Barbara B.

Barbara B. profesjonalna
obsługa kampanii
reklamowych w
internecie

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

Czy orientujecie się jak powinien wyglądać system rozliczeń z agencją social media?

konto usunięte

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
Marcin C.

Marcin C. Marketing
Professional

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

barter + komercja na przykład.

konto usunięte

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

Olgierd Sroczyński:
Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
i najlepiej na czas :)
Łukasz Skorupski

Łukasz Skorupski Kierownik sekcji
kreacja & internet -
Szkoła Wyższa
Psych...

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

Łukasz K.:
Olgierd Sroczyński:
Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
i najlepiej na czas :)

Wiem, z pewnego źródła ze pojawi się niebawem narzędzie do oceny skuteczności interakcji prowadzonego fanpejdża. Narzędzie ma być bardzo obiektywne i między innymi brać pod uwagę zróżnicowanie aktywnych fanów co eliminuje problem wpisów z fikcyjnych kont,(co często jest stosowane dla podciągnięcia statystyk). Widziałem je i wygląda naprawdę nieźle.
Artur Roguski

Artur Roguski Pomagam firmom i
osobom prywatnym
analizować, planować
i ...

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

Łukasz Skorupski:
Łukasz K.:
Olgierd Sroczyński:
Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
i najlepiej na czas :)

Wiem, z pewnego źródła ze pojawi się niebawem narzędzie do oceny skuteczności interakcji prowadzonego fanpejdża. Narzędzie ma być bardzo obiektywne i między innymi brać pod uwagę zróżnicowanie aktywnych fanów co eliminuje problem wpisów z fikcyjnych kont,(co często jest stosowane dla podciągnięcia statystyk). Widziałem je i wygląda naprawdę nieźle.

rozbudziłeś moją ciekawość do granic możliwości. jakieś bliższe info ? może być na priv

pozdrawiam

konto usunięte

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

Nie, nie może być na priv :>
Artur Roguski

Artur Roguski Pomagam firmom i
osobom prywatnym
analizować, planować
i ...

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

Olgierd Sroczyński:
Nie, nie może być na priv :>

oj tam, oj tam... ;)

konto usunięte

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

Łukasz Skorupski:
Łukasz K.:
Olgierd Sroczyński:
Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
i najlepiej na czas :)

Wiem, z pewnego źródła ze pojawi się niebawem narzędzie do oceny skuteczności interakcji prowadzonego fanpejdża.
no, jeśli dla kogoś sm kończą się na fanpage, to pewnie super.

konto usunięte

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

Łukasz K.:
Łukasz Skorupski:
Łukasz K.:
Olgierd Sroczyński:
Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
i najlepiej na czas :)

Wiem, z pewnego źródła ze pojawi się niebawem narzędzie do oceny skuteczności interakcji prowadzonego fanpejdża.
no, jeśli dla kogoś sm kończą się na fanpage, to pewnie super.
Jeśli dla kogoś kończą się na fb ;)

Łukasz - nie wiem, czy cokolwiek wysyłałeś na prv, ale ja też chcę to info. Must have!
Łukasz Skorupski

Łukasz Skorupski Kierownik sekcji
kreacja & internet -
Szkoła Wyższa
Psych...

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

Jak tylko nastąpi premiera oficjalna dam znać, narazie nie mogę nic powiedzieć więcej. Premiera podobno powinna nastapić jeszcze przed świętami.

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

Łukasz Skorupski:
Wiem, z pewnego źródła ze pojawi się niebawem narzędzie do oceny skuteczności interakcji prowadzonego fanpejdża.

takie narzedzie juz jest i nazywa sie Google Analytics -> FBML
wiecej nie potrzeba
Łukasz Zaleśny

Łukasz Zaleśny Strategy & Insights
Manager w Zenith

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

Barbara B.:
Czy orientujecie się jak powinien wyglądać system rozliczeń z agencją social media?

Obecnie najpopularniejsze jest chyba miesięczne fee i w tym jakiś założony stopień aktywności + dodatki.

i dopiero po tym faktury :P
Bartek Brzoskowski

Bartek Brzoskowski Account Director

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

Łukasz Skorupski:
Łukasz K.:
Olgierd Sroczyński:
Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
i najlepiej na czas :)

Wiem, z pewnego źródła ze pojawi się niebawem narzędzie do oceny skuteczności interakcji prowadzonego fanpejdża. Narzędzie ma być bardzo obiektywne i między innymi brać pod uwagę zróżnicowanie aktywnych fanów co eliminuje problem wpisów z fikcyjnych kont,(co często jest stosowane dla podciągnięcia statystyk). Widziałem je i wygląda naprawdę nieźle.

Łukasz to jest bardzo interesujące to co mówisz, bo żeby sprawdzić aktywność na cudzych kontach, chociażby po to, aby zweryfikować ich autentyczność (a, że tak powiem - częstotliwość pisania jest tu kiepskim wyznacznikiem)należy uzyskać dostęp do tego konta. API Fejsa nie umożliwia podglądania ludzi bez ich zgody, (no, chyba że jest się fejsem), więc albo jesteście ktoś dogadał się z Markiem, albo wydacie krocie na nielegalne crawlowanie, albo - Łukaszu - robisz nam tu szeptankę na kiepskim poziomie. :)

konto usunięte

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

proszę:
http://www.fanpagetrender.pl/pl/panel

pewnie o to chodzi :)
Łukasz Skorupski

Łukasz Skorupski Kierownik sekcji
kreacja & internet -
Szkoła Wyższa
Psych...

Temat: ROZLICZENIE Z AGENCJĄ SOCIAL MEDIA

Bartłomiej Brzoskowski:
Łukasz Skorupski:
Łukasz K.:
Olgierd Sroczyński:
Hmm, chyba najlepsze to pieniężne, na faktury.
i najlepiej na czas :)

Wiem, z pewnego źródła ze pojawi się niebawem narzędzie do oceny skuteczności interakcji prowadzonego fanpejdża. Narzędzie ma być bardzo obiektywne i między innymi brać pod uwagę zróżnicowanie aktywnych fanów co eliminuje problem wpisów z fikcyjnych kont,(co często jest stosowane dla podciągnięcia statystyk). Widziałem je i wygląda naprawdę nieźle.

Łukasz to jest bardzo interesujące to co mówisz, bo żeby sprawdzić aktywność na cudzych kontach, chociażby po to, aby zweryfikować ich autentyczność (a, że tak powiem - częstotliwość pisania jest tu kiepskim wyznacznikiem)należy uzyskać dostęp do tego konta. API Fejsa nie umożliwia podglądania ludzi bez ich zgody, (no, chyba że jest się fejsem), więc albo jesteście ktoś dogadał się z Markiem, albo wydacie krocie na nielegalne crawlowanie, albo - Łukaszu - robisz nam tu szeptankę na kiepskim poziomie. :)

No właśnie żeby uniknąć tago typu dyskusji nie chciałem się wdawać w szczegóły. Będzie odsłona programu to sam się przekonasz czy jest on wart uwagi czy nie. Poza tym to nie mój program, ani moich znajomych zatem nie mam żadnego celu w propagowaniu go. No i jeszcze jedno - każdy widzi kto (z imienia i nazwiska) na danym fanpage'u likuje i komentuje zatem skoro widzisz to jako gość strony to dlaczego nie ma widzieć tego program? A mając te dane możesz stwierdzić na ile zróżnicowane są to osoby i czy cały ruch na stronie generuje 5 czy 500 osób. Oczywiście program nie jest w stanie zwryfikować, które konto jest prawdziwe, a które nie...



Wyślij zaproszenie do