Temat: Skuteczna kampania marketingowa studenckimi środkami?

Czy to możliwe? Jakie jest Wasze zdanie, co jeszcze można zrobić z tak ograniczonym budżetem?

Trzy tygodnie temu ruszyliśmy z kampanią marketingową nowego produktu. Comparo , którego premiera nastąpi 8 listopada, będzie pierwszą porównywarką cen i jakości usług szkoleniowych. Projekt jest tworzony całkowicie przez nas, czyli trzech studentów o ograniczonych środkach finansowych. Dlatego, postawiliśmy sobie ambitny cel: Udowodnić, że uda się przeprowadzić skuteczną kampanię marketingową i zwiększyć rozpoznawalność marki za kwotę mniejszą niż 500 zł. Pragniemy budować społeczność zainteresowaną rozwojem jeszcze przed startem serwisu.

Wykorzystujemy głównie nowoczesne technologie internetowe z naciskiem na Social Media. Możecie odwiedzić nasz blog, na którym piszemy o projekcie oraz tworzymy mamy nadzieję wartościową treść. Ponadto w profilu naszej firmy w portalu Facebook odbywa się konkurs, w którym możecie wygrać następujące nagrody:
- bon o wartości 400 zł na zakupy w Okularywsieci.pl
- książki o rozwoju i biznesie ufundowane przez Tolle.pl
- bony o wartości 50zł do sieci Empik oraz gadżety Comparo.

Możecie śledzić również nasze poczynania w serwsach Blip, Flaker oraz Twitter (wg e-biznes.pl jesteśmy jednym z kont firmowych wartych polecenia).

Partnerami naszej kampanii są: firma FUN.pl tworząca aplikacje w serwisie Facebook, wirtualny salon optyczny z przymierzalnią okularów online OkularywSieci.pl oraz księgarnia Tolle.pl

Do tej pory kampanię dostrzegły między innymi poczytne portale internetowe takie jak: Bankier, PRNews, Brief, Ecommerce.edu.pl oraz Internet-News. Liczymy jednak na więcej ;)

Wypowiedzcie się co sądzicie o naszym projekcie i zadaniu jakie przed sobą postawiliśmy?

Wasze wsparcie będzie oczywiście dla nas bardzo cenne, ale równie mile widziane będą merytoryczne komentarze, także te krytyczne.
Jeśli widzicie potrzebę istnienia takiego produktu, zachęcamy do dołaczenia do naszych fanów.

Pozdrawiam z nadzieją iż wkrótce zobaczymy się na Comparo.pl,
Mikołaj SzymańskiMikołaj Jakub Szymański edytował(a) ten post dnia 16.10.10 o godzinie 11:24
Artur Roguski

Artur Roguski Pomagam firmom i
osobom prywatnym
analizować, planować
i ...

Temat: Skuteczna kampania marketingowa studenckimi środkami?

Niby proszisz o rady ale... kilka nazw firm podlinkowanych sie przewija, opisujesz dokładnie nagrody konkursowe

Mam pytanie: jakie kryteria będą uzyte do porównywania jakości szkoleń ?
Moim zdaniem to jest główny problem, który musiecie rozwiazać + jasne przedstawienie tego potencjalnym userom.

Temat: Skuteczna kampania marketingowa studenckimi środkami?

Rozumiem, że może to stwarzać wrażenie zwykłego spamu, w którym chcemy rozreklamować konkurs, jednak tak nie jest. Strony firm, które nas wsparły są podlinkowane, ale mam nadzieję, że to nie problem. Zazwyczaj pisząc o czymś istniejącym wirtualnie staramy się to linkować, co widać także w naszych artykułach na blogu.

Jakość w założeniach ma być oceniana na dwa sposoby, za pomocą opinii nieautoryzowanych, ale moderowanych, które nie byłyby wliczane do oceny firmy znajdującej się w naszym serwisie. Drugi moduł to opinie autoryzowane, będą one dotyczyły tylko szkoleń dostępnych w serwisie Comparo, a możliwość ich wystawienia będą posiadali tylko ich uczestnicy.
Artur Roguski:
Niby proszisz o rady ale... kilka nazw firm podlinkowanych sie przewija, opisujesz dokładnie nagrody konkursowe

Mam pytanie: jakie kryteria będą uzyte do porównywania jakości szkoleń ?
Moim zdaniem to jest główny problem, który musiecie rozwiazać + jasne przedstawienie tego potencjalnym userom.Mikołaj Jakub Szymański edytował(a) ten post dnia 16.10.10 o godzinie 12:04



Wyślij zaproszenie do