Michał Pałasz

Michał Pałasz Pobierz bezpłatnie
książkę "Za pięć
dwunasta koniec
świat...

Temat: Foursquare a EURO 2012

Czyli jak wykorzystać to, że przyjedzie do Polski w czasie EURO od kilkuset tysięcy do miliona osób - i jak zarobić na nich dzięki foursqare'owi. Wszystkie linki i wypowiedzi na temat mile widziane.

Zaczynam artykułem "Foursquare w Polsce i na Ukrainie na 3 tygodnie przed EURO 2012 [not so SPECIALS!]" >>> http://bit.ly/JWtoyI
Adam Barański

Adam Barański Prawie 10 lat
doświadczenia w
branży komunikacji
PR i dig...

Temat: Foursquare a EURO 2012

Szkoda, że Foursquare jest tak zachowawczy jeżeli chodzi o działania poza USA. Gdyby udało im się ogarnąć dobrych sprzedawców do załatwiania speciali to wydaje mi się, że Foursquare miałby większe szanse, żeby wreszcie zaskoczyć.
Arkadiusz Choczaj

Arkadiusz Choczaj Kierownik
Marketingu, CWS-boco
Polska Sp. z o.o.

Temat: Foursquare a EURO 2012

Nasza HoReCa nie jest na to jeszcze gotowa. Od kilku lat w ramach kampanii edukacyjnej Toaleta2012.pl zapraszamy środowisko HoReCa do upublicznienia na wirtualnej mapie (mapa-toalet.pl) informacji, o lokalach udostępniających swoje toalety dla "Klientów w nagłej potrzebie". Staramy się zbierać dane o standardzie i wyposażeniu toalet (np. w przewijaki dla dzieci).

Idzie to bardzo opornie i zawsze wymaga długiej dyskusji z właścicielem.

Podobnie jest w Gastronauci.pl - to raczej klienci zgłaszają lokal do bazy niż jego właściciel.

Społeczna / mobilna promocja marketingowa lokali HoReCa to nadal raczej wyjątki niż standard w Polsce.

Następna dyskusja:

Expo 2012




Wyślij zaproszenie do