Barbara
B.
profesjonalna
obsługa kampanii
reklamowych w
internecie
konto usunięte
Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA
Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
Marcin
C.
Marketing
Professional
Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA
barter + komercja na przykład.konto usunięte
Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA
Olgierd Sroczyński:i najlepiej na czas :)
Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
Łukasz
Skorupski
Kierownik sekcji
kreacja & internet -
Szkoła Wyższa
Psych...
Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA
Łukasz K.:
Olgierd Sroczyński:i najlepiej na czas :)
Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
Wiem, z pewnego źródła ze pojawi się niebawem narzędzie do oceny skuteczności interakcji prowadzonego fanpejdża. Narzędzie ma być bardzo obiektywne i między innymi brać pod uwagę zróżnicowanie aktywnych fanów co eliminuje problem wpisów z fikcyjnych kont,(co często jest stosowane dla podciągnięcia statystyk). Widziałem je i wygląda naprawdę nieźle.
Artur
Roguski
Pomagam firmom i
osobom prywatnym
analizować, planować
i ...
Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA
Łukasz Skorupski:
Łukasz K.:
Olgierd Sroczyński:i najlepiej na czas :)
Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
Wiem, z pewnego źródła ze pojawi się niebawem narzędzie do oceny skuteczności interakcji prowadzonego fanpejdża. Narzędzie ma być bardzo obiektywne i między innymi brać pod uwagę zróżnicowanie aktywnych fanów co eliminuje problem wpisów z fikcyjnych kont,(co często jest stosowane dla podciągnięcia statystyk). Widziałem je i wygląda naprawdę nieźle.
rozbudziłeś moją ciekawość do granic możliwości. jakieś bliższe info ? może być na priv
pozdrawiam
konto usunięte
Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA
Nie, nie może być na priv :>
Artur
Roguski
Pomagam firmom i
osobom prywatnym
analizować, planować
i ...
Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA
Olgierd Sroczyński:
Nie, nie może być na priv :>
oj tam, oj tam... ;)
konto usunięte
Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA
Łukasz Skorupski:no, jeśli dla kogoś sm kończą się na fanpage, to pewnie super.
Łukasz K.:
Olgierd Sroczyński:i najlepiej na czas :)
Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
Wiem, z pewnego źródła ze pojawi się niebawem narzędzie do oceny skuteczności interakcji prowadzonego fanpejdża.
konto usunięte
Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA
Łukasz K.:Jeśli dla kogoś kończą się na fb ;)
Łukasz Skorupski:no, jeśli dla kogoś sm kończą się na fanpage, to pewnie super.
Łukasz K.:
Olgierd Sroczyński:i najlepiej na czas :)
Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
Wiem, z pewnego źródła ze pojawi się niebawem narzędzie do oceny skuteczności interakcji prowadzonego fanpejdża.
Łukasz - nie wiem, czy cokolwiek wysyłałeś na prv, ale ja też chcę to info. Must have!
Łukasz
Skorupski
Kierownik sekcji
kreacja & internet -
Szkoła Wyższa
Psych...
Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA
Jak tylko nastąpi premiera oficjalna dam znać, narazie nie mogę nic powiedzieć więcej. Premiera podobno powinna nastapić jeszcze przed świętami.Arkadiusz K. web
Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA
Łukasz Skorupski:
Wiem, z pewnego źródła ze pojawi się niebawem narzędzie do oceny skuteczności interakcji prowadzonego fanpejdża.
takie narzedzie juz jest i nazywa sie Google Analytics -> FBML
wiecej nie potrzeba
Łukasz
Zaleśny
Strategy & Insights
Manager w Zenith
Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA
Barbara B.:
Czy orientujecie się jak powinien wyglądać system rozliczeń z agencją social media?
