Radek Krajewski

Radek Krajewski Student,
Politechnika
Warszawska

Temat: Social Media - kurs praktyczny z Googlem i Facebookiem

Koło Naukowe Technik Informatycznych Politechniki Warszawskiej wraz z Akademią Biznesu zapraszają na wyjątkowe warsztaty z Social Media.

27 maja na Politechnice Warszawskiej rozpoczynają się pierwszy w Polsce warsztaty Social Media prowadzone przez najlepszych ekspertów marketingu internetowego , wśród trenerów są osoby z takich firm jak Google, Facebook, YouTube, Nestle czy MEC – łącznie ponad 15 ekspertów z Polski, Anglii, Francji i USA. Zajęcia składają się z 12 spotkań 3 godzinnych, podzielone na część teoretyczną oraz praktyczną. Dla najlepszych 5 kursantów przewidziane są płatne staże w domu mediowym MEC GLOBAL oraz Liquid.

DLA KOGO ?
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które chciałyby posiąść kompletną wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu social media, a w szczególności zapraszamy:
- Studentów, którzy swoje plany zawodowe wiążą z pracą w social media,
- Przyszłych jak i obecnych Brand Managerów,
- Marketingowców posiadających wiedzę ogólną, chcących poznać tajniki SM,
- Specjalistów ds. PR i komunikacji,
- Osoby, chcące zdobyć pracę w najlepszych agencjach social media w Polsce – 5 najlepszych kursantów otrzyma PŁATNY STAŻ.

CZEGO UCZYMY ?
Nasze szkolenie to pigułka wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędna do samodzielnej pracy w agencji SM.
W trakcie kursu:
- Poznasz podstawy mediów społecznościowych (trendy, badania, statystyki) oraz mechanizmy rządzące światem Social Media,
- Nauczysz się budować i realizować strategię działań w mediach społecznościowych (grupa docelowa, cele i mierniki),
- Dowiesz się, jak prowadzić działania na Facebooku, Twitterze i Google+,
- Poznasz w praktyce narzędzia do zbierania danych, mierzenia postępów i monitorowania mediów społecznościowych (np. Sotrender),
- Nauczysz się budować skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku i dowiesz się, jak je analizować,
- Dowiesz się jak należy pisać w mediach społecznościowych, aby Twoje treści przykuwały uwagę odbiorców,
- Dowiesz się, jak rozpoznawać i rozwiązywać sytuacje kryzysowe,
- Poznasz metody pracy projektowej oraz charakterystykę pracy z agencją interaktywną.

Uczymy na konkretnych przykładach i na własnych doświadczeniach, dlatego w trakcie szkolenia każdy będzie realizował własny projekt kampanii marketingowej w SM.
Na koniec przewidziany jest test ze zdobytej wiedzy oraz podsumowanie projektów warsztatowych/projektowych. Każdy z uczestników otrzyma dyplom ukończenia szkolenia wraz oceną, najlepszym zostanie zaproponowana współpraca z jedną z Patronujących szkoleniu agencji SM.

Termin startu szkolenia: 27 maja 2014
Zajęcia we wtorki i czwartki od 18 do 21
Miejsce zajęć: Kampus Główny PW

Cena:
399zł - studenci
499zł - pozostałe osoby

Dokładny program szkolenia oraz lista trenerów dostępne są na stronie internetowej wydarzenia:
http://akademia-biznesu.pl
kontakt@akademia-biznesu.pl


Obrazek