Szymon Słowik

Szymon Słowik Konsultant SEO

Temat: Social media marketing a technologie mobilne

Odnoszę ostatnio wrażenie, że bardzo wielu adminów profili w social media w ogóle nie orientuje się w zmianach, jakie następują w zachowaniach użytkowników. A sytuacja wygląda w ten sposób, że aktywność w mediach społecznościowych coraz częściej jest generowana przez ruch mobilny. Twitter to w 80% mobile, Facebook 50-60 co najmniej. Do tego dochodzi Instagram, który bez mobile nie istnieje etc.

Trochę wniosków w tym temacie (popartych konkretnymi danymi - wykresy i statystyki) zebrałem we wpisie na łamach serwisu Marketing Mobilny: http://marketingmobilny.pl/mobilne-media-spolecznosciowe-a-sa-jakies-inne/

Jeśli macie jakieś ciekawe statystyki, które urozmaicają obraz lub też nie zgadzacie się w jakimś punkcie (lub się pomyliłem), to czekam na Wasze komentarze.