Obecnie najpopularniejsze jest chyba miesięczne fee i w tym jakiś założony stopień aktywności + dodatki.
i dopiero po tym faktury :P
Bartek Brzoskowski Account Director
Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA
Łukasz Skorupski:
Łukasz K.:
Olgierd Sroczyński:i najlepiej na czas :)
Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
Wiem, z pewnego źródła ze pojawi się niebawem narzędzie do oceny skuteczności interakcji prowadzonego fanpejdża. Narzędzie ma być bardzo obiektywne i między innymi brać pod uwagę zróżnicowanie aktywnych fanów co eliminuje problem wpisów z fikcyjnych kont,(co często jest stosowane dla podciągnięcia statystyk). Widziałem je i wygląda naprawdę nieźle.
Łukasz to jest bardzo interesujące to co mówisz, bo żeby sprawdzić aktywność na cudzych kontach, chociażby po to, aby zweryfikować ich autentyczność (a, że tak powiem - częstotliwość pisania jest tu kiepskim wyznacznikiem)należy uzyskać dostęp do tego konta. API Fejsa nie umożliwia podglądania ludzi bez ich zgody, (no, chyba że jest się fejsem), więc albo jesteście ktoś dogadał się z Markiem, albo wydacie krocie na nielegalne crawlowanie, albo - Łukaszu - robisz nam tu szeptankę na kiepskim poziomie. :)
konto usunięte
Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA
proszę:http://www.fanpagetrender.pl/pl/panel
pewnie o to chodzi :)
Łukasz
Skorupski
Kierownik sekcji
kreacja & internet -
Szkoła Wyższa
Psych...
Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA
Bartłomiej Brzoskowski:
Łukasz Skorupski:
Łukasz K.:
Olgierd Sroczyński:i najlepiej na czas :)
Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
Wiem, z pewnego źródła ze pojawi się niebawem narzędzie do oceny skuteczności interakcji prowadzonego fanpejdża. Narzędzie ma być bardzo obiektywne i między innymi brać pod uwagę zróżnicowanie aktywnych fanów co eliminuje problem wpisów z fikcyjnych kont,(co często jest stosowane dla podciągnięcia statystyk). Widziałem je i wygląda naprawdę nieźle.
Łukasz to jest bardzo interesujące to co mówisz, bo żeby sprawdzić aktywność na cudzych kontach, chociażby po to, aby zweryfikować ich autentyczność (a, że tak powiem - częstotliwość pisania jest tu kiepskim wyznacznikiem)należy uzyskać dostęp do tego konta. API Fejsa nie umożliwia podglądania ludzi bez ich zgody, (no, chyba że jest się fejsem), więc albo jesteście ktoś dogadał się z Markiem, albo wydacie krocie na nielegalne crawlowanie, albo - Łukaszu - robisz nam tu szeptankę na kiepskim poziomie. :)
No właśnie żeby uniknąć tago typu dyskusji nie chciałem się wdawać w szczegóły. Będzie odsłona programu to sam się przekonasz czy jest on wart uwagi czy nie. Poza tym to nie mój program, ani moich znajomych zatem nie mam żadnego celu w propagowaniu go. No i jeszcze jedno - każdy widzi kto (z imienia i nazwiska) na danym fanpage'u likuje i komentuje zatem skoro widzisz to jako gość strony to dlaczego nie ma widzieć tego program? A mając te dane możesz stwierdzić na ile zróżnicowane są to osoby i czy cały ruch na stronie generuje 5 czy 500 osób. Oczywiście program nie jest w stanie zwryfikować, które konto jest prawdziwe, a które nie...
Podobne tematy
-
Social Media Marketing » 7 grzechów głównych Social Media Marketingu -
-
Social Media Marketing » 27. Czwartek Social Media w Warszawie -
-
Social Media Marketing » BabelCamp - CEE Social Media Barcamp - 31/8 Brno, Czechy -
-
Social Media Marketing » 29. Czwartek Social Media w Warszawie, a na nim... -
-
Social Media Marketing » Fakty o Grono.net i polskim social media -
-
Social Media Marketing » Raporty/ Analizy Social Media -
-
Social Media Marketing » Social Media za ile ? -
-
Social Media Marketing » Szkolenie Social Media w Kulturze -
-
Social Media Marketing » 22 Czwartek Social Media -
-
Social Media Marketing » Szkolenie z Social Media / e-marketingu -
Następna dyskusja: