Natalia
Stodolska
Student, Wyższa
Szkoła Prawa im. H.
Chodkowskiej
Joanna D. marketing/PR
Temat: konto firmowe na facebooku
Myślę, że zanim zaczniesz cokolwiek tworzyć, powinnaś skupić się na tym co chcesz komunikować. Niestety z social media jest tak, że trzeba być w nich cały czas. Zastanów się co chcesz komunikować, co jest wartościowe dla twoich potencjalnych odbiorców/ klientów. Nie muszą być to tylko suche informacje o poczynaniach i zmianach w firmie. Zamieszczaj jakieś ciekawostki i newsy z branży, tak żeby samoistnie generowali ci lajki i komentarze.Zanim zaczniesz rozsyłać informację o fanpage, powinnaś zamieścić już jakąś informację, notkę, cokolwiek, żeby nie straszyło pustką.
Pisz w taki sposób, by zaciekawić i wywołać jakąś reakcję. Pamiętaj, że prowadzisz to z myślą o odbiorcach. Daj szansę wypowiedzieć się im w danej kwestii, zadawaj pytania, domagaj się by powiedzieli co myślą na dany temat, zaintryguj i zmuś do dyskusji. Musisz tworzyć to w taki sposób, by sami chcieli wracać i sprawdzać, co tam ciekawego napisałaś.
powodzenia :)
Podobne tematy
Następna dyskusja: