Temat: Social media marketing – zabawa nie dla wszystkich

A wszystko sprowadza się do pomysłu na fan page. Wiele firm nie korzysta z przewagi, jaką mają social media nad zwykłym BTL-em - z interaktywności.
Michał Sławiński

Michał Sławiński Specjalista Social
Media

Temat: Social media marketing – zabawa nie dla wszystkich

Słuchajcie, jak dla mnie w tej dyskusji brakuje jeszcze jednego, ważnego stwierdzenia - jakiekolwiek działania w SM podejmujemy czy cokolwiek wymyślamy, róbmy to ciekawie i fajnie. Patrząc na niektóre przykłady z zachodu aż chce się zostać fanem takiej marki - i nie chodzi tylko o samą markę, ale o konstrukcję i treści na fanpagu. Dawanie ludziom czegoś więcej niż inni, ale przy tym w atrakcyjnej formie to droga do sukcesu. Oczywiście każdy target jest inny i nie każdego skusi miła i przyjemna konstrukcja fanpage'a, ale to jest moim zdaniem element o którym wiele marek zapomina, a z ich profili i samych wpisów aż wieje nudą...
Michał Sławiński

Michał Sławiński Specjalista Social
Media

Temat: Social media marketing – zabawa nie dla wszystkich

Arkadiusz Szwabowski:
A wszystko sprowadza się do pomysłu na fan page. Wiele firm nie korzysta z przewagi, jaką mają social media nad zwykłym BTL-em - z interaktywności.

No właśnie - być może wiele marek po prostu nie ma tego pomysłu, co często wynika tez z braku samego pomysłu na siebie...
Anna Mazurczyk

Anna Mazurczyk Biznes Integracje -
Public Relations,
Social Media,
Konfe...

Temat: Social media marketing – zabawa nie dla wszystkich

Całkowicie się zgadzam... trendsetterzy nie dość że sami powinni być przekonani o słuszności swoich działań, to jeszcze produkt, który mieliby polecać musi NA PRAWDĘ im się podobać, dobrze nosić czy smakować.
Ponadto trendsetterzy de facto nie sprzedają wprost. Ich celem jest zarazić swoich fanów nowością, produktem, czy usługą. Są liderami opinii społecznej, a dzięki nim doskonałą pracę dla firm mogą zrobić coolhunterzy.
Ci łowcy trendów szukają tego co jest cool, ale przede wszystkim szukają ludzi, którzy sami są cool :)
Jak powiedział Malcolm Gladwell, specjalista od coolhuntingu i trendsettingu: „Trzeba najpierw szukać fajnych ludzi, a później fajnych rzeczy, a nie odwrotnie...”

:)

http://lowcytrendow.eu

Artur Roguski:
a tak na serio to w naszym kraju (moim zdaniem) w ogóle nie pamięta się o jednej rzeczy:

sm to miejsce gdzie celem jest kreowanie "ambasadorów marki", trendsetterów, którzy będą wierzyć iż nasz produkt czy usługa jest warta swoich pieniędzy.
I będą tą wiarę szerzyć za nas, będąc przy tym o wiele wiarygodniejsi :-)

Temat: Social media marketing – zabawa nie dla wszystkich

Anna M.:
Całkowicie się zgadzam... trendsetterzy nie dość że sami powinni być przekonani o słuszności swoich działań, to jeszcze produkt, który mieliby polecać musi NA PRAWDĘ im się podobać, dobrze nosić czy smakować.
Ponadto trendsetterzy de facto nie sprzedają wprost. Ich celem jest zarazić swoich fanów nowością, produktem, czy usługą. Są liderami opinii społecznej, a dzięki nim doskonałą pracę dla firm mogą zrobić coolhunterzy.
Ci łowcy trendów szukają tego co jest cool, ale przede wszystkim szukają ludzi, którzy sami są cool :)
Jak powiedział Malcolm Gladwell, specjalista od coolhuntingu i trendsettingu: „Trzeba najpierw szukać fajnych ludzi, a później fajnych rzeczy, a nie odwrotnie...”

:)

Artur Roguski:
a tak na serio to w naszym kraju (moim zdaniem) w ogóle nie pamięta się o jednej rzeczy:

sm to miejsce gdzie celem jest kreowanie "ambasadorów marki", trendsetterów, którzy będą wierzyć iż nasz produkt czy usługa jest warta swoich pieniędzy.
I będą tą wiarę szerzyć za nas, będąc przy tym o wiele wiarygodniejsi :-)
Trendsetters play a crucial role in social media marketing by influencing public opinion and promoting products/services they genuinely like. They focus on finding cool people first, who can then spread the word about cool things, rather than the other way around.Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.06.23 o godzinie 09:11



Wyślij zaproszenie do