Mirosław Usidus
Dziennikarz, bloger, przedsiębiorca, właściciel firmy specjalizującej się w promocji społecznościowej. Weteran internetowych mediów, znawca i smakosz społecznościowego życia w sieci. Poszukiwacz i znajdywacz. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (dziennikarstwo, nauki polityczne i socjologia) i University of Miami (Communications, Internet). Online od samego jego początku Internetu w Polsce. Współtwórca „Rzeczpospolitej” w Internecie. Współpracował z najważniejszymi mediami, „Rzeczpospolitą”, Radiem BBC, „Newsweekiem”, Telewizją Polską, miesięcznikiem „Press”, TOK FM i z wieloma innymi. ... więcej

Ma także doświadczenie w szkoleniach dla pracowników administracji publicznej, z zakresu promocji w mediach społecznościowych przeszkolił m. in. specjalistów Ministerstwa Finansów, Urzędu Miejskiego w Łodzi, Urzędu Miasta i Urzędu Pracy w Kielcach.

http://www.apedukacjaszkolenia.pl/firm/social_media_dl...Halszka Kozakiewicz edytował(a) ten post dnia 29.08.12 o godzinie 11:31
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: Ogłoszenia [zlecenia, praca, informacje o wydarzeniach itp.]

Jak prowadzić angażujące kampanie w social media?
Zapraszamy na jesienne szkolenia.
Dostarczymy silnej dawki wiedzy. Zapewniamy kameralne grupy i inspirującą atmosferę :)

Facebook Marketing
27 września 2012, Warszawa

B2B w Social Media

9 października 2012, Warszawa

Social Media. Marketingowy potencjał społeczności.
13 listopada 2012, Warszawa

Szczegółowe informacje, terminy i zapisy na naszej stronie. Concept Labs
Rabaty w ofercie First Minute oraz przy zamówieniach grupowych - skontaktuj się z nami: szkolenia@conceptlabs.plDaria R. edytował(a) ten post dnia 03.09.12 o godzinie 13:51

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia [zlecenia, praca, informacje o wydarzeniach itp.]

Kongres Profesjonalistów PR

Już 18 i 19 kwietnia w Rzeszowie odbędzie się Kongres Profesjonalistów PR. Program wydarzenia obfitować będzie w wystąpienia plenarne z udziałem ekspertów, w gronie których znajdą się praktycy biznesu i osoby zawodowo zajmujące się PR. Duży nacisk w programie położono na działania PR w Internecie, w tym w mediach społecznościowych.
Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie internetowej Kongresu: http://www.kongresprofesjonalistow.pl oraz na stronie wydarzenia: http://www.goldenline.pl/spotkanie/kongres-profesjonal...
Wojtek Szywalski

Wojtek Szywalski PressPadApp.com

Temat: Ogłoszenia [zlecenia, praca, informacje o wydarzeniach itp.]

Bezpłatne szkolenie online

"Jak zbudować bazę kontaktową nowych, potencjalnych klientów Twojej firmy
za pomocą promocji na Facebooku".

Zapisy na Webinar: https://www.facebook.com/megafonipl/app_245760765436861

Termin: Jutro :) (i w każdy kolejny czwartek)
Katarzyna Prędotka

Katarzyna Prędotka Specjalista ds.
organizacji i
sprzedaży, MultiExpo
Sp. zo.o.

Temat: Ogłoszenia [zlecenia, praca, informacje o wydarzeniach itp.]

„Wypromuj swoją firmę”

„Wypromuj swoją firmę” to szkolenie, które bez wątpienia ukaże możliwości płynące z internetu. Ukierunkuje uczestników na pozytywny rozwój swojej firmy. A także pomoże w jak najlepszym wyborze odpowiednich narzędzi e – marketingu dla konkretnej firmy.
„Wypromuj swoją firmę” koncentruje się również na jeszcze jednym aspekcie – media społecznościowe, z pozoru dla wielu ich odbiorców to nic trudnego, jednak wiele funkcji tego bogatego w możliwości medium jest na co dzień pomijanych.
Na szkoleniu, które poprowadzą eksperci z branży będziesz mógł się dowiedzieć nie tylko jak dokładnie i precyzyjnie wykorzystać funkcje największych portali społecznościowych, ale także jak poznać swoją firmę od strony internetu, nadać jej nowego kształtu i żyć z nią na co dzień.

CEL SZKOLENIA:
1.Dokładne zapoznanie się z mechanizmami które kierują promocją firmy w sieci
2.Poznanie najważniejszych (płatnych oraz bezpłatnych) narzędzi e – marketingowych.

ODBIORCY:
Szkolenie jest kierowane do osób które dopiero podejmują, lub już podjęły wyzwanie jakim są nowe media. Również osoby które są odpowiedzialne za działania marketingowe w firmie i chcą zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzą będą zadowolone ze szkolenia.

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
Budowanie marki w sieci
Planowanie długofalowej kampanii reklamowej
Tworzenie ciekawych tekstów reklamowych
Korzystanie z portali społecznościowych, aby skutecznie wspierały biznes
Mierzenie wyników działań
Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
Wspieranie kreowania wizerunku poprzez video marketingowe
Tworzenie scenariuszy filmów, montowanie oraz współpraca z YouTube

Więcej szczegółów na:
http://www.multiexpo.pl/wypromuj-swoja-firme
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia [zlecenia, praca, informacje o wydarzeniach itp.]

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji:

"Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia."
Już 17 lutego 2015 w Warszawie.


Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji oraz sposobie ich wykorzystania. Będziemy rozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie

Podczas konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem m.in.:

- Pani Katarzyna Saja - współwłaściciel Sparta Academy - Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej
- Pan Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji
- Pani Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji
- Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime

Ponadto intencją organizatorów jest przekazanie wiedzy w zakresie:

- ujednoliconej platformy komunikacyjnej
- systemów telekomunikacyjnych
- interaktywnej komunikacji multimedialnej
- rozwiązań komunikacji głosowej
- rozwiązań contact center i call center
- systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej
- komunikacji „w chmurze"
- komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych
- rozwiązań sprzętowych i akcesoriów

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
- Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
- Kierowników działów integracji systemów IT
- Kierowników działów obsługi klienta, Call Center
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
- Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.

Rejestracja: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie#zarejestru...

Kontakt z organizatorem:

Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka[at]successpoint.pl
Grzegorz B.

Grzegorz B. Freelancer, Własna

Temat: Ogłoszenia [zlecenia, praca, informacje o wydarzeniach itp.]

Nowa e-usługa umożliwiająca budowanie pozytywnego wizerunku w sieci

Aby skutecznie zachęcić Klientów do skorzystania z oferty firmy, trzeba zaistnieć w ich świadomości. Działania z zakresu marketingu treści są obecnie jednym z najskuteczniejszych sposobów na budowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku firmy oraz nawiązanie komunikacji z odbiorcami publikowanych treści.
Jeżeli chcesz dotrzeć do Klientów w nowy sposób, zajrzyj na http://portematik.pl. To narzędzie, które pozwoli Ci stworzyć własny portal tematyczny i publikować treści, których poszukują Twoi odbiorcy. Zostań ekspertem w swojej dziedzinie - sprawdź, jakie to proste!

Obrazek
Rafał Kowalski

Rafał Kowalski Asystent, Pure Expo

Temat: Ogłoszenia [zlecenia, praca, informacje o wydarzeniach itp.]

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, na której główna tematyka będzie poświęcona systemom zarządzania obiegiem dokumentów.
Zapraszamy do rejestracji!
Konferencja ,,WORKFLOW TRENDS” odbędzie się 27 PAŹDZIERNIKA 2016 roku, w Warszawie.

Obrazek


W programie wydarzenia m.in.:

Modułowa konfiguracja procesów Workflow na przykładnie procesu kredytowego
Kamil Danielski, BIZ Bank

Wpływ cyfrowych usług publicznych na optymalizację i usprawnienie pracy przedsiębiorstw
dr Marcin Kraska, Instytut Logistyki i Magazynowania

Podpis elektroniczny dla firm jako bezpieczna usługa w chmurze
Artur Grygoruk

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jako innowacyjna instytucja zaufania publicznego udostępniająca nowoczesne kanały elektronicznego przekazywania dokumentów
Romuald Krasowski, Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „WORKFLOW & DOKUMENT MANAGEMENT TRENDS”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

Temat: Ogłoszenia [zlecenia, praca, informacje o wydarzeniach itp.]

PRACA jako specjalista ds. Social Media w Warszawie (w stronę Piaseczna)

Renomowana firma poszukuje pracowników, którzy mogą się pochwalić:
- Doświadczeniem w pracy jako Specjalista ds. Social Media lub na podobnym stanowisku.
- Doświadczeniem w realizacji kampanii digital.
- Doświadczeniem w zakresie prowadzenia kanałów social media bądź posiadaniem własnych doświadczeń blogerskich.
- Samodzielnością oraz efektywnością w prowadzeniu projektów.
- Kreatywnością.
- Łatwością w nawiązywaniu kontaktów.

Do Twoich obowiązków będzie należeć:
- Budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami/blogerami/influencerami.
- Nadzorowanie funkcjonowania kanałów na Facebooku i Instagramie.
- Zarządzanie treścią na stronie internetowej.
- Opracowywanie materiałów promocyjnych.
- Współpraca z agencjami.

Wszystkie osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie CV na adres: grzegorz@haer.pl .

Dodajcie proszę poniższą klauzulę na przetwarzanie danych osobowych. Jeśli chcecie brać udział w podobnych do tej rekrutacjach, pamiętajcie żeby umieścić całą klauzulę:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy haer-recruitment z siedzibą w Tarnowie, ul. Paderewskiego 6, w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Zgadzam się na przetwarzanie przez haer-recruitment danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."

Następna dyskusja:

Pinterest - case studies i ...




Wyślij zaproszenie do